10,- incl. verzendkostenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef Plasterk het volgende:
wat moet je alleen voor het beschermhoesje hebben?
Momenteel niet in het bezit van een foto. Het is een universeel hoesje vaak gebruikt voor pda's e.d.quote:
Ja, wrs wel. Heb donderdag een afspraak voor dezelfde maar dan voor 75 euro.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:48 schreef hansvbijnen het volgende:
[..]
Momenteel niet in het bezit van een foto. Het is een universeel hoesje vaak gebruikt voor pda's e.d.
Is je interesse in de telefoon over?
Oke. Mag ik vragen of dit nog met garantie is? En of het om een Nederlands toestel gaat (85% is namelijk amerikaans volgens mij)quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ja, wrs wel. Heb donderdag een afspraak voor dezelfde maar dan voor 75 euro.
Mocht het niets zijn, dan hoor ik vast nog wel van je. Ik geef je er de doos bij! ;-)quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:57 schreef Plasterk het volgende:
http://link.marktplaats.nl/314027047
Weliswaar zonder garantie, maar toch een gokje waard. Hij heeft trouwens je plaatje gejat
NL versie overigens
Ik heb hem nog. Mijn aanbod staat ook nogsteeds. : )quote:Op maandag 8 februari 2010 14:14 schreef Plasterk het volgende:
Heb je m nog? Mijn bod staat nog steeds.
130 inclusief Micro sd 4gb, beschermhoesje en verzendingquote:Op maandag 8 februari 2010 15:31 schreef hansvbijnen het volgende:
[..]
Ik heb hem nog. Mijn aanbod staat ook nogsteeds. : )
Alles is aanwezig.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:59 schreef Plasterk het volgende:
[..]
130 inclusief Micro sd 4gb, beschermhoesje en verzending
datakabel en oortjes al aanwezig?
Voor 145 euro incl. hoesje en verzendkosten is de telefoon voor jouquote:Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef Plasterk het volgende:
130 inclusief verzendkosten, zonder geheugen en met hoesje
veel te duurquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef hansvbijnen het volgende:
[..]
Voor 145 euro incl. hoesje en verzendkosten is de telefoon voor jou
Voor 140 eurotjes lever ik je:quote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef Plasterk het volgende:
ok, dan gaan we er tussen zitten 135. Zou je alles wat ik er bij krijg willen opnoemen?
ik denk er nog even over naquote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef hansvbijnen het volgende:
Ik zit al laag met mijn prijs, en heb ook een uiteindelijk streefbedrag.
140 euro ben jij de man! ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |