+1quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
Omdat de regel code misschien wel noodzakelijk is? Code moet zo efficiënt mogelijk worden geschreven. Dus het is normaal om bepaalde stukken(classes/functions) herhaaldelijk te gebruiken. Bijvoorbeeld het is veel efficiënter om bijvoorbeeld een chopper/pave low(oid) unlimited ammo te geven en maar een bepaalde tijd aanwezig te laten zijn dan de afgevuurde projectielen bij te houden. Scheelt rekenkracht. Dus in dit geval zou het die regel code noodzakelijk zijn. Zo kunnen er nog veel meer situaties zijn die deze regel code noodzakelijk maakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
Tja, het was meer een situatie omschrijving om te laten zien dat de regel code noodzakelijk zou kunnen zijn. Het had net zo goed een npc kunnen zijn. Echter zou het nog veel complexer zijn in de daadwerkelijke game.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef mrPanerai het volgende:
Ok eigenlijk logisch, ben niet zo thuis in spelletjesprogrammatie, ik dacht dat choppers etc omdat ze niet door spelers bestuurd werden ook anders gedefinieerd werden als de gewone wapens.
Heel soms leer ik bij op Fok!, heel soms .
heb t zweet op mn kop staan. traanogen van de agressie. hartslag van heel veel. en uiteraard komen de nodige godvers en kankers voorbij.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef versteegrob het volgende:
Schelden jullie veel als het niet lukt? Ikke wel. Fucking hell zeg, wordt soms zo agressief van dit spel! Vergeet namelijk altijd te knifen als iemand in de buurt is, pfffffff
Ik heb een klein roze konijntje op de bank zitten welk ik kan afrossen als het even teveel wordt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef versteegrob het volgende:
Schelden jullie veel als het niet lukt? Ikke wel. Fucking hell zeg, wordt soms zo agressief van dit spel! Vergeet namelijk altijd te knifen als iemand in de buurt is, pfffffff
nee ik word alleen ziek chagerijnig als ik tegen zo'n noob speel die mij zo'n 5x hit met een lucky noobtubequote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef versteegrob het volgende:
Hehe ben ik dus niet de enigequote:Op donderdag 17 december 2009 16:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb t zweet op mn kop staan. traanogen van de agressie. hartslag van heel veel. en uiteraard komen de nodige godvers en kankers voorbij.
Hoezo? is normaal toch?
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
Noh.. Gister had ik al zo'n uber uber kutmoment![]()
Ik speel al jaren FPS, vind het erg leuk, maar begin inmiddels ook een ouwe baas te worden; ik ben geen 16 meer.. Dus je hebt zat van die binkies die nog helemaal fris en fruitig zijn en daar loop ik dan met mijn wandelstok tussen te ownen.
Zodoende lukt het mij niet echt om van die mega kill streaks te krijgen, misschien ook wel omdat ik een rusher/Rambo ben.. maar goed. En gister had ik dan eindelijk met een care package dat ik chopper gunner was!!! JEEEJ!!! Dus ik denk; nu ga ik zo hard ownen!!! VOEL MIJN CHOPPERGUN KIDS!!! WOOHOOO!!!
OEH!!! TOGGLE THERMAL VIEW!!![]()
![]()
*verkeerde knopje --> out of chopper
![]()
![]()
Dus vandaag ging ik ietwat meer op de campmode en toen had ik hem hoor.. mijn eerste echte 11 kill streakWOOHOOO!!!! CHOPPER GUNNER SELECTED!!! ik ga er eens even lekker voor zitten
![]()
en toen... nou toen was het potje dus inene afgelopen
je hebt niet door dat het een vrij sarcastische reactie was?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:07 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hehe ben ik dus niet de enigeMe vriendin kijkt me altijd zo raar aan als ik zon tirade afvuur. Maar die noob tubes word ik ook ziek van.
Maar vooral als ik 6 kills heb en dan wordt neer geknalled, als ik namelijk 1 kill meer heb krijg ik de harrier/pavelow/chopper gunner, pfffffff CoD6
Game om me te ontspannen alleen lijkt dat nooit te lukken
Dat is voor mij de enige manier om killstreaks te krijgen...campen levert geen winst op!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
Zodoende lukt het mij niet echt om van die mega kill streaks te krijgen, misschien ook wel omdat ik een rusher/Rambo ben.. maar goed.
Yep. En van veraf is het extreem waardeloos en schiet je nog geen gat in een krant. Vandaar Model 1887 > AA-12.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Tauchmeister het volgende:
AA-12 (met Grip) > Model 1887. Van dichtbij maak je iedereen gewoon gegarandeerd kapot met dat ding.
1887 >= assault + sniperquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
assault > shotgun
sniper > shotgun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |