ja vragen staat vrijquote:Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik heb twee dagen terug producten besteld in een webwinkel.
Nu krijg ik echter een mailtje over de einde jaars aanbiedingen waardoor ik 20% goedkoper uit zou zijn.
Kan ik nu vragen of ze de order willen annuleren / omzetten / prijs verlagen? Met als stok achter de deur dat ik anders gebruik zal maken van de kopen op afstand wet?
Vragen kan!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:40 schreef Ralphmeister het volgende:
Kan ik nu vragen of ze de order willen annuleren / omzetten / prijs verlagen?
En dan? Stuur je je artikel (gekocht voor de prijs die je er voor over had!) terug, en heb je alsnog niks. Of denk je dat de webshop hetzelfde artikel daarna opnieuw naar je gaat opsturen voor een lagere prijs?quote:Met als stok achter de deur dat ik anders gebruik zal maken van de kopen op afstand wet?
das dus bullshitquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef Cryothic het volgende:
Volgens mij heeft de wet koop of afstand weinig met die korting te maken.
Maar in nederland is wel een wet dat je geld terug moet kunnen krijgen, als binnen X dagen na je aankoop de prijs onverwachts verlaagd. Maar ik weet hier niet t fijne van.
Hier ben ik niet bang voor, het gaat om een grote webshop, niet iemand die thuis zit en mij vervelend vind zeg maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef mgerben het volgende:
Het kan. Maar ik zou eerst om coulance vragen en niet gaan dreigen met terugsturen.
Sterker nog: Je loopt het risico dat ze onterecht je terugzending niet accepteren als je zo hoog van de toren blaast. (nee het mag niet en het moet wel, maar recht hebben is nog geen recht krijgen). Als je bereid bent om het terug te sturen gebruik je het beste je wettelijk recht om dat zonder opgaaf van reden te doen.
Damn, had gehoopt op een electronica webshop ofzo, lenzen is nu iets dat ik niet nodig heb. Jammer.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:55 schreef Ralphmeister het volgende:
Het gaat dus om lenzenOp LensWay.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |