abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 12:51:43 #1
281620 KrustyKuntz
Registered Daterape.
pi_75684255
Ok, het is een rare vraag, maar ik voer al een tijdje de discussie met een maat van me. Als deze twee dieren het tegen elkaar zouden moeten opnemen, wie zou er als winnaar uit de bus komen? Ik ga voor de Zilverrug, de ander voor de Siberische tijger.

De Zilverrug.
+ Intelligent
+ Sterk
+ Krachtige beet
+ Snel

De Siberische tijger.
+ Goede reflexen
+ Lenig
+ Snel
+ Krachtige beet

Dus wat jij? Wie wint?
You're gay and I don't aprohoooooove!
pi_75684291
Siberische tijger is ook sterk. Dus die wint.
Resistance is futile.
pi_75684346
Springt ook hoger trouwens. Volgens mij is het nu alleen nog afhankelijk van gewicht, intelligentie heb je geen reet aan in een combatsituatie tussen 2 dieren. Alsof die zilverrug ineens een valstrik bedenkt of zo.
Resistance is futile.
pi_75684492
Siberische tijger wint ws. Overigens zijn er wel van die walgelijke filmpjes te vinden waarop gevechten tussen leeuwen en tijgers etc te zien zijn.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  woensdag 16 december 2009 @ 12:58:28 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75684501
Ik denk dat de Zilverrug die tijger wel in een klap knockout kan slaan. Andersom niet.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 16 december 2009 @ 12:59:10 #6
39237 crew  H_T
2733
pi_75684541
Niet helemaal hetzelfde, maar toch:

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:59:46 #7
281620 KrustyKuntz
Registered Daterape.
pi_75684571
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat de Zilverrug die tijger wel in een klap knockout kan slaan. Andersom niet.
Precies, ze zilverrug heeft 1 klap nodig. Dan is het direct einde gevecht.
pi_75684627
Landschap lijkt me ook behoorlijk relevant.

Gorilla's zijn trouwens een stuk 'vriendelijker' dan menigeen denkt adhv King Kong, Bokito, etc. Een gorilla zou eerder conflict vermijden. Gorilla is herbivoor en een tijger is toch een roofdier.

Ik ga voor de tijger

(al ben ik trouwens zwaar onder de indruk van zilverrug Gorilla's. Wat een power)

die filmpjes van Discovery zou ik trouwens niet al te serieus nemen. wel leuk concept trouwens, maar of de uitvoering nou wat zegt...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_75684733
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar toch:

Dat vind ik zo'n tof programma!

Ik ga voor de gorilla. Als die eenmaal op de tijger zit krijgt de tijger hem er niet zomaar meer vanaf. Als de tijger de gorilla bespringt zal de gorilla hem er "makkelijk" vanaf gooien.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:10:45 #10
281620 KrustyKuntz
Registered Daterape.
pi_75684953
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n tof programma!

Ik ga voor de gorilla. Als die eenmaal op de tijger zit krijgt de tijger hem er niet zomaar meer vanaf. Als de tijger de gorilla bespringt zal de gorilla hem er "makkelijk" vanaf gooien.
De tijger zal waarschijnlijk wel 100kilo zwaarder zijn. Daarentegen, een zilverrug kan meer dan 1000 kilo bankdrukken ( De kracht van 10 professionele american football spelers las ik ergens ).
pi_75685106
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef KrustyKuntz het volgende:

[..]

De tijger zal waarschijnlijk wel 100kilo zwaarder zijn. Daarentegen, een zilverrug kan meer dan 1000 kilo bankdrukken ( De kracht van 10 professionele american football spelers las ik ergens ).
De tijger zal ook eerder tegen de grond gedrukt worden dan de gorilla, denk ik... Maar goed, ik ben geen bioloog o.i.d.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:30:59 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_75690609
De gorilla wint denk ik. Ook al zal de tijger als eerste geslaagde aanvallen uitvoeren (dankzij snelheid en lenigheid), de gorilla is zo krachtig dat hij deze aanvallen afwendt of onderbreekt en vervolgens een fatale klap uit woede uitdeelt. Gorilla's kunnen een mensenschedel verbrijzelen met één klap, dus ik denk dat ze een tijger ook wel een fatale klap kunnen verkopen.
Ik weet alleen niet hoe flexibel een gorilla is, dus als de tijger de rug van de gorilla bespringt en zijn tanden in de halsslagader van de gorilla zet kan de tijger winnen, mits de gorilla hem er niet afkrijgt.
This isn't even my final form.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:36:50 #13
281620 KrustyKuntz
Registered Daterape.
pi_75690860
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Levolution het volgende:
De gorilla wint denk ik. Ook al zal de tijger als eerste geslaagde aanvallen uitvoeren (dankzij snelheid en lenigheid), de gorilla is zo krachtig dat hij deze aanvallen afwendt of onderbreekt en vervolgens een fatale klap uit woede uitdeelt. Gorilla's kunnen een mensenschedel verbrijzelen met één klap, dus ik denk dat ze een tijger ook wel een fatale klap kunnen verkopen.
Ik weet alleen niet hoe flexibel een gorilla is, dus als de tijger de rug van de gorilla bespringt en zijn tanden in de halsslagader van de gorilla zet kan de tijger winnen, mits de gorilla hem er niet afkrijgt.
Ik ben het helemaal met je eens. De gorilla wint het op kracht.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:42:21 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75691098
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Levolution het volgende:
Dat was psies wat ik wilde gaan typen, die tijger maakt 1 kans, en dat is van achteren en dan meteen goed aanhappen en niet loslaten, in alle andere gevallen zal de gorilla m wel verslaan denk ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Donald Duck held woensdag 16 december 2009 @ 16:34:47 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75693312
Een gorilla wint zelfs van een T-rex (zie King Kong). Dus zo'n tijger lukt ook wel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 17 december 2009 @ 13:24:32 #16
281620 KrustyKuntz
Registered Daterape.
pi_75726791
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Een gorilla wint zelfs van een T-rex (zie King Kong). Dus zo'n tijger lukt ook wel.
pi_76423180
Dan ga ik toch voor de tijger, vergeet niet dat zij ook jagen op bv zwarte beren.
Maar het moet dan wel een tijger met ervaring zijn anders zou hij het onderspit kunnen delven tegen een sterke gorilla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')