Uiteraard is er een filmhuis, maar dat is wel wat meer gericht op de echte arthouse films..quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan het dat er in zo'n grote stad als Den Haag geen filmhuis is?
Die is er wel, of is die failliet gegaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er wel, naast het theater aan het spui dacht ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh... Dan is Pathe dus niet je enige keus.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Chen het volgende:
[..]
Uiteraard is er een filmhuis, maar dat is wel wat meer gericht op de echte arthouse films..
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh... Dan is Pathe dus niet je enige keus.
Zijn er wel. Notabene in dezelfde straat als Pathé Spuimarkt...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Die is binnenkort ook van Pathe... we hebben wel nog een filmhuis.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Is er wel, naast het theater aan het spui dacht ik
Daarbij is er in Delft ook nog een Bios.
Dat is kut man. Ik wil altijd na een bepaalde tijd wel even praten met de mensen waar ik mee ben.quote:
scheveningen vond ik altijd goed te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Chen het volgende:
woonachtig in Den Haag, heb helaas geen andere keus, aangezien Pathe hier, met 3 bioscopen, het enige beschikbare is!
Dat zou erg jammer zijn als Must see een pathé bios zou worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:58 schreef rashudo het volgende:
[..]
Die is binnenkort ook van Pathe... we hebben wel nog een filmhuis.
Geen studentenkorting daar?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef zarGon het volgende:
No wai, 6 euro. Eerder in de buurt van 9..
In Eindhoven heb je een bios waar je een eigen tafeltje hebt en waar obers sneaky rondlopen om je cocktails te komen brengen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou wel een bios willen met gewoon lekkere banken, tafeltjes, asbakken en een bar
Inderdaad vergelijkbaar met wat je in de bios krijgt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:13 schreef Dibble het volgende:
Anno 2009 nog naar de bioscoop gaanphaupers
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Apolloquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef zarGon het volgende:
Hoe duur zijn de kaartjes nou bij Mustsee in Delft? Zo ontiegelijk jammer dat Apollo () en Delfia zijn opgeheven.
Ik kwam binnen voor rond de ¤6, zonder studentenkaart. Tof personeel.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen studentenkorting daar?
Hmm, wellicht een punt. Maar dat neemt verder niets af van het feit dat Pathe wel degelijk veel films mijd. Kijk bijvoorbeeld naar The Fall.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn er wel. Notabene in dezelfde straat als Pathé Spuimarkt...
[ afbeelding ]
Overigens: http://www.imdb.com/title/tt0887912/releaseinfo. Is The Hurt Locker wel in Nederland (ergens) te zien? Behalve Pathé dus.
Films kijken op een tvquote:Op woensdag 16 december 2009 15:13 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Waarom zou je 18 euro per maand betalen voor een bioscoop abbonement?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Chen het volgende:
Nu is dit nog niet heel erg, Pathe is met zijn 18euro per maand abbonement (onbeperkt naar de film), inmiddels wel een bioscoop geworden dat een ''bepaald'' publiek trekt, zeker in de grote steden, maar ik zelf, woonachtig in Den Haag, heb helaas geen andere keus, aangezien Pathe hier, met 3 bioscopen, het enige beschikbare is!
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom zou je 18 euro per maand betalen voor een bioscoop abbonement?
Ga jij meer dan 3x in de maand naar de bios dan?
Wat is daar "quote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom zou je 18 euro per maand betalen voor een bioscoop abbonement?
Toch het publiek dat normaal gesproken niet al te snel naar de bioscoop zou gaan, beetje lak heeft aan de andere in de zaal door met mobieltjes te bellen, te schreeuwen tijdens de film, grote bek opzetten wanneer je wat van hun lawaai gemaak zegt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef poqpoq het volgende:
wat vind jij bepaald publiek dan ?
Dat heb ik de afgelopen 15x in de Pathé eigenlijk nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Toch het publiek dat normaal gesproken niet al te snel naar de bioscoop zou gaan, beetje lak heeft aan de andere in de zaal door met mobieltjes te bellen, te schreeuwen tijdens de film, grote bek opzetten wanneer je wat van hun lawaai gemaak zegt.
Wellicht ligt het aan Pathé Scheveningen en Spuimarkt in Den Haag?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen 15x in de Pathé eigenlijk nog niet meegemaakt.
Zou kunnen. Of het soort films waar je heen gaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:45 schreef Chen het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan Pathé Scheveningen en Spuimarkt in Den Haag?
Omdat er nooit zoveel goede films draaien in een maand. Ga je gewoon 3x naar een kutfilm om het geld er maar uit te halen.quote:
Naar sommige films kun je prima meerdere keren. The Hangover vond ik daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat er nooit zoveel goede films draaien in een maand. Ga je gewoon 3x naar een kutfilm om het geld er maar uit te halen.
Tja, daar heb je al dat Den Haag geen échte studentenstad is.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Tommeke het volgende:
Pathé Groningen is trouwens ook erg goed te doen. Geen bontkraagjes, veel studenten.
Nee joh, want die pas bied toegang tot elke film, en geloof me daar maakt iedereen hevig gebruik van. Een goed voorbeeld was dat ik naar Der Baader Meinhoff Komplexx ging, en voor me zaten drie gasten, begrepen er niks van en schreeuwde de hele tijd: ''aaah tazz, wat een kut film deze man...'' en inplaats van dat ze opstaan gaan ze alleen maar lopen schreeuwen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of het soort films waar je heen gaat.
hmm ja, lijkt me vreselijk. Hier in groningen is zoals gezegd idd het publiek overwegend student. Dus zeker niet storend.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Toch het publiek dat normaal gesproken niet al te snel naar de bioscoop zou gaan, beetje lak heeft aan de andere in de zaal door met mobieltjes te bellen, te schreeuwen tijdens de film, grote bek opzetten wanneer je wat van hun lawaai gemaak zegt.
niet lief voor de rokersquote:
Welke dan?!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Eindhoven heb je een bios waar je een eigen tafeltje hebt en waar obers sneaky rondlopen om je cocktails te komen brengen.
Service bioscoop heet ie ofzo, kutbioschoop eigenlijk. kaartje is kanker duur, scherm is super klein en je raakt de hele tijd afgeleid door die bukkende/knielende serveerstersquote:
En je gewoon je bier vanuit je stoel kon bestellenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef wise het volgende:
[..]
ApolloOuderwetse bios met lampjes en waar je in de zaal kon roken
Jammer hequote:Op woensdag 16 december 2009 14:52 schreef zovty het volgende:
Ook in Den Haag is internet beschikbaar.
Cinestarquote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef bravo het volgende:
Ik ga erg vaak naar Cinestar in Enschede. Daar kun je voor 28 euro naar 5 films, die kaart is een jaar lang geldig. Als je bedenkt dat je op vrijdag voor een film zonder reserveren 8.50 betaald, scheelt dat toch al gauw
5x8.50 = 42.50
42.50 - 28 = 14.50 euro, toch wel bijna 2 films...
Hmm, geen idee waarom ik dit zojuist heb uitgerekend....
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:13 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Films moeten wel gekeken worden op een tv omdat er vrijwel nooit goede films in de bekende bioscopen zijn en de kleine art-house theaters vaak maar een gering aantal films draaien die echt goed zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Films kijken op een tv
En dan vast ook nog trots tegen iedereen verkondigen dat je een home-cinema hebt
Jij bent een bontkraagje?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Chen het volgende:
http://www.nu.nl/filmnieu(...)ikaanse-critici.html
Na het lezen van dat artikel is maar weer bevestigd dat Pathe een kutbioscoop keten is, die alleen maar commercieel denkt en niet kijkt naar de daadwerkelijke goede films. Wanneer iets een hit is in Amerika, dan komt het zeker bij ons, maar wanneer het iet wat minder bekend is, of een flop, dan mogen wij gelijk er niks van meekrijgen als het aan Pathe ligt.
Nu is dit nog niet heel erg, Pathe is met zijn 18euro per maand abbonement (onbeperkt naar de film), inmiddels wel een bioscoop geworden dat een ''bepaald'' publiek trekt, zeker in de grote steden, maar ik zelf, woonachtig in Den Haag, heb helaas geen andere keus, aangezien Pathe hier, met 3 bioscopen, het enige beschikbare is!
Inderdaad.quote:
Ja, dat blijkt wel heel erg uit mijn posts natuurlijk. Dat is juist het publiek waar ik op doel tamme.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |