Uiteraard is er een filmhuis, maar dat is wel wat meer gericht op de echte arthouse films..quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan het dat er in zo'n grote stad als Den Haag geen filmhuis is?
Die is er wel, of is die failliet gegaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er wel, naast het theater aan het spui dacht ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh... Dan is Pathe dus niet je enige keus.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Chen het volgende:
[..]
Uiteraard is er een filmhuis, maar dat is wel wat meer gericht op de echte arthouse films..
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh... Dan is Pathe dus niet je enige keus.
Zijn er wel. Notabene in dezelfde straat als Pathé Spuimarkt...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Die is binnenkort ook van Pathe... we hebben wel nog een filmhuis.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Is er wel, naast het theater aan het spui dacht ik
Daarbij is er in Delft ook nog een Bios.
Dat is kut man. Ik wil altijd na een bepaalde tijd wel even praten met de mensen waar ik mee ben.quote:
scheveningen vond ik altijd goed te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Chen het volgende:
woonachtig in Den Haag, heb helaas geen andere keus, aangezien Pathe hier, met 3 bioscopen, het enige beschikbare is!
Dat zou erg jammer zijn als Must see een pathé bios zou worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:58 schreef rashudo het volgende:
[..]
Die is binnenkort ook van Pathe... we hebben wel nog een filmhuis.
Geen studentenkorting daar?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef zarGon het volgende:
No wai, 6 euro. Eerder in de buurt van 9..
In Eindhoven heb je een bios waar je een eigen tafeltje hebt en waar obers sneaky rondlopen om je cocktails te komen brengen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
Ik zou wel een bios willen met gewoon lekkere banken, tafeltjes, asbakken en een bar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |