haha nee ik heb magnum .44 met tactical knife.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik gebruik precies het zelfde als jij doetInderdaad echt super fijn, wat gebruik je als 2e wapen ik ranger akimbo.
kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
Ja ik gebruik zelf ook Ninja Pro, vind het ook super fijn. Maar als je dus schiet zie je wel altijd een rood stipje? En met de silencer dan niet?
klopt ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
En ben je met Ninja juist wél weer zichtbaar op UAV?
Daarom stopping power....quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Silencer haalt wel damage weg hoor. Staat op verschillende wiki's en heb ik zelf ook wel zo ervaren.
Silencer verlaagt je range. De range is de hoeveelheid schade die een wapen over afstand doet. Op korte afstand doet een geweer met een silencer evenveel schade, maar op middelgrote en verre afstand zorgt een silencer voor aanzienlijk minder schade.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Silencer haalt wel damage weg hoor. Staat op verschillende wiki's en heb ik zelf ook wel zo ervaren.
AUG met grip en silencer is mijn combo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:05 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, begin er eindelijk een beetje door te komen. Laatste paar dagen overheerst het goede gevoel en m'n K/D-ratio is een beetje aan het opkruipen (nog steeds onder de 1 hoor, zal niet zo showboaten zoals veel hier).
Ik vind de AUG wel echt een bazen ding, alleen even zien of ik er ACOG op blijf houden of switch naar holo.
Verder ook wel aardig succesvol met mp5/shotgun combo class, zeker in Skidrow is dat hilarisch.
Net weer even CTF gespeeld, want TDM vind ik beetje saai na verloop van tijd, maar speel voornamelijk Ground War.
Vind het echt gek dat ze voor zoveel game modes zulke lage aantallen spelers op een map hebben, want veel maps zijn dan echt veel te groot (en echt prima geschikt voor 18 man, nog wel meer zelfs als het zou moeten).
ik vind holographic juist fijn bij de AUGquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
AUG met grip en silencer is mijn combo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Your NAT type is displayed in the Spec Ops Two Player Online menu and the online menu for Multiplayer (Xbox LIVE for X360, Playstation Network for PS3, and IWNet for PC). You will have one of the three following displayed:
* Open - You will get into games more quickly, have better matchmaking, and host migration will succeed more often.
* Moderate - Matchmaking will go more slowly, you'll get into less games, and host migration will be harder.
* Strict - You'll get into less games, matchmaking might take a long time, and you will fail to migrate to a new host more often.
poort 3047 UDP/TCPquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef versteegrob het volgende:
Sinds gisteren heb ik veel gezeur met hostmigration, nu heb ik even gekeken naar mijn NAT-Type en deze staat op Moderate, op Open is het beter alleen hoe krijg ik de NAT op Open? Kan gewoon bij de settings van me router.
[..]
ik voeg je dit weekend wel even toequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef LinQ het volgende:
Ik zoek nog iemand waarmee ik specops op veteran kan doorspelen :$ ben een beetje vriendloos
Gamertag: linQ NL
Ik dacht dat range inhield dat het wapen onnauwkeuriger wordt op lange afstand?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Silencer verlaagt je range. De range is de hoeveelheid schade die een wapen over afstand doet. Op korte afstand doet een geweer met een silencer evenveel schade, maar op middelgrote en verre afstand zorgt een silencer voor aanzienlijk minder schade.
Is toch logischquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef fyah het volgende:
wel grappig dat de dot van de holographic ook uitvalt bij empblijt dat ding volgens de interwebz op batterijen te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |