abonnement Unibet Coolblue
pi_253773
Maandag 20 maart 2000

"De Bus" verbleekt bij show ‘Extreme situaties’

Het kan altijd nog gekker. Hier rollen politici, ethici en psychlogen over
elkaar in de discussie of Big Brother en De Bus de grenzen niet overschrijden. De Russen zullen er meewarig om moeten glimlachen.
Zíj hebben immers de nieuwe tv-quiz ‘Extreme situaties’. Deelnemers zetten hun lijf en leden op het spel om een Volkswagen Passat in de wacht te spelen.
Winnen is bijna een onmogelijke opgave. Slaag je erin heelhuids mensen te redden uit brandende auto’s en van ijsschotsen, dan komt de finale. De kandidaat moet 100 seconden overeind blijven in gevecht met een
professionele bokser. Het is wachten op de eerste dode. ‘Ruslandkenner’ Derk Sauer, oprichter van de krant The Moscow Times, doet een poging uit te leggen wat de Russen bezielt."

Extreme situaties - LUISTER [ 542 kB ] : http://www.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ncrv/dynam/radio/ZoyhhneGC.ra (RealMedia-file)

pi_253774
Wel logisch gezien het allom bekende spel "Russisch Roulette", dat zo'n programma in Rusland bedacht zal worden
heb ik niet
pi_253775
Is Moor niet bekend met de toestanden op de Japanse televisie?
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  maandag 20 maart 2000 @ 14:25:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253776
quote:
op 03-20-2000 om 12:29 PM schreef Moor het volgende:
Maandag 20 maart 2000

De kandidaat moet 100 seconden overeind blijven in gevecht met een
professionele bokser.


100 dagen met seki in de bus is anders ook geen prettige opdracht.

  maandag 20 maart 2000 @ 17:07:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_253777
Nog weerzinwekkender is de special die SBS vanavond (of was het gisteravond) uitzendt: over een idioot die 100 meter onder het poolijs door gaat zwemmen. Zonderbeschermende kleding. Hij zal het wel overleefd hebben, anders zonden ze het niet uit, maar dit geeft wel aan dat het wat SBS betreft niet pervers genoeg kan. Weerzinwekkend dat er daadwerkelijk mensen zijn die aan dit soort programma's meewerken. Als zoiets een keer fout gaat kunnen ze wat mij betreft allemaal de bak in ivm medeplichtigheid aan moord. De 'Stuntman' zelf hoort mi in een gesticht thuis, niet op de tv. Maar goed, SBS geeft wel vaker aan er niet voor teschromen mensen van de categorie "gestoord en niet bewust van eigen daden" te gebruiken in hun eeuwige jacht naar goedkope kijkcijfers....

Ik ga SBS maar boycotten denk ik: eigenlijk is naar SBS kijken een belediging voor de eigen intelligentie.

Hoi, Casey

ps Moor, zoals je merkt ben ik het een keer helemaal met je eens

pi_253778

Het is een zeer grote groep sensatie beluste die maakt dat deze programmaas meer en meer zullen worden uitgezonden. De kijkcijfers wijzen uit dat vele dit soort programmaas willen zien. Helaas is de soortnaam van deze groep “ de mens”, en daar horen we allemaal bij. Is het SBS die we moeten veroordelen of zijn we het zelf die veroordeeld moeten worden, omwille van ons eigen kijk verlangen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')