Het verhaal zit zo, mijn ouders willen ons huis verkopen en organiseren daarvoor een ''open huis'' voor 2 uur op een avondje. Dat was dus vorige week. Bij een open huis zorg je ervoor dat er wat te snacken valt dus ik mocht de frituur aanzwengelen terwijl mijn ouders samen met de makelaar probeerden het huis te verkopen

.
Deze week deed ik hetzelfde bij een vriend, zijn ouders gingen ook een open huis houden en ze hadden een frituurder nodig, die was snel gevonden

. Allemaal leuk en aardig, er waren een paar geinteresseerden daar, prima dus. Één man viel me op, hij was er bij mijn ouders ook. Hij was er maar 15 minuten en kwam alleen wat eten en stelde verder geen vragen over het huis of keek rond

Kan gebeuren dat het huis niks voor hem is maar ik ging maar even met onze makelaar praten die er ook was. Hij is makelaar voor bijna heel het dorp (klein dorp) en ziet hem bijna elke keer bij een open huis wel langskomen en dan alleen eten en weggaan

. Je kan hem niet weigeren omdat ie wel staat ingeschreven bij de makelaar maar het lijkt erop dat hij alleen gratis eten wil ipv een huis kopen.
Klacht: Man die steeds gratis komt eten ipv geinteresseerd is in een huis