abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 12:48:37 #1
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_75684143
Afgelopen weekend was de_vink thuis een beetje aan het lamballen en zette uit verveling het kijkkastje maar weer eens aan. Zoals gewoonlijk is er overdag geen flikker op TV en uiteindelijk beland je dan op "de 3" zoals ik ze noem. De 3 zijn National Geographic, Animal Planet en Discovery Channel, op 1 van deze zenders blijf ik ongeacht het tijdstip altijd wel even plakken. Hoewel ik het eigenlijk "de 2" moet gaan noemen want op Animal Planet zenden ze de laatste tijd alleen nog maar Animal Cops Houston/Arizona/Alaska/California/<vul hier een willekeurige USA staat/stad in> uit.

Ondanks dat de kans dus zeer groot was dat ik iets van Animal Cops te zien kreeg zapte ik toch naar Animal Planet door en toen gebeurde het....

Wat...is....dit.....

Voor ik het wist zag de volgende shot...

Ik dacht even dat ik voor het lapje werd gehouden en dat elk moment Frans Bauer met z'n bescheten bek mijn woonkamer binnen zou komen..zo onwerkelijk voelde het aan wat ik aanschouwde.

Soms heb je van die momenten in je leven dat je iets voor je ogen ziet gebeuren en dat je eigenlijk niet wilt kijken....maar het toch doet omdat het iets is wat je niet kan verklaren. Dit gebeurde dus bij mij en plots verscheen de volgende gedaante op het scherm...

"Owh....my..gawd Jonathan you did a fe-bju-lus job on little Ricky here...."

Het drong nu pas tot me door....Ik was een honden-knip-relnichten programma aan het kijken op Animal Planet met een enorme spic-gay als host

Ik heb gelijk Animal planet uit "de 3" gezet en Private Spice daarvoor in de plaats gezet.....

Kijk en huiver
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groomer has it
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_75684181
ok
Feyenoord Rotterdam
pi_75684188
Mjaaaaaaaaaaaaaamjaaaaaaaaaaaaaa. Ik snap je punt hoor, helemaal.

Maar wees eerlijk, dat petje staat leuk op dat hondje.
pi_75684504
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:49 schreef zovty het volgende:
Mjaaaaaaaaaaaaaamjaaaaaaaaaaaaaa. Ik snap je punt hoor, helemaal.

Maar wees eerlijk, dat petje staat leuk op dat hondje.
Nu die getrimde rioolrat filmen met een groothoeklens en je hebt een formule die niet meer stuk kan.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:02:35 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75684673
Maar geef toe, het programma trekt wel kijkers, waaronder jij.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75684876
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
Maar geef toe, het programma trekt wel kijkers, waaronder jij.
Een Ford Ka met 5 inzitten die volledig geplet is tussen 2 vrachtwagens trekt ook kijkers.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:12:44 #7
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75685034
De wereld gaat kapot
  woensdag 16 december 2009 @ 13:23:49 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75685449
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef Rafelbaard het volgende:

[..]

Een Ford Ka met 5 inzitten die volledig geplet is tussen 2 vrachtwagens trekt ook kijkers.
Een geplette Ford Ka sowieso....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75685769
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef error_404 het volgende:

[..]

Een geplette Ford Ka sowieso....
Het was inderdaad een overbodig detail.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:38:08 #10
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75686020
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef Rafelbaard het volgende:

[..]

ford ka met 5 mensen, past dat echt?
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_75706357
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:38 schreef garriej het volgende:

[..]

ford ka met 5 mensen, past dat echt?
speel jij vaak op xbox live en welke spellen?
draken zijn tof!!
  woensdag 16 december 2009 @ 21:55:12 #12
167856 Toempf
Internetheld
pi_75706757
Wat een mooie man.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_75706904
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:48 schreef De_Vink het volgende:
Afgelopen weekend was de_vink thuis een beetje aan het lamballen en zette uit verveling het kijkkastje maar weer eens aan. Zoals gewoonlijk is er overdag geen flikker op TV en uiteindelijk beland je dan op "de 3" zoals ik ze noem. De 3 zijn National Geographic, Animal Planet en Discovery Channel, op 1 van deze zenders blijf ik ongeacht het tijdstip altijd wel even plakken. Hoewel ik het eigenlijk "de 2" moet gaan noemen want op Animal Planet zenden ze de laatste tijd alleen nog maar Animal Cops Houston/Arizona/Alaska/California/<vul hier een willekeurige USA staat/stad in> uit.

Ondanks dat de kans dus zeer groot was dat ik iets van Animal Cops te zien kreeg zapte ik toch naar Animal Planet door en toen gebeurde het....

[ afbeelding ]

Wat...is....dit.....

Voor ik het wist zag de volgende shot...

[ afbeelding ]

Ik dacht even dat ik voor het lapje werd gehouden en dat elk moment Frans Bauer met z'n bescheten bek mijn woonkamer binnen zou komen..zo onwerkelijk voelde het aan wat ik aanschouwde.

Soms heb je van die momenten in je leven dat je iets voor je ogen ziet gebeuren en dat je eigenlijk niet wilt kijken....maar het toch doet omdat het iets is wat je niet kan verklaren. Dit gebeurde dus bij mij en plots verscheen de volgende gedaante op het scherm...

[ afbeelding ]

"Owh....my..gawd Jonathan you did a fe-bju-lus job on little Ricky here...."

Het drong nu pas tot me door....Ik was een honden-knip-relnichten programma aan het kijken op Animal Planet met een enorme spic-gay als host

Ik heb gelijk Animal planet uit "de 3" gezet en Private Spice daarvoor in de plaats gezet.....

Kijk en huiver
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groomer has it
Zeer terechte klacht. Stom pauper programma
yer not one of dem smart felers are ye?
pi_75707174
Ik ben even poepen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_75708090
Nichterig kutprogramma

Wildlife SOS is de bom

Met deze baas:

woensdag 16 december 2009 @ 22:31:59 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_75708459
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Tommeke het volgende:
Nichterig kutprogramma

Wildlife SOS is de bom

Met deze baas:

[ afbeelding ]
Die gast is inderdaad koning!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:01:00 #17
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75712017
Van die mensen die als de televisie aanstaat ze alleen maar Animal Planet gaan zitten kijken de hele dag
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75712277
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
Van die mensen die als de televisie aanstaat ze alleen maar Animal Planet gaan zitten kijken de hele dag
Vet geniaal als je brak bent of als je ff niets te doen hebt
  donderdag 17 december 2009 @ 10:01:33 #19
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75719062
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ben even poepen.
het is hier godomme geen twitter
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
  donderdag 17 december 2009 @ 10:02:34 #20
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75719095
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')