Zodat iemands anders buren kunnen mee genieten?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik krijg alles mee jaDan doe ik het liever buitenhuis
tis maar wat je onder genieten verstaatquote:Op donderdag 17 december 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zodat iemands anders buren kunnen mee genieten?
Dat hangt van de buren af gok ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tis maar wat je onder genieten verstaat
en wel of geen tussendeurquote:Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat hangt van de buren af gok ik![]()
Hier welquote:
bij mij dus so far so good, houdt vingers gekruisdquote:Op donderdag 17 december 2009 07:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier wel, dus NS rijdt chaos dienstregeling. Voorlopig loop ik nog voor op schema door een vertraagde sneltrein.
ja hoorde op het nieuws dat zuid holland verkeerschaos isquote:Op donderdag 17 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
En inmiddels loop ik achter, maar ach, er schijnen ook vanaf leiden weer geen treinen naar Utrecht te rijden
Ben je ook op tijd in Utrecht, dat is natuurlijk de vraag?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Utrecht niet sneeuwvrij en ik ben maar drie keer heel gracieus zoals iedereen van me gewend is bijna onderuit gegaan. En in de trein tegenover echt een hele knappe kerel gezeten dus van dat artikel lezen kwam ook weinig terecht.
Heb jij even mazzelquote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, ik had namelijk geen vertraging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |