Precies, ze zilverrug heeft 1 klap nodig. Dan is het direct einde gevecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat de Zilverrug die tijger wel in een klap knockout kan slaan. Andersom niet.
Dat vind ik zo'n tof programma!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar toch:
De tijger zal waarschijnlijk wel 100kilo zwaarder zijn. Daarentegen, een zilverrug kan meer dan 1000 kilo bankdrukken ( De kracht van 10 professionele american football spelers las ik ergens ).quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n tof programma!![]()
Ik ga voor de gorilla. Als die eenmaal op de tijger zit krijgt de tijger hem er niet zomaar meer vanaf. Als de tijger de gorilla bespringt zal de gorilla hem er "makkelijk" vanaf gooien.
De tijger zal ook eerder tegen de grond gedrukt worden dan de gorilla, denk ik... Maar goed, ik ben geen bioloog o.i.d.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
De tijger zal waarschijnlijk wel 100kilo zwaarder zijn. Daarentegen, een zilverrug kan meer dan 1000 kilo bankdrukken ( De kracht van 10 professionele american football spelers las ik ergens ).
Ik ben het helemaal met je eens. De gorilla wint het op kracht.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Levolution het volgende:
De gorilla wint denk ik. Ook al zal de tijger als eerste geslaagde aanvallen uitvoeren (dankzij snelheid en lenigheid), de gorilla is zo krachtig dat hij deze aanvallen afwendt of onderbreekt en vervolgens een fatale klap uit woede uitdeelt. Gorilla's kunnen een mensenschedel verbrijzelen met één klap, dus ik denk dat ze een tijger ook wel een fatale klap kunnen verkopen.
Ik weet alleen niet hoe flexibel een gorilla is, dus als de tijger de rug van de gorilla bespringt en zijn tanden in de halsslagader van de gorilla zet kan de tijger winnen, mits de gorilla hem er niet afkrijgt.
Dat was psies wat ik wilde gaan typen, die tijger maakt 1 kans, en dat is van achteren en dan meteen goed aanhappen en niet loslaten, in alle andere gevallen zal de gorilla m wel verslaan denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Levolution het volgende:
De gorilla wint denk ik. Ook al zal de tijger als eerste geslaagde aanvallen uitvoeren (dankzij snelheid en lenigheid), de gorilla is zo krachtig dat hij deze aanvallen afwendt of onderbreekt en vervolgens een fatale klap uit woede uitdeelt. Gorilla's kunnen een mensenschedel verbrijzelen met één klap, dus ik denk dat ze een tijger ook wel een fatale klap kunnen verkopen.
Ik weet alleen niet hoe flexibel een gorilla is, dus als de tijger de rug van de gorilla bespringt en zijn tanden in de halsslagader van de gorilla zet kan de tijger winnen, mits de gorilla hem er niet afkrijgt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Een gorilla wint zelfs van een T-rex (zie King Kong). Dus zo'n tijger lukt ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |