Ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:04 schreef Bravebart het volgende:
Stiekem lust je er wel pap van Tux
Ik kijk tv.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:06 schreef opgebaarde het volgende:
JALOERS
en hoe de fakking shit ken je die 2 josti's
Die kende ik ook nog niet tot ik net bij gebrek aan beter DWDD opzette.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
jordi van loon mag van mij wel teelbalkanker krijgen inderdaad dave dekker ken ik gelukkig (helaas waarschijnlijk nog) niet
quote:Op woensdag 16 december 2009 02:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
jordi van loon mag van mij wel teelbalkanker krijgen inderdaad dave dekker ken ik gelukkig (helaas waarschijnlijk nog) niet
Hij had een liedje over een kerstboom.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:08 schreef Captain_Hero het volgende:
Wie de fuck? Is dat er weer een van het kaliber "serenade-naast-de-oliebollenkraam" ?
Ben jij die mongool of die vent met de bril en ruitjesoverhemd ?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier sta ik samen met hem op de foto
quote:Op woensdag 16 december 2009 02:11 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ben jij die mongool of die vent met de bril en ruitjesoverhemd ?
quote:Op woensdag 16 december 2009 02:11 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Ben jij die mongool of die vent met de bril en ruitjesoverhemd ?
Mag het ook een schop onder zijn kont zijn zodat hij stopt met dat gejoel wat sommige mensen zingen noemen.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:01 schreef DrDentz het volgende:
Een Amsterdams straatschoffie met een lekker brutaal koppie, die wil ik wel in z'n wangetje knijpen.
Ik neem ff maar aan dat je boven de 18 bent... ;quote:Op woensdag 16 december 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer zo'n kutkindje ala Jordy van Loon dat denkt dat ie het kan maken.![]()
Klacht 2: Dat amsterdams accent.
quote:Op woensdag 16 december 2009 02:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik neem ff maar aan dat je boven de 18 bent... ;
jaloezie op een kind ! ik kan hem niet betrappen op 19993 berichtjes op een forum hoor
Tis een joodquote:Op woensdag 16 december 2009 02:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier sta ik samen met hem op de foto
Hij heeft al een hoofdrol in een musical gespeeld, dat moet Jordy hem eerst nog nadoenquote:Op woensdag 16 december 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer zo'n kutkindje ala Jordy van Loon dat denkt dat ie het kan maken.![]()
Klacht 2: Dat amsterdams accent.
Liever niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:45 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hij heeft al een hoofdrol in een musical gespeeld, dat moet Jordy hem eerst nog nadoen
Dat ie het lekker bij musicals houdt, dan heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:45 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hij heeft al een hoofdrol in een musical gespeeld, dat moet Jordy hem eerst nog nadoen
120 uur taakstrafquote:Op woensdag 16 december 2009 11:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wat krijg ik als ik een video maak dat ik hem in zn ballen trap???
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |