whut???quote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
wat doer perla met de Vanille koffie?
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwelquote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
das geen roddel, dat is allang naar buiten gebracht
ah k.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou oke dan , maar dit gaat over Nick jeweetwelvan Simon?? Hij gaat verhuizen.....er komen teveel mensen bij hem aan de deur...woont nu ook heel centraal...als dat geen nieuws is,roddels weet ik niet dat doen wij hier niet op t dorp...
![]()
tering wat een baggerfilmquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geef mij de schuld maar, wel zo handig
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niksquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Jian het volgende:
We hebben ook nog Titanic wel tot een uur of 12, voor de liefhebbers
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zal t maar niet luid zeggen hier, ik heb m al te vaak gezien en me dochter ziet m liefst elke dag....dus ik zeg niks
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
jah ik denk tquote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoopt ze ook nog steeds op een happy end?![]()
laters fann
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpretquote:
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbiedenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het er wel mee eens
In Apeldoorn komt het goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een (leeg bier-)blik naar buiten geworpen te hebben kan ik u verklaren dat er vooralsnog geen reden is tot voorbarige sneeuwpret
That reminds me, blok hout eropquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks bijzonders Teun, gewoon een discussie over de vervuiling van houtkachels en dat ze die allemaal moeten verbiedenmaar je stem is genoteerd
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is datquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eén van die Toppers vraagt aan het publiek hoe de sfeer is. De lullo is er zelf; hij ziet en hoort het toch?
Ja doh.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Overigens, hout stoken is CO2 neutraal
froger is een beetje de man achter de toppers toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is dat
Ik dacht dat Gordon het was. Maar 't is een pot nat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast en zeker die Froger, beetje dommig type is dat
Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jouquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
That reminds me, blok hout erop![]()
Overigens, hout stoken is CO2 neutraal
wmb mag je ze alle 3 op een houkacheltje opstoken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gordon het was. Maar 't is een pot nat eigenlijk.
Precies, als je een eerlijke vergelijking wilt maken moet je dat doen met een krop sla en niet met Gordonquote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
froger is een beetje de man achter de toppers toch?
das dan de minst domme imo. maar dat is ook niet moeilijk als je moet vergelijken met gordon en van der boom ofzo
Ik heb eens ooit een setje gekocht van Medion voor 38 gulden (zal nou wel ¤38 kosten). zender en ontvanger. Met de scart kabel daarop in plaats van op de tv kan ik overal in huis kijken wat er op de satelietontvanger binnenkomt. Lidl heeft zo'n ding ook wel eens in de aanbieding.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef hondjes het volgende:
Even een vraagje...
Als je Canal-digitaal hebt met duo kaart, maar een tweede tv (slaapkamer) erop wilt aansluiten....
Wat heb je dan nodig,,,een nieuwe ontvanger of alleen een nieuwe kaart of beide.![]()
Of kan je heel stiekem , die lijn aftappen en ook naar de andere tv. doen...
De tyfus voor die bomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jou
Ik heb van die mooie huizen in Canada en en Noord-Europa gezien..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot gas en olie
nu leg je de lat voor froger weer erg hoog hequote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, als je een eerlijke vergelijking wilt maken moet je dat doen met een krop sla en niet met Gordon
Als Rouvoet hier meeleest ga jij nu naar de helquote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De tyfus voor die bomen.![]()
Als je het bestaande milieu wil redden moet je kinderen negatief gaan belasten.
Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).quote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je aan die arme bomen die ze ervoor kappen vertellen, hele bossen sneuvelen voor die hobby van jou
Mooi, ga dus Lidl maar eens bezoeken...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb eens ooit een setje gekocht van Medion voor 38 gulden (zal nou wel ¤38 kosten). zender en ontvanger. Met de scart kabel daarop in plaats van op de tv kan ik overal in huis kijken wat er op de satelietontvanger binnenkomt. Lidl heeft zo'n ding ook wel eens in de aanbieding.
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb van die mooie huizen in Canada en en Noord-Europa gezien..
Volledig van hout en dan van die mooie pijpen door het huis heen waarbij men alle warmte die d.m.v. een houtkachel vrij komt nuttig besteed.
Dat lijkt me heerlijk, geen gezeik met cv ketels en boilers!
Gewoon stoken als het nodig is en de boel op temperatuur houden, ja dat lijkt me wel wat voor later.
Maar met een open haard kom je ook al heel ver.
wat heb jij eigenlijk met Roemenië?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.
En 's nachts is het erg koud in de slaapkamer nu. Ik slaap nog steeds bloot, maar dat is toch wel pittig fris in aanvang. Ik twijfel of ik het raam dicht moet doen.
Ik heb t raam ook nog open snachts hahah...lekker ....is gezond..ik hou van kou 24 uur per dag...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind je in Roemenië ook nog volop. Eerst stoken, daarna in bad. Het is ook wel wat maar ik ervaar toch ook wel wat nadelen. Thuis komen, gelijk kachel schoonmaken, hout erin froten, aansteken en dan maar wachten totdat het warm wordt.
En 's nachts is het erg koud in de slaapkamer nu. Ik slaap nog steeds bloot, maar dat is toch wel pittig fris in aanvang. Ik twijfel of ik het raam dicht moet doen.
In Duitsland is het ook een boom voor een boom.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die bomen die je stookt in Nederland komen van gereguleerde bosbouw. Bossen worden uitgedund en anders weer aangeplant. Hier in Nederland geen zaag in een boom voordat er tien stempels zijn gezet op diverse documenten en er sprake van compensatie is.
Wat een ellendig land is het toch ook![]()
Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met Roemenië?
Ja dat is wel netjes zoals het hoort natuurlijk, maar Teun gaat gewoon met z'n bijltje en zaag desnoods de Kroondomeinen in en hakt alles om wat ie tegen komt, vandaal dat het isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is ook gewoon nog zoiets als hout van bomen die door storm en ouderdom sneuvelen (dan moet je wel over land beschikken waar ze op staan of er via via aan kunnen komen).
Vroeger () kapte ik samen met mijn opa ieder jaar wel iets in de tuin (wat toch al weg moest) om het vervolgens te zagen en hakken om het vervolgens in het drooghok een jaar lang te laten drogen en zo belande het dan in de mand.
Dat is leuker dan een draai geven aan de thermostaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |