abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75696938
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hoe naief.
Ik denk niet dat dat naïef is.

Ik denk dat iemand die zijn relatie wil redden op zo'n moment eieren voor z'n geld kiest en alles vertelt omdat ze bang zal zijn dat ze iets verzwijgt dat TS wel weet en dan de relatie over is. (Dat dat wellicht ook het geval is wanneer ze wel eerlijk is kun je er beter niet bij zeggen...)

Wil ze haar relatie niet redden of niet graag genoeg redden, dan zal ze dus niets vertellen (TS maakt het uit) of ze zal een halve waarheid vertellen en ze neemt de gok dat TS erachter komt en het uitmaakt.
pi_75697001
quote:
mijn lieve schatje blijkt dus een leugenachtige klotehoer te zijn.
Hans Teeuwen had gelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75697046
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Tahiti het volgende:
Breng haar naar Schiphol
Chandler en Janice taferelen
pi_75697151
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat naïef is.

Ik denk dat iemand die zijn relatie wil redden op zo'n moment eieren voor z'n geld kiest en alles vertelt omdat ze bang zal zijn dat ze iets verzwijgt dat TS wel weet en dan de relatie over is. (Dat dat wellicht ook het geval is wanneer ze wel eerlijk is kun je er beter niet bij zeggen...)

Wil ze haar relatie niet redden of niet graag genoeg redden, dan zal ze dus niets vertellen (TS maakt het uit) of ze zal een halve waarheid vertellen en ze neemt de gok dat TS erachter komt en het uitmaakt.
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.

Dan kan ze weer een hoop recht liegen.

Daarnaast zal ze over meer zaken liegen als ze hier ook over liegt. Kwestie van statistiek.
pi_75697669
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.

Dan kan ze weer een hoop recht liegen.

Daarnaast zal ze over meer zaken liegen als ze hier ook over liegt. Kwestie van statistiek.
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.

Tevens kan TS zo zijn kennis als leugendetector gebruiken.

Er zijn enkele mogelijkheden:

A. Ze vertelt helemaal niets
B. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS wel al weet
C. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS niet weet
D. Ze vertelt daadwerkelijk alles

In het geval van A of B is het duidelijk dat ze weer zit te liegen, dat weet hij omdat hij al bepaalde informatie heeft. In het geval van D is ze daadwerkelijk eerlijk dus dan is er ook niets aan de hand. Het enige probleem doet zich voor in het geval van C, wanneer ze de gok neemt om toch te liegen (en dus de relatie op het spel te zetten) en TS haar er niet op kan betrappen en denkt dat ze alles eerlijk vertelt.

De vraag is maar net of zij het daarop wil gokken of niet... Ik denk dat iemand die zijn relatie daadwerkelijk wil redden het daar niet op gokt en alles opbiecht, al was het maar om de kans dat ze niet bij C uitkomt, maar bij B.

Ach, bottomline heeft ze toch al tegen TS gelogen, dus de vraag is of TS met zo'n vriendin wil leven, want hij zal zich waarschijnlijk altijd afvragen of ze niet toch weer liegt en bedriegt...
pi_75697721
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit geconfronteerd met zo'n situatie, maar ik zou het als volgt doen:
"Een tijdje geleden ben ik ergens achter gekomen en ik denk dat je me iets op te biechten hebt. Je hebt één kans om me alles te vertellen..."
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.

Verder: goed topic
pi_75697806
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef katerwater het volgende:

[..]

Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.

Verder: goed topic
Dan weet TS wel waar hij aan toe is...
pi_75697891
Direct dumpen of wegbrengen naar Schiphol.
  woensdag 16 december 2009 @ 18:42:16 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75697995
ben benieuwd naar de confrontatie
pi_75698155
Wordt niks die relatie, als je tenminste een beetje gevoel voor eigenwaarde hebt ....

Dat ze je nu bedriegt, houdt in dat je haar nooit zult kunnen vertrouwen (en "rara" wat de basis is voor een goede relatie)

Dus doe er nog effe mee wat je leuk lijkt en maak het dan uit ....
(gewoon zegen dat je een leuker iemand bent tegengekomen, en met haar de kerst wilt doorbrengen, kijken hoe ze zich dan voelt )
pi_75698319
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.

Tevens kan TS zo zijn kennis als leugendetector gebruiken.

Er zijn enkele mogelijkheden:

A. Ze vertelt helemaal niets
B. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS wel al weet
C. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS niet weet
D. Ze vertelt daadwerkelijk alles

In het geval van A of B is het duidelijk dat ze weer zit te liegen, dat weet hij omdat hij al bepaalde informatie heeft. In het geval van D is ze daadwerkelijk eerlijk dus dan is er ook niets aan de hand. Het enige probleem doet zich voor in het geval van C, wanneer ze de gok neemt om toch te liegen (en dus de relatie op het spel te zetten) en TS haar er niet op kan betrappen en denkt dat ze alles eerlijk vertelt.

De vraag is maar net of zij het daarop wil gokken of niet... Ik denk dat iemand die zijn relatie daadwerkelijk wil redden het daar niet op gokt en alles opbiecht, al was het maar om de kans dat ze niet bij C uitkomt, maar bij B.

Ach, bottomline heeft ze toch al tegen TS gelogen, dus de vraag is of TS met zo'n vriendin wil leven, want hij zal zich waarschijnlijk altijd afvragen of ze niet toch weer liegt en bedriegt...
Ze zal vrijwel direct weten dat het over de reis gaat die niet gaat plaatsvinden door plannen met de Koert.
Details doen dan al niet meer ter zake, ze kan er een draai aangeven zoals ze het wil.

Daarbij komt dat als TS met haar besluit te praten (en haar in feite al bewust een kans geeft) hij sneller geneigt is in haar bullshit te trappen.

Dit allemaal buiten het feit dat je echt dringend op zoek moet naar een ruggegraat als je dit over je heen laat komen.
  woensdag 16 december 2009 @ 18:51:19 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75698329
Succes met de confrontatie morgen TS!

Al was het beter geweest als je haar wegbracht naar Schiphol Of zou verkondigen dat je gezellig mee zou gaan 'midden-europa'.
  woensdag 16 december 2009 @ 18:53:19 #88
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75698400

Je mag niet iemand zijn prive logs lezen

Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_75698565
TVP voor morgen!!!

TS sterkte, zal zware beslissing worden.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_75698851
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:

Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Privélogs die ze op mijn computer achterlaat. Voor de tweede keer en met dezelfde gast. Dat kon ze nog uitleggen als een vriendschappelijke chat, maar gecombineerd met deze chat wordt me nu ineens duidelijk waar dat over ging.

Ik wil haar echt niet kwijt, maar als dit soort dingen gebeuren stuur je bewust of onbewust op een breuk aan.

Chatlogs is sowieso al een issue bij ons. Toen ik haar net kende had ik via msn een vriend verteld dat ik
verliefd was op mijn danspartner en dat las ze in mijn toen nog niet versleutelde chatlog.

Inmiddels zijn we verder en ben ik gewoon helemaal weg van haar.
pi_75699105
Ik denk sowieso dat je haast niets anders kunt doen dan het simpelweg uitmaken, of ze het uiteindelijk opbiecht of niet.

Ze zal je vast met spijtbetuigingen overladen, maar dat zal niet spijt zijn dat ze je heeft gekwetst, maar spijt dat je erachter bent gekomen. Als je namelijk niets had geweten had zij de kerst met die andere knakker doorgebracht...
  FOK!Babe woensdag 16 december 2009 @ 19:12:37 #92
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75699121
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:

SPOILER
Dit gaat dat stinkwijf waarschijnlijk nog tegen TS gebruiken ook.
Want zo zijn die wijven.

"Ja, dus!? Ik lig al een week met het hele hockeyteam te bukkake'en? Wat geeft jou het recht om daarover te lezen in MIJN privé weblogs, klootzak! Waarom vertrouw je me niet!? Zo kan ik niet langer bij je blijven!"

Wijven
pi_75699206
Even serieus; is ze Turks?
pi_75699362
Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?
pi_75699553
Heeft ze dat ticket ook echt gekocht? Of is dat ook een smoesje...?

Man wat een ellendige ontdekking moet dit voor je zijn. Vraag je af of je haar ooit nog kunt vertrouwen, hoe leuk je haar ook vind. Als ze zo'n grove leugen zonder blikken of blozen weg kan zetten... kans is groot dat je haar in de toekomst blijft wantrouwen (en terecht...).

Sterkte ermee!
  woensdag 16 december 2009 @ 19:26:31 #96
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_75699676
Ik vind trouwens dat uitzwaaien op schiphol ook een hele sterke.. En dan neem je de uitgeprinte chatlogs meteen mee.. Heeft ze wat leesvoer voor in het vliegtuig naar istanbul!!

Je word geaarsvingerd TS tenzij je het lekker vind dan ga je er nog mee door anders...... Geef je danspartner nog een kans..
pi_75699723
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Xennia het volgende:
Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logeren
pi_75699794
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Tentin_Quarantino het volgende:

[..]

Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logeren
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?
pi_75699844
TS, jij kan haar nu nog wel leuk vinden, maar zij vindt jou gewoon niet leuk genoeg
Ik ben voor Joe-Momma's suggestie.
I will take the sun in my mouth
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 19:30:43 #100
230491 Zith
pls tip
pi_75699853
Loop haar tegen het lijf als ze zogenaamd 'op vakantie is'.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')