abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75760091
Ik gebruik alleen Ninja Pro en soms Commando Pro
Ik heb alleen last stand Pro en SitRep Pro niet, doelloze perks voor mij.

Commando pro gebruik ik soms ik die rambo levels, Karachi, Rundown, Scrapyard enzo.
icm Marathon Pro en Lightweight Pro
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:24:19 #114
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75761758
gister eindelijk prestige

Ben je level1 en dan ga je speulen. 1x AC130 uit een carepackage en daarna een choppergunner in 1 potje.
Die gasten werden helemaal gek. een level1 loser zonder spullen die rond de 40 kills heeft whehe.

omdat het zo lekker ging ben ik ook maar tot 3uur door gegaan. waar ik nu spijt van hebt
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_75762918
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
Bron?/
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:58:47 #116
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75763129
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:00:18 #117
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_75763189
Die hardbeat sensor doet het niet voor mij...ik ben nogal een storm en heers-type, ik ben dan zo gefocust op die heartbeat dat ik helemaal niet merk als er iemand in de buurt is en elke keer gewoon afgeknald wordt.

Ik vind wel dat het luchtgeweld weer een hoge god-factor heeft (allesziend net als in COD4) ... als je zelf de gunner bent is het plots een stuk minder .
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:13:22 #118
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75763666
Die vector is ook wel nais voor close quarter combat
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:47:43 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75764849
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef fyah het volgende:
M4 holographic
Speel er zelf ook bijna altijd mee maar hij doet wat weinig damage wanneer je core speelt
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75766521
Ik gebruik maar 3 perks.

Sleight of Hand : Ik ben een type die constant reload na elk 'gevecht' dus reloaden binnen 1 sec is wel handig, vooral als je nog maar 5 kogels over hebt en er komt iemand aan lopen die je dan direct weer neer kan knallen.

Stopping Power : Zonder deze perk lijkt het wel net of je met erwten aan het schieten bent.

Steady Aim : Eigenlijk vind ik de perks in slot 3 voor mij totaal overbodig, maar die ene keer dat je geen tijd hebt om te aimen en gewoon gaat sproeien dan komt dit wel van pas.

Voor mij zijn dit de enige 3 die ik gebruik. Het ligt natuurlijk aan je speelstijl welke perks het best bij je passen maar de andere perks zijn totaal overbodig voor mij.

Zo, nu maar eerst is wachten op de patch want ik word schijtziek van unlimited ammo en die akimbo 1887's.
pi_75767237
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef mrPanerai het volgende:

Dat is voor mij de enige manier om killstreaks te krijgen...campen levert geen winst op!
Je moet het doen wanneer nodig. Eerst drie of vier kills maken, dan campen voor de laatste kill, twee kills maken met predator, 3 met harrier, en de rest met chopper/ac130.

Dat is in ieder geval mijn tactiek. Verder nooit campen want ze vind je geheid en voor je het weet heb je je reet vol met hagel...
pi_75768945
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
Hoop dat ze het knifen en de commando perk mee nemen, veels te overdreven.

Die gasten met lightweight, marathon en commando killen mij altijd zo snel en van zo ver weg, haast niks tegen te doen.
pi_75772085
Ja joh, en laat ze dan de AC130 er ook even uit halen, samen met de ACR en de noobtubes. Ohja en de silencers ook want nu zie je soms niet waar je tegenstander is

Wat kunnen mensen janken zeg. Leer spelen ofzo.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:44:26 #124
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75772122
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Def1987 het volgende:
Ik gebruik maar 3 perks.

Sleight of Hand : Ik ben een type die constant reload na elk 'gevecht' dus reloaden binnen 1 sec is wel handig, vooral als je nog maar 5 kogels over hebt en er komt iemand aan lopen die je dan direct weer neer kan knallen.

Stopping Power : Zonder deze perk lijkt het wel net of je met erwten aan het schieten bent.

Steady Aim : Eigenlijk vind ik de perks in slot 3 voor mij totaal overbodig, maar die ene keer dat je geen tijd hebt om te aimen en gewoon gaat sproeien dan komt dit wel van pas.

Voor mij zijn dit de enige 3 die ik gebruik. Het ligt natuurlijk aan je speelstijl welke perks het best bij je passen maar de andere perks zijn totaal overbodig voor mij.

Zo, nu maar eerst is wachten op de patch want ik word schijtziek van unlimited ammo en die akimbo 1887's.
ik gebruik sleight of hand alleen maar vanwege de pro: faster ADS

en de derde perkset heeft Ninja, weet je hoe fijn die is!
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_75777943
Ninja pro is inderdaad zalig.
De meeste groene perks zijn gewoon niet interesant, scrambler werkt averechts, sitrep is nutteloos (je wordt net 1 HOOGSTENS 2 keer gekilled met een claymore in een match), last stand is bagger en zonder pistool als side arm krijg je zo'n kut wapen.
Als je niet sprayt of sniped is steady aim niet nodig, dus dan kies je of ninja of commando. Ik ga dan meestal voor ninja want silent footsteps is godlike en geen heartbeat is alleen maar nice en ik knife toch niet zo vaak
pi_75782490
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ninja pro is inderdaad zalig.
De meeste groene perks zijn gewoon niet interesant, scrambler werkt averechts, sitrep is nutteloos (je wordt net 1 HOOGSTENS 2 keer gekilled met een claymore in een match), last stand is bagger en zonder pistool als side arm krijg je zo'n kut wapen.
Als je niet sprayt of sniped is steady aim niet nodig, dus dan kies je of ninja of commando. Ik ga dan meestal voor ninja want silent footsteps is godlike en geen heartbeat is alleen maar nice en ik knife toch niet zo vaak
Ik vind sitrep echt heerlijk! overal zie ik die dingen liggen, altijd waarschuw ik mijn teamgenoten (die er toch nooit naar luisteren...) en af en toe schiet ik door de muur C4 of claymores kapot waarmee ik een tegenstander meeneem. Die zijn het leukst!
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:39:34 #127
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75782579
ik weet niet waarom, maar het is een en al chaos in CoD

het is gewoon niet meer leuk, frustrerend enz.
iedereen loopt met akimbo 1887 of ranger, of een knifeclass, of noobtube+stumper+die high explosive perk

op het moment heb ik na elk potje minder zin, en mijn ratio loopt ook genadeloos terug. ik kan alleen maar hulpeloos toekijken hoe ik het ene na het andere potje eindig met 15/24 of nog erger...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:44:27 #128
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75782748
core

Scar H heartbeatsensor (ik kamp niet maar verdedig soms plekken zeker wel)
PP2000 extended mags
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
Claymores
FLash grenades (omdat ik met die prestige challenge bezig ben anders liever stun)

Hardcore

Alles hetzelfde behalve ACR Heartbeat Sensor en Coldblooded Pro.

Met deze classes doe ik meestal potjes van 30-5 of in die richting.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')