Zo hoort het toch ook! Beter dan dat vieze natte weerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
Da's zielig!
Dit wordt een mooie dagik voel het nu al! Al is het hier wel weer tyfuskoud, het vriest
!
Och gossie!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Ik moet zo meteen de grote mensen wereld in. De echte wereld zeg maar met echte mensen.
In gedachten loop ik dan naast je. Misschien vind je het dan wat minder eng.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Ik moet zo meteen de grote mensen wereld in. De echte wereld zeg maar met echte mensen.
Ik ben er voor je.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Ik wil sneeuw.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo hoort het toch ook! Beter dan dat vieze natte weer
Je kunt het! Ik moet er over 2 uur ook weer heenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef S.Seagal het volgende:
Dat is wel geruststellend. Ik moet alleen proberen niet te praten. Ziet er zo geflipt uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In gedachten loop ik dan naast je. Misschien vind je het dan wat minder eng.
Liever dat ik zeiknat ben dan onderkoeldquote:Op woensdag 16 december 2009 11:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo hoort het toch ook! Beter dan dat vieze natte weer
Ja. De Greiden ook. Creepy.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehh, de Greiden? Woon jij ook in Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |