Q.E.D. | woensdag 16 december 2009 @ 01:20 |
![]() ![]() ![]() ![]() Chevy Transport. Ook leuk. ![]() | |
tho_Omas | woensdag 16 december 2009 @ 01:22 |
![]() ![]() "Na het oversluiten van onze lening bij BECAM, hebben wij voor de ruime Aveo gekozen." | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 01:23 |
Ik vind die nieuwe Camaro zo gaaf he. Ik ben helemaal geen fan van Amerikanen, maar dat ding ziet er gewoon gaaf uit. Jammer van dat verschrikkelijke dashboard. Maarja, dat hebben ze allemaal he. Laatst een stukje mee gereden, proefrit. Helaas de V6 automaat maar toch een leuke beleving. Ik had liever de V8 handbak gereden. | |
Q.E.D. | woensdag 16 december 2009 @ 01:23 |
quote:LOL haha. ![]() ![]() | |
tho_Omas | woensdag 16 december 2009 @ 01:25 |
quote:Zijn de motoren nog altijd "Amerikaans" , dwz. Een 4 liter V6 met 150 pk? ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 december 2009 @ 01:45 |
quote:Maak er maar 3.6L V6 met 305PK van (instapmodelletje) tot een 6.2L V8 met 432PK. Ik geloof trouwens niet eens dat er een (echte) Amerikaanse bak uitgekomen is de afgelopen 20jaar met ''maar'' 150PK. | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 01:48 |
Dan nog Mark, zo'n ding heeft dan wel 300PK. Het gevoel van een sportwagen heb je nog steeds niet echt. Het blijft een Amerikaan en dus niet mijn ding. Het ziet er gewoon ontzettend gaaf uit! Ik zou er nooit een kopen maar ik kijk er graag naar. Trouwens, mijn Jeep heeft 3.8L en 200pk ![]() | |
Winner_Taco | woensdag 16 december 2009 @ 01:57 |
Man wtf. Chevrolet adoreren en dan kom je met die fag ass Bumble Bee auto ? ![]() ![]() Corvette ![]() | |
Geqxon | woensdag 16 december 2009 @ 01:58 |
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf. 20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf. | |
Cracka-ass | woensdag 16 december 2009 @ 02:04 |
Kost zo'n Bumble Bee eigenlijk in de US? | |
popolon | woensdag 16 december 2009 @ 02:06 |
quote:Tja wat is nu nog een echt Amerikaanse bak? Mijn Escape heeft maar 130 PK. ![]() Chevy, nooit een fan geweest maar ik zou wel zo'n redneck bak als de Silverado willen hebben in de winter, dat pompt aardig door door de sneeuw. ![]() Van de week nog in een Suburban gereden, niet echt mooi maar die dingen rijden en zitten wel heel fijn. | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 02:08 |
quote:Totaal irrelevant. Amerikaanse motoren hadden een gigantisch koppel tegenover een laag vermogen en daarbij een lange levensduur. Ik vind die Amerikaanse bouw van motoren ook niks hoor, maar het is gewoon een andere filosofie. | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 02:12 |
quote:Ik heb van de week met een Silverado Crew cab door de sneeuwstorm in Iowa en Minnesota geploegd, maar ik had liever mijn Jeep bij gehad hoor. Die Silverado's hebben totaal geen vermogen, wegen veel te veel op de vooras en hebben totaal geen gewicht op de achteras. Geen differentieel op de vooras waardoor je met 4WD eerst overstuur krijgt vanwege de lichte achterkant en dan onderstuur krijgt vanwege de wielen die rechtdoor willen. Dat rijdt echt voor geen meter. Enneuh, GM is natuurlijk iets wat je helemaal niet meer wilt kopen nu. | |
Geqxon | woensdag 16 december 2009 @ 02:13 |
Ik kan de Amerikanen met hun motoren wel begrijpen. Het is veel goedkoper een blok met een grote literinhoud in elkaar te flansen, waar vanzelf een hoop koppel uit komt, zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen. Een beetje met de injectie spelen. Nee, voor Japans en Europees motordesign heb ik veel meer respect. | |
popolon | woensdag 16 december 2009 @ 02:17 |
quote:Dingen kosten geen drol en rijden prima. | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 02:18 |
quote:Een parasiet van een bedrijf. Die wil ik niet steunen, maar dat is een hele andere discussie. | |
popolon | woensdag 16 december 2009 @ 02:21 |
quote:Ze gaan terug betalen. Schijnt. Maar goed, over tot de orde van de dag, een echte Chevy: ![]() ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 02:23 |
quote:De fout hebben ze al gemaakt. Terugbetalen is alleen maar terecht. ![]() ![]() | |
tho_Omas | woensdag 16 december 2009 @ 03:23 |
![]() Te lomp voor woorden. ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 december 2009 @ 03:23 |
quote:True. Amerikanen moet je ook alleen rijden wanneer je rechtdoor gaat. Alleen jammer dat de ZR1 van Chevrolet op circuit gewoon sneller is dan een Enzo (dus zowel bochtenwerk als rechtuit). Gewoon voor het lompe RedNeck gevoel moet je dus een Amerikaan rijden ![]() quote:De BMW 2002 (uit begin jaren 60) perste er anders mooi even 1500PK uit en dit dan ook nog eens een 1499CC 4 cilinder ![]() | |
Schuifpui | woensdag 16 december 2009 @ 03:39 |
Chevy ![]() 2001 Impala ![]() Dit is die van ons: ![]() Helaas moet ie weg. ![]() Later ga ik precies zoeen kopen. | |
Winner_Taco | woensdag 16 december 2009 @ 03:42 |
Barabus TKR klaart ZR1 | |
Tjabbo | woensdag 16 december 2009 @ 07:01 |
quote:ben benieuwd welk blok je bedoelt ![]() | |
Tjabbo | woensdag 16 december 2009 @ 07:06 |
quote:klopt daar zit het verschil. peut kostte geen drol in de US. en het is een heeeeel ander land dan NL. daar heb je lange grote uitgestrekte stukken. dat vereist gewoon een andere aanpak bij het bouwen van een auto. hoewel ze wel íets meer hun best hadden mogen doen. | |
Koepert | woensdag 16 december 2009 @ 08:36 |
TVP voor mooie Amerikanen (Damn ik wist ook echt niets beters te verzinnen... ![]() | |
SimtekF1 | woensdag 16 december 2009 @ 08:40 |
Leuke conceptcar. ![]() ![]() | |
-_Tommy_- | woensdag 16 december 2009 @ 08:48 |
weet niet meer of ze gemaakt worden, maar kennissen van mij in Canada hebben zo'n ding:![]() Dat is pas lomp en lachen! In Nederland zou je er maar 80 mee mogen en een groot rijbewijs hebben ![]() | |
Nero22 | woensdag 16 december 2009 @ 09:27 |
quote: ![]() De Conquest Knight vreet hem als ontbijt. ![]() | |
Pas259 | woensdag 16 december 2009 @ 10:10 |
quote:Fucking awesome! Specs van dat ding? ![]() | |
-_Tommy_- | woensdag 16 december 2009 @ 10:53 |
quote:is dat niet op dat chassis gebouwd? want die ik heb laten zien is ook flink groter dan een hummer namelijk... | |
appelsap01 | woensdag 16 december 2009 @ 11:04 |
commercial van michael bay ![]() | |
Nero22 | woensdag 16 december 2009 @ 12:05 |
quote:Eigenschappen: Measurements: ; Length 240" (6096 mm) Width 92" (2337 mm) Ground clearance 14" (355 mm) Height 100" (2540 mm) Chassis:specially modified F550 Ford chassis platform (making parts and service easily accessible globally). Engine: Ford, V10, 6.8-litre gas engine with E-85 Ethanol Conversion system added, (referring to as Flex Fuel engine) Flexible fuel vehicles (FFVs) are designed to run on gasoline or a blend of up to 85% ethanol (E85). Diesel engine also available as an option. Horsepower: 400 HP and 500 ft lbs. torque (approximately) 4 X 4: Electronic, push button 4WD Transmission: 5- speed Torqshift automatic transmission Brakes: Four-wheel disc anti-lock traction control Wheelbase: 141" (3576 mm) GVWR: 17,950lbs (8,159.09 kg) Armored Curb Weight: The finished vehicle weight is approximately 12,000 lbs. (5,454.55 kg) Fuel tank: 40 gallons (US) (151Litres) Air conditioning: Factory Air conditioning in-cabin Tires: Four LT40X13.50R20 Mickey Thompson Baja Radial ATZ with ballistic run flats Vehicle armor: The KNIGHT XV’s armouring level varies based each client’s specific requirements Bescherming: Transparent armour: The ballistic glass used in the KNIGHT XV is manufactured only by the leading manufacturers of ballistic transparencies. Our team of designers and engineers work closely with the manufacturers of ballistic transparencies to ensure that the glass module meets the protection and tint level required. In addition, we ensure that the glass meets the requirements of our overlap armouring technique when it is combined with the installation of the opaque armour. Opaque armour: Only the highest quality high strength steel, ballistic aluminium, composites, aramid and ceramics are used in the manufacturing of the KNIGHT XV's opaque armour, to meet or exceed established norms. Firewall (wall between engine and passenger compartment): The KNIGHT XV armour offers protected firewall where necessary. Doors: Due to the added weight of the transparent and opaque armour in doors, the door hinges are reinforced using a proprietary system to completely avoid hinge failure and prevent sheet metal fatigue around the hinge system. All of the armouring materials used on our KNIGHT XV vehicle have been certified by H.P. White Laboratory, Inc. (a highly regarded US independent ballistics testing laboratory). Ballistische tabel: klik Opties: Standaard geleverd: Interior Appointments * Leather 6 way electric conference and cabin seating, total 6 passengers, in hand crafted Andrew Muirhead leather * Wilton Wool luxury carpeting * Spacious extended interior * Alpine AM, FM, CD, DVD, Navigation and Bluetooth equipment * Front power windows * Ultra Suede interior finish throughout * Leather-wrapped steering wheel * Interior lighting, map/courtesy and ambient * Dual screen rear console (remote controlled inputs) * Personal rear seat side mounted laptop stations Exterior Appointments * Stainless steel running boards (side and rear mounted) * Knight XV 20" polished rims, forged from 6061 aluminum * Mickey Thompson 40" Baja tires * Fascia mounted PIAA dual mode fog and driving lamps * Heated, telescoping side view mirrors Security Appointments * FLIR night vision cameras*** mounted front and rear, on individual screens * Roof mounted rear view camera * Keyless entry system * Transparent, tinted, armour glass throughout * Tandem tinted moon roof panels (transparent armour) with privacy shades * ASC Ballistic run flat system on all tires * Securilok** passive anti theft key system Luxe opties: Interior Appointments * Optional seating (from boardroom seating to first class aircraft sleeper) * Driver partition (with two way intercom) may be ordered with or without hydraulic window drive * Electrostatic window opaqueing (tinting) system, sides and rear * Rear passenger power windows * Heated seats * Large flat screen TV * Entertainment - media system upgrades * Window privacy screens * Curtains for rear-door windows, electric * Curtains for rear-window * Black Box * Satellite TV * Refreshment bar * Cooler box * Cigar Humidor * Security safe * A/C inverter * Fire extinguisher * Right-hand-drive version Exterior Appointments * Siren, two way P/A with intercom system * Hidden front VIP strobes (red, blue, clear) * Towing package * Expedition heavy duty roof rack with folding ladder * Outside spare, mounted on rear door * Windshield visor * Battery: Original replaced with an Optimaďż½ battery * Auxiliary fuel tank * Turbo Charger * Remote starter Security Appointments * Surveillance cameras * External Listening Device * Under vehicle magnetic attachment detector * GPS Transmitter * Bolt lock door system * Search spot light (roof mounted) * Oxygen survival kit for inside front and rear compartment * External smoke security system, sides and rear (available where permitted) * Exhaust System wire mesh tailpipe protection ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fucking awesome! Rookmachine aan boord, sateliettelevisie, zoeklicht, zwarte doos... ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 16 december 2009 @ 12:25 |
![]() De Cruze WTCC mag er ook wel zijn. ![]() edit: oh en bumblebee... ![]() [ Bericht 20% gewijzigd door Kleffe_Dop op 16-12-2009 12:32:34 ] | |
TheThirdMark | woensdag 16 december 2009 @ 12:55 |
quote:Dat ding is gebouwd op een Dumptruck chassis ![]() | |
Q.E.D. | woensdag 16 december 2009 @ 12:58 |
![]() Dat zijn ook mooie bakken. ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Suburban Er zou er een komen met een 8.1 liter motor. ![]() Alsof 6 liter niet genoeg is. ![]() | |
Nobu | woensdag 16 december 2009 @ 13:15 |
quote:Een Daewoo hoort niet in dit topic natuurlijk. | |
Sounddragon | woensdag 16 december 2009 @ 13:32 |
Van de zomer gespot op één van de CB meetings in Muiden; geen Chevy, maar wel lomp groot en erg bruut ![]() ![]() ![]() Die uitlaten moet eigenlijk gaas voor, anders vallen er telkens kleine kindertjes in ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 13:33 |
Een F650 chassis wordt over het algemeen als kleine trekker gebruikt om een citytrailer mee te trekken. Soms zie je ze in deze vorm als pickup en dat is gewoon een inmens groot ding ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 december 2009 @ 13:38 |
quote:Een aanhanger verkoper hier heeft 2 van die monsters. Die zijn gewoon echt achterlijk lomp (wel tof btw). | |
Sounddragon | woensdag 16 december 2009 @ 13:50 |
Is volgens mij ook niet mee te rijden als je je niet gedraagt of je in een vrachtwaggel zit.. boodschappen doen kun je vergeten iig ![]() Echt een ding voor de pimp, als reklameobjekt.. want nuttig is hij geenszins als pickup.. zet maar eens een zware doos achterin de bak zonder heftruck ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 14:02 |
quote:Het is ook een vrachtwagen ![]() | |
Sounddragon | woensdag 16 december 2009 @ 14:04 |
Hier zéker, alleen al op het leeggewicht denk ik ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 14:08 |
quote:Klopt, maar ook hier in de US worden de F650's eigenlijk alleen als kleine trekker of towtruck gebruikt. Een enkeling wil graag zo'n pickup maar dat is ook meer showoff. Zeker nu de benzine boven de 40ct per liter komt ( ![]() ![]() Oja, het is niet de grootste. Ford heeft ook een F750 in de modellijn ![]() | |
illusions | woensdag 16 december 2009 @ 15:44 |
quote:appels met peren vergelijken ![]() scooters doen ook 20pk op 70cc, er zijn genoeg 250cc'ers die daar ver onder zitten - dat kan je ook niet met elkaar vergelijken.. een hoogtoerige 2 liter jappenbak kun je niet vergelijken met een 5.7 hemi amerikaan... overigens vind ik de Chevrolet Tahoe heel vet.. is nog een pak luxer en mooier als de Avalanche die hier al eerder staat.. ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 december 2009 @ 16:26 |
quote:Zoals ik al zei: die vent is aanhanger verkoper. En trekt die godszware krengen er mee van de plaats ![]() En met open dagen is het natuurlijk gegarandeerd feest. | |
Sounddragon | woensdag 16 december 2009 @ 16:42 |
quote:Street legal tractorpuller ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 16:44 |
quote:Alsof je daar een F650 voor nodig hebt ![]() ![]() ![]() | |
Lesley-91 | woensdag 16 december 2009 @ 17:04 |
![]() | |
JohnnyKnoxville | woensdag 16 december 2009 @ 17:05 |
quote:Jij vindt de PONTIAC Firebird een mooie Chevrolet? | |
Lesley-91 | woensdag 16 december 2009 @ 17:06 |
Fuuuu dit topic gaat over chevy ![]() | |
Barcaconia | woensdag 16 december 2009 @ 17:06 |
GM product. Maakt allemaal niet uit tegenwoordig ![]() | |
TheThirdMark | woensdag 16 december 2009 @ 17:42 |
quote:Hij heeft er zo'n VN koppeling opzitten (of hoe heten die krengen). Hij kan er iig zonder problemen diepladers mee wegrausen mocht het nodig zijn. | |
matthisl | woensdag 16 december 2009 @ 17:44 |
![]() | |
Sounddragon | woensdag 16 december 2009 @ 22:20 |
Psst !! de auto is weggereden ![]() | |
Toempf | woensdag 16 december 2009 @ 23:06 |
Deze 2 rijden hier in de buurt rond, allebei straatlegaal, en allebei 800+ pk.![]() ![]() kwam ook nog een filmpje tegen van die charger op youtube: Dit vind ik echt extreem vet, alleen jammer dat het onderhoud zo gigantisch duur is, anders had ik er allang een voor de deur staan ![]() | |
StefanP | donderdag 17 december 2009 @ 22:44 |
quote:En de F650 vreet de Conquest als ontbijt.. ![]() Om op zijn beurt door de CXT opgevreten te worden. ![]() |