Ben jij er voor betaald?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Levitation het volgende:
Deze moet wel werken:
http://www.fontys.nl/opleidingen/brochures/29.01.pdf
Zo staat de foto van mijn vrouw al zeker 10 jaar op een website van een van haar vorige werkgevers en ondanks herhaalde toezeggingen is de foto nog steeds niet verwijderdquote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik stond een paar jaar geleden ineens met mijn hoofd op een site van een verzekeringsmaatschappij zonder dat ik ervan af wist. Heb toen heel moeilijk gedaan (niet moeilijk genoeg want ik ben er niks mee opgeschoten) en toen ben ik er toch vanaf gehaald.
Ik hoop dat jij wel toestemming gegeven hebt.
Ja eerst was het topic dicht, en toen ik nog eens keek was het openquote:
kant en klare saladequote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef bleiblei het volgende:
ik ben moe, heb het koud en heb honger. iemand suggesties qua eten? liefst snel en een beetje gezond.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef amaranta het volgende:
Nogmaals, aardappel anders met aardappels en met kipfilet, champignons en ui in de oven.
Heerlijk!
Juup heeft nog modrechtenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja eerst was het topic dicht, en toen ik nog eens keek was het openToen maar een sluitpost gedaan
Ja. Dat is toch niet zo raar.quote:
Vanmiddag reageerde er ook al een kerel die met mij het bed wel even wilde testen.quote:
Wijs.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er ook al een kerel die met mij het bed wel even wilde testen.
Ik zei al: testen op doorzakken? Ik ben 40 wk zwanger.
Maar dubbelfris heeft alles verwijderd. Ik ga ook niet meer reageren op die rare vragen.
Bed staat te koop. Klaar.
Vandaar een reactie van mij hier. Volgens mij hoef ik maar een scheet te laten in v&a en heb ik een ban te pakken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er ook al een kerel die met mij het bed wel even wilde testen.
Ik zei al: testen op doorzakken? Ik ben 40 wk zwanger.
Maar dubbelfris heeft alles verwijderd. Ik ga ook niet meer reageren op die rare vragen.
Bed staat te koop. Klaar.
Laat daar eens een scheet dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vandaar een reactie van mij hier. Volgens mij hoef ik maar een scheet te laten in v&a en heb ik een ban te pakken.
De Toppersquote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef bleiblei het volgende:
Die Medleys van de toppers zijn echt te makkelijk, te slecht maar stiekum ook best geinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |