Ik denk niet dat dat naïef is.quote:
Hans Teeuwen had gelijkquote:mijn lieve schatje blijkt dus een leugenachtige klotehoer te zijn.
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat naïef is.
Ik denk dat iemand die zijn relatie wil redden op zo'n moment eieren voor z'n geld kiest en alles vertelt omdat ze bang zal zijn dat ze iets verzwijgt dat TS wel weet en dan de relatie over is. (Dat dat wellicht ook het geval is wanneer ze wel eerlijk is kun je er beter niet bij zeggen...)
Wil ze haar relatie niet redden of niet graag genoeg redden, dan zal ze dus niets vertellen (TS maakt het uit) of ze zal een halve waarheid vertellen en ze neemt de gok dat TS erachter komt en het uitmaakt.
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.
Dan kan ze weer een hoop recht liegen.
Daarnaast zal ze over meer zaken liegen als ze hier ook over liegt. Kwestie van statistiek.
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit geconfronteerd met zo'n situatie, maar ik zou het als volgt doen:
"Een tijdje geleden ben ik ergens achter gekomen en ik denk dat je me iets op te biechten hebt. Je hebt één kans om me alles te vertellen..."
Dan weet TS wel waar hij aan toe is...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.
Verder: goed topic
Ze zal vrijwel direct weten dat het over de reis gaat die niet gaat plaatsvinden door plannen met de Koert.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.
Tevens kan TS zo zijn kennis als leugendetector gebruiken.
Er zijn enkele mogelijkheden:
A. Ze vertelt helemaal niets
B. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS wel al weet
C. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS niet weet
D. Ze vertelt daadwerkelijk alles
In het geval van A of B is het duidelijk dat ze weer zit te liegen, dat weet hij omdat hij al bepaalde informatie heeft. In het geval van D is ze daadwerkelijk eerlijk dus dan is er ook niets aan de hand. Het enige probleem doet zich voor in het geval van C, wanneer ze de gok neemt om toch te liegen (en dus de relatie op het spel te zetten) en TS haar er niet op kan betrappen en denkt dat ze alles eerlijk vertelt.
De vraag is maar net of zij het daarop wil gokken of niet... Ik denk dat iemand die zijn relatie daadwerkelijk wil redden het daar niet op gokt en alles opbiecht, al was het maar om de kans dat ze niet bij C uitkomt, maar bij B.
Ach, bottomline heeft ze toch al tegen TS gelogen, dus de vraag is of TS met zo'n vriendin wil leven, want hij zal zich waarschijnlijk altijd afvragen of ze niet toch weer liegt en bedriegt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:![]()
Je mag niet iemand zijn prive logs lezen
Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzakPrivélogs die ze op mijn computer achterlaat. Voor de tweede keer en met dezelfde gast. Dat kon ze nog uitleggen als een vriendschappelijke chat, maar gecombineerd met deze chat wordt me nu ineens duidelijk waar dat over ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil haar echt niet kwijt, maar als dit soort dingen gebeuren stuur je bewust of onbewust op een breuk aan.
Chatlogs is sowieso al een issue bij ons. Toen ik haar net kende had ik via msn een vriend verteld dat ik
verliefd was op mijn danspartner en dat las ze in mijn toen nog niet versleutelde chatlog.![]()
Inmiddels zijn we verder en ben ik gewoon helemaal weg van haar.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:![]()
Je mag niet iemand zijn prive logs lezen
Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzakDit gaat dat stinkwijf waarschijnlijk nog tegen TS gebruiken ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want zo zijn die wijven.
"Ja, dus!? Ik lig al een week met het hele hockeyteam te bukkake'en? Wat geeft jou het recht om daarover te lezen in MIJN privé weblogs, klootzak! Waarom vertrouw je me niet!? Zo kan ik niet langer bij je blijven!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijven![]()
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logerenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Xennia het volgende:
Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |