Sure, dat zou knap zijn als ik haar twee maanden kenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Apebeer het volgende:
En dan komt TS erachter dat de chatlog van een jaar geleden is
Maar waarom gaat jouw vriendin chatten met haar buitendlandse lover op jouw PC?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Sure, dat zou knap zijn als ik haar twee maanden ken
Wonen jullie in dezelfde stad? En hoever wonen jullie van elkaar vandaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Sure, dat zou knap zijn als ik haar twee maanden ken
Voelt een beetje als naar de hoeren gaan met het geld uit de huishoud pot...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar waarom gaat jouw vriendin chatten met haar buitendlandse lover op jouw PC?
Omdat het kan??quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar waarom gaat jouw vriendin chatten met haar buitendlandse lover op jouw PC?
Het is op zich allemaal best sneu voor TS maar na het lezen van deze reactie en alle andere suggesties om die chick te dumpen ligt er nu een plas cola over de grondquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Bartaz het volgende:
Je kunt toch moeilijk zeggen dat je haar mooi aan de rest van de familie kan voorstellen als ze je zonder meer had bedrogen als je er niet achter was gekomen?
"Kijk pap en mam, dit is nu Agnietzjka. Eigenlijk wilde ze hier vandaag niet zijn, want ze was liever bij haar andere vriendje geweest, maar ik heb gewonnen, want ik was er op tijd achter!"![]()
Zonde van je nieuwe huisjequote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is op zich allemaal best sneu voor TS maar na het lezen van deze reactie en alle andere suggesties om die chick te dumpen ligt er nu een plas cola over de grond![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef mirved het volgende:
Als ik zie hoe jij het allemaal maar pikt dan begin ik ook wel mijn vermoedens te krijgen hoe het zit. Ze weet dat ze vrijwel alles bij jou kan flikken. Volgens mij toen ze je vertelde over die koerd heb je ook nog gezegd "oh ja dat begrijp ik wel hoor, ik vind het vooral geen probleem als jullie geile gesprekjes met elkaar voeren". Je zou bijna uit je woorden kunnen halen dat jij second choice bent. Ze wou wel wat met die gast maar had geen zin in een LAT relatie. Dus ben jij maar goed.
Zijn 'vriendin' is uit het oostblok, dus waarschijnlijk spreekt zij Engels met die knakker...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef mspoez het volgende:
Lees jij Koerds?
Dat las ik hier van de week ergens, maar dan met 10 euro. Dan kan hij er, na haar vraag om uitleg, nog het woordje goedkope aan toevoegen. Hoer alleen is zo afgezaagd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nonchalant 100 euro op haar nachtkastje leggen, weglopen en nooit meer omkijken.
Omroepen dat er blaadjes op de startbaan liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |