Echt kijken, erg toffe film!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb hem nog niet gezien. Daarom TVP
Het lijkt me ook geen film voor je schoonzussenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef koei het volgende:
Ik ga de 30e naar avatar 3D met mn (schoon)zussen. Ben benieuwd, vond de voorstukjes niet echt geweldig eigenlijk
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen film voor je schoonzussen![]()
Mij lijkt die film ook niet tof omdat het verhaal volgens mij achterlijk is en die blauwe wezens zijn niet tof genoeg op de een of andere manier
mja, volgens mij is dat het wel.... niet heel boeiend, maar kan nog altijd wel vermakelijk zijn. Zeker in 3D.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)
Volgens mij wordt het gewoon een standaard verhaaltje. Soldaat moet de arme mensen wegwerken. Soldaat krijgt medelijden en gaat stiekem de arme mensen helpen. Arme mensen overwinnen. Alleen zijn de arme mensen in dit geval blauwe aliëns.
Ik heb hem vanochtend gezien! zien zien zien zienquote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef koei het volgende:
Ik ga de 30e naar avatar 3D met mn (schoon)zussen. Ben benieuwd, vond de voorstukjes niet echt geweldig eigenlijk
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat terug naar Gouda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
dat is idd een standaard!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)
Volgens mij wordt het gewoon een standaard verhaaltje. Soldaat moet de arme mensen wegwerken. Soldaat krijgt medelijden en gaat stiekem de arme mensen helpen. Arme mensen overwinnen. Alleen zijn de arme mensen in dit geval blauwe aliëns.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
Zonet een magnetron lasagna van euroshopper voor 1euro gegetenwas best te doen
Dan krijgen we straks lasagne met worstjesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen!
Moet ik anders Lasagne maken voor het feestje bij Poit thuis?
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks lasagne met worstjes
met een dressing van knakworsten en kaas.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef De_Kok het volgende:
Ik snap het al koei, voor jou moet ik gewoon een diepvries pizza halen
Ach, die smaakte prima vorige keerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef De_Kok het volgende:
Ik snap het al koei, voor jou moet ik gewoon een diepvries pizza halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |