Tandenpoetsen, mits electrische tandenborstel (anders beweeg je te veelquote:Op woensdag 16 december 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Vraag: Heeft iemand misschien een idee wat ik kan doen tijdens het plassen om het een en ander aangenamer en afwisselender te maken?
en waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Het probleem is, je kan ook niet zoveel doen ondertussen. Je kan moeilijk alvast het het eten gaan klaarmaken of het gras maaien.
Zing een lied!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
Vraag: Heeft iemand misschien een idee wat ik kan doen tijdens het plassen om het een en ander aangenamer en afwisselender te maken?
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je een kleine plassert hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 keer vind ik alsnog veelik ga misschien 2 keer per dag en ik drink ook niet weinig.
quote:hihihihihi
Ik zie de logica niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je een kleine plassert hebt.
Ik zittendquote:
Of je plast gewoon zittend, dan is het geen probleem. Doe ik ook wel eens!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tandenpoetsen, mits electrische tandenborstel (anders beweeg je te veel)
Ik wou daarom nooit een vrouw willen zijn, elke keer maar weer hopen dat er een wc is de buurt is, en dan ook nog schoon is. Mannen pakken een muurtje,plant, bosje, boom, mits dronken;politieauto of een sloot.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:41 schreef Alicey het volgende:
Je moet maar zo denken, jij kunt er nog iets van maken. Beter dan de hele dag door moeten plassen. Dat is vooral een feest wanneer er geen toiletten in de buurt zijn.
En dat voor zo'n klein meisje.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
3/4 keer vind ik alsnog veelik ga misschien 2 keer per dag en ik drink ook niet weinig.
Dat kan inderdaad. Maar ik ging er vanuit dat TS staand plast(quote:Op woensdag 16 december 2009 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of je plast gewoon zittend, dan is het geen probleem. Doe ik ook wel eens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |