FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Made in the USA - Deel 1
Q.E.D.woensdag 16 december 2009 @ 01:20








Chevy Transport. Ook leuk.
tho_Omaswoensdag 16 december 2009 @ 01:22




"Na het oversluiten van onze lening bij BECAM, hebben wij voor de ruime Aveo gekozen."
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 01:23
Ik vind die nieuwe Camaro zo gaaf he. Ik ben helemaal geen fan van Amerikanen, maar dat ding ziet er gewoon gaaf uit.

Jammer van dat verschrikkelijke dashboard. Maarja, dat hebben ze allemaal he.

Laatst een stukje mee gereden, proefrit. Helaas de V6 automaat maar toch een leuke beleving. Ik had liever de V8 handbak gereden.
Q.E.D.woensdag 16 december 2009 @ 01:23
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Na het oversluiten van onze lening bij BECAM, hebben wij voor de ruime Aveo gekozen."
LOL haha.
tho_Omaswoensdag 16 december 2009 @ 01:25
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:23 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind die nieuwe Camaro zo gaaf he. Ik ben helemaal geen fan van Amerikanen, maar dat ding ziet er gewoon gaaf uit.

Jammer van dat verschrikkelijke dashboard. Maarja, dat hebben ze allemaal he.

Laatst een stukje mee gereden, proefrit. Helaas de V6 automaat maar toch een leuke beleving. Ik had liever de V8 handbak gereden.
Zijn de motoren nog altijd "Amerikaans" , dwz. Een 4 liter V6 met 150 pk?
TheThirdMarkwoensdag 16 december 2009 @ 01:45
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zijn de motoren nog altijd "Amerikaans" , dwz. Een 4 liter V6 met 150 pk?
Maak er maar 3.6L V6 met 305PK van (instapmodelletje) tot een 6.2L V8 met 432PK.

Ik geloof trouwens niet eens dat er een (echte) Amerikaanse bak uitgekomen is de afgelopen 20jaar met ''maar'' 150PK.
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 01:48
Dan nog Mark, zo'n ding heeft dan wel 300PK. Het gevoel van een sportwagen heb je nog steeds niet echt. Het blijft een Amerikaan en dus niet mijn ding.
Het ziet er gewoon ontzettend gaaf uit! Ik zou er nooit een kopen maar ik kijk er graag naar.

Trouwens, mijn Jeep heeft 3.8L en 200pk
Winner_Tacowoensdag 16 december 2009 @ 01:57
Man wtf.

Chevrolet adoreren en dan kom je met die fag ass Bumble Bee auto ?







Corvette
Geqxonwoensdag 16 december 2009 @ 01:58
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
Cracka-asswoensdag 16 december 2009 @ 02:04
Kost zo'n Bumble Bee eigenlijk in de US?
popolonwoensdag 16 december 2009 @ 02:06
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maak er maar 3.6L V6 met 305PK van (instapmodelletje) tot een 6.2L V8 met 432PK.

Ik geloof trouwens niet eens dat er een (echte) Amerikaanse bak uitgekomen is de afgelopen 20jaar met ''maar'' 150PK.
Tja wat is nu nog een echt Amerikaanse bak? Mijn Escape heeft maar 130 PK.

Chevy, nooit een fan geweest maar ik zou wel zo'n redneck bak als de Silverado willen hebben in de winter, dat pompt aardig door door de sneeuw.

Van de week nog in een Suburban gereden, niet echt mooi maar die dingen rijden en zitten wel heel fijn.
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 02:08
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
Totaal irrelevant. Amerikaanse motoren hadden een gigantisch koppel tegenover een laag vermogen en daarbij een lange levensduur.
Ik vind die Amerikaanse bouw van motoren ook niks hoor, maar het is gewoon een andere filosofie.
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 02:12
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Tja wat is nu nog een echt Amerikaanse bak? Mijn Escape heeft maar 130 PK.

Chevy, nooit een fan geweest maar ik zou wel zo'n redneck bak als de Silverado willen hebben in de winter, dat pompt aardig door door de sneeuw.

Van de week nog in een Suburban gereden, niet echt mooi maar die dingen rijden en zitten wel heel fijn.
Ik heb van de week met een Silverado Crew cab door de sneeuwstorm in Iowa en Minnesota geploegd, maar ik had liever mijn Jeep bij gehad hoor.
Die Silverado's hebben totaal geen vermogen, wegen veel te veel op de vooras en hebben totaal geen gewicht op de achteras. Geen differentieel op de vooras waardoor je met 4WD eerst overstuur krijgt vanwege de lichte achterkant en dan onderstuur krijgt vanwege de wielen die rechtdoor willen.
Dat rijdt echt voor geen meter.

Enneuh, GM is natuurlijk iets wat je helemaal niet meer wilt kopen nu.
Geqxonwoensdag 16 december 2009 @ 02:13
Ik kan de Amerikanen met hun motoren wel begrijpen. Het is veel goedkoper een blok met een grote literinhoud in elkaar te flansen, waar vanzelf een hoop koppel uit komt, zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen. Een beetje met de injectie spelen.

Nee, voor Japans en Europees motordesign heb ik veel meer respect.
popolonwoensdag 16 december 2009 @ 02:17
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:12 schreef Barcaconia het volgende:


Enneuh, GM is natuurlijk iets wat je helemaal niet meer wilt kopen nu.
Dingen kosten geen drol en rijden prima.
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 02:18
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Dingen kosten geen drol en rijden prima.
Een parasiet van een bedrijf. Die wil ik niet steunen, maar dat is een hele andere discussie.
popolonwoensdag 16 december 2009 @ 02:21
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:18 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Een parasiet van een bedrijf. Die wil ik niet steunen, maar dat is een hele andere discussie.
Ze gaan terug betalen. Schijnt.

Maar goed, over tot de orde van de dag, een echte Chevy:
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 02:23
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Ze gaan terug betalen. Schijnt.
De fout hebben ze al gemaakt. Terugbetalen is alleen maar terecht.



tho_Omaswoensdag 16 december 2009 @ 03:23


Te lomp voor woorden.
TheThirdMarkwoensdag 16 december 2009 @ 03:23
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:48 schreef Barcaconia het volgende:
Dan nog Mark, zo'n ding heeft dan wel 300PK. Het gevoel van een sportwagen heb je nog steeds niet echt. Het blijft een Amerikaan en dus niet mijn ding.
Het ziet er gewoon ontzettend gaaf uit! Ik zou er nooit een kopen maar ik kijk er graag naar.

Trouwens, mijn Jeep heeft 3.8L en 200pk
True. Amerikanen moet je ook alleen rijden wanneer je rechtdoor gaat. Alleen jammer dat de ZR1 van Chevrolet op circuit gewoon sneller is dan een Enzo (dus zowel bochtenwerk als rechtuit).

Gewoon voor het lompe RedNeck gevoel moet je dus een Amerikaan rijden
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
De BMW 2002 (uit begin jaren 60) perste er anders mooi even 1500PK uit en dit dan ook nog eens een 1499CC 4 cilinder
Schuifpuiwoensdag 16 december 2009 @ 03:39
Chevy
2001 Impala

Dit is die van ons:


Helaas moet ie weg. (kopen?)
Later ga ik precies zoeen kopen.
Winner_Tacowoensdag 16 december 2009 @ 03:42
Barabus TKR klaart ZR1
Tjabbowoensdag 16 december 2009 @ 07:01
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.
ben benieuwd welk blok je bedoelt
Tjabbowoensdag 16 december 2009 @ 07:06
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:08 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Totaal irrelevant. Amerikaanse motoren hadden een gigantisch koppel tegenover een laag vermogen en daarbij een lange levensduur.

het is gewoon een andere filosofie.
klopt daar zit het verschil.
peut kostte geen drol in de US. en het is een heeeeel ander land dan NL. daar heb je lange grote uitgestrekte stukken. dat vereist gewoon een andere aanpak bij het bouwen van een auto.

hoewel ze wel íets meer hun best hadden mogen doen.
Koepertwoensdag 16 december 2009 @ 08:36
TVP voor mooie Amerikanen (Damn ik wist ook echt niets beters te verzinnen... )
SimtekF1woensdag 16 december 2009 @ 08:40
Leuke conceptcar.

-_Tommy_-woensdag 16 december 2009 @ 08:48
weet niet meer of ze gemaakt worden, maar kennissen van mij in Canada hebben zo'n ding:



Dat is pas lomp en lachen! In Nederland zou je er maar 80 mee mogen en een groot rijbewijs hebben .
Nero22woensdag 16 december 2009 @ 09:27
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
weet niet meer of ze gemaakt worden, maar kennissen van mij in Canada hebben zo'n ding:

[ afbeelding ]

Dat is pas lomp en lachen! In Nederland zou je er maar 80 mee mogen en een groot rijbewijs hebben .

De Conquest Knight vreet hem als ontbijt.
Pas259woensdag 16 december 2009 @ 10:10
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De Conquest Knight vreet hem als ontbijt.
Fucking awesome!

Specs van dat ding?
-_Tommy_-woensdag 16 december 2009 @ 10:53
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De Conquest Knight vreet hem als ontbijt.
is dat niet op dat chassis gebouwd? want die ik heb laten zien is ook flink groter dan een hummer namelijk...
appelsap01woensdag 16 december 2009 @ 11:04
commercial van michael bay

Nero22woensdag 16 december 2009 @ 12:05
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Fucking awesome!

Specs van dat ding?
Eigenschappen:

Measurements: ;
Length 240" (6096 mm)
Width 92" (2337 mm)
Ground clearance 14" (355 mm)
Height 100" (2540 mm)

Chassis:specially modified F550 Ford chassis platform (making parts and service easily accessible globally).
Engine: Ford, V10, 6.8-litre gas engine with E-85 Ethanol Conversion system added, (referring to as Flex Fuel engine) Flexible fuel vehicles (FFVs) are designed to run on gasoline or a blend of up to 85% ethanol (E85). Diesel engine also available as an option.
Horsepower: 400 HP and 500 ft lbs. torque (approximately)
4 X 4: Electronic, push button 4WD
Transmission: 5- speed Torqshift automatic transmission
Brakes: Four-wheel disc anti-lock traction control
Wheelbase: 141" (3576 mm)
GVWR: 17,950lbs (8,159.09 kg)
Armored Curb Weight: The finished vehicle weight is approximately 12,000 lbs. (5,454.55 kg)
Fuel tank: 40 gallons (US) (151Litres)
Air conditioning: Factory Air conditioning in-cabin
Tires: Four LT40X13.50R20 Mickey Thompson Baja Radial ATZ with ballistic run flats
Vehicle armor: The KNIGHT XV’s armouring level varies based each client’s specific requirements

Bescherming:

Transparent armour: The ballistic glass used in the KNIGHT XV is manufactured only by the leading manufacturers of ballistic transparencies. Our team of designers and engineers work closely with the manufacturers of ballistic transparencies to ensure that the glass module meets the protection and tint level required. In addition, we ensure that the glass meets the requirements of our overlap armouring technique when it is combined with the installation of the opaque armour.

Opaque armour: Only the highest quality high strength steel, ballistic aluminium, composites, aramid and ceramics are used in the manufacturing of the KNIGHT XV's opaque armour, to meet or exceed established norms.

Firewall (wall between engine and passenger compartment): The KNIGHT XV armour offers protected firewall where necessary.

Doors: Due to the added weight of the transparent and opaque armour in doors, the door hinges are reinforced using a proprietary system to completely avoid hinge failure and prevent sheet metal fatigue around the hinge system.

All of the armouring materials used on our KNIGHT XV vehicle have been certified by H.P. White Laboratory, Inc. (a highly regarded US independent ballistics testing laboratory).

Ballistische tabel: klik

Opties:

Standaard geleverd:

Interior Appointments

* Leather 6 way electric conference and cabin seating, total 6 passengers, in hand crafted Andrew Muirhead leather
* Wilton Wool luxury carpeting
* Spacious extended interior
* Alpine AM, FM, CD, DVD, Navigation and Bluetooth equipment
* Front power windows
* Ultra Suede interior finish throughout
* Leather-wrapped steering wheel
* Interior lighting, map/courtesy and ambient
* Dual screen rear console (remote controlled inputs)
* Personal rear seat side mounted laptop stations

Exterior Appointments

* Stainless steel running boards (side and rear mounted)
* Knight XV 20" polished rims, forged from 6061 aluminum
* Mickey Thompson 40" Baja tires
* Fascia mounted PIAA dual mode fog and driving lamps
* Heated, telescoping side view mirrors

Security Appointments

* FLIR night vision cameras*** mounted front and rear, on individual screens
* Roof mounted rear view camera
* Keyless entry system
* Transparent, tinted, armour glass throughout
* Tandem tinted moon roof panels (transparent armour) with privacy shades
* ASC Ballistic run flat system on all tires
* Securilok** passive anti theft key system

Luxe opties:

Interior Appointments

* Optional seating (from boardroom seating to first class aircraft sleeper)
* Driver partition (with two way intercom) may be ordered with or without hydraulic window drive
* Electrostatic window opaqueing (tinting) system, sides and rear
* Rear passenger power windows
* Heated seats
* Large flat screen TV
* Entertainment - media system upgrades
* Window privacy screens
* Curtains for rear-door windows, electric
* Curtains for rear-window
* Black Box
* Satellite TV
* Refreshment bar
* Cooler box
* Cigar Humidor
* Security safe
* A/C inverter
* Fire extinguisher
* Right-hand-drive version

Exterior Appointments

* Siren, two way P/A with intercom system
* Hidden front VIP strobes (red, blue, clear)
* Towing package
* Expedition heavy duty roof rack with folding ladder
* Outside spare, mounted on rear door
* Windshield visor
* Battery: Original replaced with an Optimaďż½ battery
* Auxiliary fuel tank
* Turbo Charger
* Remote starter

Security Appointments

* Surveillance cameras
* External Listening Device
* Under vehicle magnetic attachment detector
* GPS Transmitter
* Bolt lock door system
* Search spot light (roof mounted)
* Oxygen survival kit for inside front and rear compartment
* External smoke security system, sides and rear (available where permitted)
* Exhaust System wire mesh tailpipe protection

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fucking awesome! Rookmachine aan boord, sateliettelevisie, zoeklicht, zwarte doos...
Kleffe_Dopwoensdag 16 december 2009 @ 12:25


De Cruze WTCC mag er ook wel zijn.

edit: oh en bumblebee...

[ Bericht 20% gewijzigd door Kleffe_Dop op 16-12-2009 12:32:34 ]
TheThirdMarkwoensdag 16 december 2009 @ 12:55
quote:
Op woensdag 16 december 2009 08:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
weet niet meer of ze gemaakt worden, maar kennissen van mij in Canada hebben zo'n ding:

[ afbeelding ]

Dat is pas lomp en lachen! In Nederland zou je er maar 80 mee mogen en een groot rijbewijs hebben .
Dat ding is gebouwd op een Dumptruck chassis
Q.E.D.woensdag 16 december 2009 @ 12:58




Dat zijn ook mooie bakken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Suburban

Er zou er een komen met een 8.1 liter motor.

Alsof 6 liter niet genoeg is.
Nobuwoensdag 16 december 2009 @ 13:15
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Na het oversluiten van onze lening bij BECAM, hebben wij voor de ruime Aveo gekozen."
Een Daewoo hoort niet in dit topic natuurlijk.
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 13:32
Van de zomer gespot op één van de CB meetings in Muiden; geen Chevy, maar wel lomp groot en erg bruut





Die uitlaten moet eigenlijk gaas voor, anders vallen er telkens kleine kindertjes in
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 13:33
Een F650 chassis wordt over het algemeen als kleine trekker gebruikt om een citytrailer mee te trekken. Soms zie je ze in deze vorm als pickup en dat is gewoon een inmens groot ding
TheThirdMarkwoensdag 16 december 2009 @ 13:38
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
Van de zomer gespot op één van de CB meetings in Muiden; geen Chevy, maar wel lomp groot en erg bruut

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die uitlaten moet eigenlijk gaas voor, anders vallen er telkens kleine kindertjes in
Een aanhanger verkoper hier heeft 2 van die monsters. Die zijn gewoon echt achterlijk lomp (wel tof btw).
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 13:50
Is volgens mij ook niet mee te rijden als je je niet gedraagt of je in een vrachtwaggel zit.. boodschappen doen kun je vergeten iig
Echt een ding voor de pimp, als reklameobjekt.. want nuttig is hij geenszins als pickup.. zet maar eens een zware doos achterin de bak zonder heftruck
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 14:02
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
Is volgens mij ook niet mee te rijden als je je niet gedraagt of je in een vrachtwaggel zit.. boodschappen doen kun je vergeten iig
Echt een ding voor de pimp, als reklameobjekt.. want nuttig is hij geenszins als pickup.. zet maar eens een zware doos achterin de bak zonder heftruck
Het is ook een vrachtwagen
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 14:04
Hier zéker, alleen al op het leeggewicht denk ik
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 14:08
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
Hier zéker, alleen al op het leeggewicht denk ik
Klopt, maar ook hier in de US worden de F650's eigenlijk alleen als kleine trekker of towtruck gebruikt. Een enkeling wil graag zo'n pickup maar dat is ook meer showoff. Zeker nu de benzine boven de 40ct per liter komt ( ) willen ze ook wel eens van die 8,1 liter V10 af

Oja, het is niet de grootste. Ford heeft ook een F750 in de modellijn
illusionswoensdag 16 december 2009 @ 15:44
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
appels met peren vergelijken

scooters doen ook 20pk op 70cc, er zijn genoeg 250cc'ers die daar ver onder zitten - dat kan je ook niet met elkaar vergelijken.. een hoogtoerige 2 liter jappenbak kun je niet vergelijken met een 5.7 hemi amerikaan...

overigens vind ik de Chevrolet Tahoe heel vet.. is nog een pak luxer en mooier als de Avalanche die hier al eerder staat..

TheThirdMarkwoensdag 16 december 2009 @ 16:26
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
Is volgens mij ook niet mee te rijden als je je niet gedraagt of je in een vrachtwaggel zit.. boodschappen doen kun je vergeten iig
Echt een ding voor de pimp, als reklameobjekt.. want nuttig is hij geenszins als pickup.. zet maar eens een zware doos achterin de bak zonder heftruck
Zoals ik al zei: die vent is aanhanger verkoper. En trekt die godszware krengen er mee van de plaats

En met open dagen is het natuurlijk gegarandeerd feest.
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 16:42
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: die vent is aanhanger verkoper. En trekt die godszware krengen er mee van de plaats

En met open dagen is het natuurlijk gegarandeerd feest.
Street legal tractorpuller
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 16:44
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:26 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: die vent is aanhanger verkoper. En trekt die godszware krengen er mee van de plaats

En met open dagen is het natuurlijk gegarandeerd feest.
Alsof je daar een F650 voor nodig hebt Hier trekken ze met een F350 opleggers tot zo'n beetje 15 ton van zijn plaats. Als hij met die pickup meer wil trekken moet hij een volwaardige vangmuilkoppeling monteren denk ik (Tenzij die er al op zit, dan heb je gelijk )
Lesley-91woensdag 16 december 2009 @ 17:04
JohnnyKnoxvillewoensdag 16 december 2009 @ 17:05
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Lesley-91 het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Jij vindt de PONTIAC Firebird een mooie Chevrolet?
Lesley-91woensdag 16 december 2009 @ 17:06
Fuuuu dit topic gaat over chevy Kom ik aan met mijn Pontiac en Buick:p
Barcaconiawoensdag 16 december 2009 @ 17:06
GM product. Maakt allemaal niet uit tegenwoordig
TheThirdMarkwoensdag 16 december 2009 @ 17:42
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Alsof je daar een F650 voor nodig hebt Hier trekken ze met een F350 opleggers tot zo'n beetje 15 ton van zijn plaats. Als hij met die pickup meer wil trekken moet hij een volwaardige vangmuilkoppeling monteren denk ik (Tenzij die er al op zit, dan heb je gelijk )
Hij heeft er zo'n VN koppeling opzitten (of hoe heten die krengen). Hij kan er iig zonder problemen diepladers mee wegrausen mocht het nodig zijn.
matthislwoensdag 16 december 2009 @ 17:44
Sounddragonwoensdag 16 december 2009 @ 22:20
Psst !! de auto is weggereden
Toempfwoensdag 16 december 2009 @ 23:06
Deze 2 rijden hier in de buurt rond, allebei straatlegaal, en allebei 800+ pk.





kwam ook nog een filmpje tegen van die charger op youtube:



Dit vind ik echt extreem vet, alleen jammer dat het onderhoud zo gigantisch duur is, anders had ik er allang een voor de deur staan
StefanPdonderdag 17 december 2009 @ 22:44
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De Conquest Knight vreet hem als ontbijt.
En de F650 vreet de Conquest als ontbijt..



Om op zijn beurt door de CXT opgevreten te worden.