Dat is altijd jammer!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef YPPY het volgende:
Hier nog geen salaris, helaas pindakaas.Maar stalken kan altijd.
![]()
Dat is wel een goede!quote:Kunnen we geen appeltaartmeet bij Dudok met ons verkopen? Dat levert vast veel op.
Maak je dan naakt de deur open voor de afhaler?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer!
[..]
Dat is wel een goede!Open jij een topic?
Anders wil ik ook wel een taart bakken ofzo. Moet het ding wel opgehaald worden.
Dan ga ik niet bieden, heb d'r al zo vaak naakt gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak je dan naakt de deur open voor de afhaler?
Dan bied maar wat extra voor de appeltaartquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan ga ik niet bieden, heb d'r al zo vaak naakt gezien.
Met dit weer? Dan mag het wel een heeeele grote gift zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neejoh! Ik heb allemaal bejaarde buren, stel dat die me naakt zien, die krijgen gelijk een hartaanval ofzo en dan kan ik niet EHBO'en, want ik ga natuurlijk niet naakt naar buiten rennen want dan word ik door nog meer bejaarde buren gezien en dan krijgen die weer een hartaanval en dan is het einde zoek natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
joehoequote:
Mensen die zeggen "roze = gay" zijn gewoon dom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Ensaf het volgende:
Geen mensen nu niet denken dat ik op mannen val?
Ja! 12 cent. Want dat zijn de gemiddelde medische kosten per persoon in de wijk waarin Madalief helpt.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Ensaf het volgende:
Geen mensen nu niet denken dat ik op mannen val?
Zo gaat hard, maar kan natuurlijk nog veeeel meer bijquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 1438,36!![]()
![]()
![]()
Met dank aan: Seborik, Asyniur, Italodancer, fha, VeerEli, Myxomatosekonijn, Zeroku, Octopussy, Rainb0ws!
Zo, dan ga ik nu snel een mail sturen voor de tags en kleurtjes en de OP aanpassen , dat kan dus niet meer, kan een modje dat doen? De namen toevoegen aan het lijstje en de tussenstand en de TT aanpassen.
En dan ben ik nu bijna weer weg!
speciaal voor de inbrekers: mijn bejaarde buren letten heel goed op!!![]()
hier kan ik een leuke matige grap mee makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! 12 cent. Want dat zijn de gemiddelde medische kosten per persoon in de wijk waarin Madalief helpt.
In de wijk wonen zo'n 1000 mensen en die kunnen allemaal op kosten van (en met toestemming van) Madalief naar de huisarts toe en dat kost zo'n ¤ 120,- per maand.
Kortom: nee, natuurlijk is er geen minimum donatie! Geef wat je wilt geven en wat je kunt missen en daar kan dan heel veel nuttigs mee gedaan worden in Madagascar.
Dat is inderdaad aan de hoge kantquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
gemiddeld 35,95 euro pp, echt n hoge opbrengst zeg
Ik ben zeker dat het al 1500+ isquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef AskMe het volgende:
Roze![]()
Al 1400 + , 't gaat echt de goede kant op !
Eens, nu lijk ik ineens crew. Dan wil ik op z'n minst ook slotjes kunnen zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef blckbb het volgende:
Eigenlijk zou het handiger zijn als de Madalief! tagjes meteen doorlinken naar het topic of z'n minst de OP
Ik krijg heel vaak PM's / vragen wat dat Madalief! tagje nou isquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eens, nu lijk ik ineens crew. Dan wil ik op z'n minst ook slotjes kunnen zetten![]()
OT: ik denk dat we nog wel eens een verrassend hoge eindstand gaan krijgen.
Serieus? Ik, buiten jou, nooitquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef blckbb het volgende:
Ik krijg heel vaak PM's / vragen wat dat Madalief! tagje nou is
ik heb t -ook achter de schermen- al vaak doorgelinktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak PM's / vragen wat dat Madalief! tagje nou is
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef KingShakur het volgende:
Liejannuh, je vind van mij ook een kleine bijdrage.
Voor jou kom ik speciaal nog eens op FOK! wat bijdragen. (nou ja voor die kindjes eigenlijk)
Gevonden! Tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef KingShakur het volgende:
Liejannuh, je vind van mij ook een kleine bijdrage.
Voor jou kom ik speciaal nog eens op FOK! wat bijdragen. (nou ja voor die kindjes eigenlijk)
Doet het pijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel drie keer in mijn ogen wrijven toen ik KingShakur las. Laten we het er maar op houden dat het ochtenddauw was
Klasse.
Dat is echt gigantisch veel gewoon. Zijn FOK!kers rijk of zo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
gemiddeld 35,95 euro pp, echt n hoge opbrengst zeg
ik kan me wel ergere shocken herinnerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:04 schreef KingShakur het volgende:
[..]
Doet het pijn?
Wist niet dat ik zo'n shock kon teweeg brengen.
Ik ga een mailtje sturen voor een roze kleurtje voor KingShakur en een ontkleuring voor jou Ensaf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef Ensaf het volgende:
Zou die roze kleur bij mij weggehaald kunnen worden?
ik wilde Ensaf net antwoorden dat ik gevraagd had hem te laten ontkleuren.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga een mailtje sturen voor een roze kleurtje voor KingShakur en een ontkleuring voor jou Ensaf.Wil je wel het tagje houden?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe Tussenstand: ¤ 1498,36!![]()
![]()
![]()
We zitten gewoon bijna op de 1500 euro!
En ik zie net het mailtje staan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik wilde Ensaf net antwoorden dat ik gevraagd had hem te laten ontkleuren.....
Bedankt! En tagje mag ook weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga een mailtje sturen voor een roze kleurtje voor KingShakur en een ontkleuring voor jou Ensaf.Wil je wel het tagje houden?
Ik wil wel een paint maken voor de hoogste bieder!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen allemaal V&A topics openen. Be prepared!
Jullie kunnen gaan bieden op de volgende zaken:
- Een door Marco Borsato Gesigneerd Sky Radio t-shirt
- Een zelfgemaakte chocoladetaart (zelf komen ophalen!)
- Koekjes bakken met kinderen onder mijn bezielende leiding (of die van Yppy, de bijbehorende moeders krijgen gratis thee!)
Nog iemand geweldige ideën?
Cool! Open je zelf een topic?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik wil wel een paint maken voor de hoogste bieder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |