abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 december 2009 @ 01:20:30 #1
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75674516








Chevy Transport. Ook leuk.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75674545




"Na het oversluiten van onze lening bij BECAM, hebben wij voor de ruime Aveo gekozen."
  woensdag 16 december 2009 @ 01:23:14 #3
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75674555
Ik vind die nieuwe Camaro zo gaaf he. Ik ben helemaal geen fan van Amerikanen, maar dat ding ziet er gewoon gaaf uit.

Jammer van dat verschrikkelijke dashboard. Maarja, dat hebben ze allemaal he.

Laatst een stukje mee gereden, proefrit. Helaas de V6 automaat maar toch een leuke beleving. Ik had liever de V8 handbak gereden.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 16 december 2009 @ 01:23:24 #4
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75674561
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:22 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Na het oversluiten van onze lening bij BECAM, hebben wij voor de ruime Aveo gekozen."
LOL haha.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75674593
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:23 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind die nieuwe Camaro zo gaaf he. Ik ben helemaal geen fan van Amerikanen, maar dat ding ziet er gewoon gaaf uit.

Jammer van dat verschrikkelijke dashboard. Maarja, dat hebben ze allemaal he.

Laatst een stukje mee gereden, proefrit. Helaas de V6 automaat maar toch een leuke beleving. Ik had liever de V8 handbak gereden.
Zijn de motoren nog altijd "Amerikaans" , dwz. Een 4 liter V6 met 150 pk?
pi_75674820
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Zijn de motoren nog altijd "Amerikaans" , dwz. Een 4 liter V6 met 150 pk?
Maak er maar 3.6L V6 met 305PK van (instapmodelletje) tot een 6.2L V8 met 432PK.

Ik geloof trouwens niet eens dat er een (echte) Amerikaanse bak uitgekomen is de afgelopen 20jaar met ''maar'' 150PK.
  woensdag 16 december 2009 @ 01:48:53 #7
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75674855
Dan nog Mark, zo'n ding heeft dan wel 300PK. Het gevoel van een sportwagen heb je nog steeds niet echt. Het blijft een Amerikaan en dus niet mijn ding.
Het ziet er gewoon ontzettend gaaf uit! Ik zou er nooit een kopen maar ik kijk er graag naar.

Trouwens, mijn Jeep heeft 3.8L en 200pk
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75674915
Man wtf.

Chevrolet adoreren en dan kom je met die fag ass Bumble Bee auto ?







Corvette
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75674918
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
pi_75674955
Kost zo'n Bumble Bee eigenlijk in de US?
  woensdag 16 december 2009 @ 02:06:36 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75674964
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maak er maar 3.6L V6 met 305PK van (instapmodelletje) tot een 6.2L V8 met 432PK.

Ik geloof trouwens niet eens dat er een (echte) Amerikaanse bak uitgekomen is de afgelopen 20jaar met ''maar'' 150PK.
Tja wat is nu nog een echt Amerikaanse bak? Mijn Escape heeft maar 130 PK.

Chevy, nooit een fan geweest maar ik zou wel zo'n redneck bak als de Silverado willen hebben in de winter, dat pompt aardig door door de sneeuw.

Van de week nog in een Suburban gereden, niet echt mooi maar die dingen rijden en zitten wel heel fijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 december 2009 @ 02:08:46 #12
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75674978
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
Totaal irrelevant. Amerikaanse motoren hadden een gigantisch koppel tegenover een laag vermogen en daarbij een lange levensduur.
Ik vind die Amerikaanse bouw van motoren ook niks hoor, maar het is gewoon een andere filosofie.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 16 december 2009 @ 02:12:04 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75675005
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Tja wat is nu nog een echt Amerikaanse bak? Mijn Escape heeft maar 130 PK.

Chevy, nooit een fan geweest maar ik zou wel zo'n redneck bak als de Silverado willen hebben in de winter, dat pompt aardig door door de sneeuw.

Van de week nog in een Suburban gereden, niet echt mooi maar die dingen rijden en zitten wel heel fijn.
Ik heb van de week met een Silverado Crew cab door de sneeuwstorm in Iowa en Minnesota geploegd, maar ik had liever mijn Jeep bij gehad hoor.
Die Silverado's hebben totaal geen vermogen, wegen veel te veel op de vooras en hebben totaal geen gewicht op de achteras. Geen differentieel op de vooras waardoor je met 4WD eerst overstuur krijgt vanwege de lichte achterkant en dan onderstuur krijgt vanwege de wielen die rechtdoor willen.
Dat rijdt echt voor geen meter.

Enneuh, GM is natuurlijk iets wat je helemaal niet meer wilt kopen nu.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75675019
Ik kan de Amerikanen met hun motoren wel begrijpen. Het is veel goedkoper een blok met een grote literinhoud in elkaar te flansen, waar vanzelf een hoop koppel uit komt, zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen. Een beetje met de injectie spelen.

Nee, voor Japans en Europees motordesign heb ik veel meer respect.
  woensdag 16 december 2009 @ 02:17:38 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75675051
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:12 schreef Barcaconia het volgende:


Enneuh, GM is natuurlijk iets wat je helemaal niet meer wilt kopen nu.
Dingen kosten geen drol en rijden prima.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 december 2009 @ 02:18:51 #16
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75675065
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Dingen kosten geen drol en rijden prima.
Een parasiet van een bedrijf. Die wil ik niet steunen, maar dat is een hele andere discussie.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 16 december 2009 @ 02:21:02 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75675084
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:18 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Een parasiet van een bedrijf. Die wil ik niet steunen, maar dat is een hele andere discussie.
Ze gaan terug betalen. Schijnt.

Maar goed, over tot de orde van de dag, een echte Chevy:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 16 december 2009 @ 02:23:41 #18
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75675106
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Ze gaan terug betalen. Schijnt.
De fout hebben ze al gemaakt. Terugbetalen is alleen maar terecht.



[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_75675525


Te lomp voor woorden.
  woensdag 16 december 2009 @ 03:23:56 #20
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75675532
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:48 schreef Barcaconia het volgende:
Dan nog Mark, zo'n ding heeft dan wel 300PK. Het gevoel van een sportwagen heb je nog steeds niet echt. Het blijft een Amerikaan en dus niet mijn ding.
Het ziet er gewoon ontzettend gaaf uit! Ik zou er nooit een kopen maar ik kijk er graag naar.

Trouwens, mijn Jeep heeft 3.8L en 200pk
True. Amerikanen moet je ook alleen rijden wanneer je rechtdoor gaat. Alleen jammer dat de ZR1 van Chevrolet op circuit gewoon sneller is dan een Enzo (dus zowel bochtenwerk als rechtuit).

Gewoon voor het lompe RedNeck gevoel moet je dus een Amerikaan rijden
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.

20 jaar geleden hadden de Duitsers bijna 200pk uit een 1.9 liter 4-cilinder. Ook fabrieksaf.
De BMW 2002 (uit begin jaren 60) perste er anders mooi even 1500PK uit en dit dan ook nog eens een 1499CC 4 cilinder
pi_75675638
Chevy
2001 Impala

Dit is die van ons:


Helaas moet ie weg. (kopen?)
Later ga ik precies zoeen kopen.
pi_75675659
Barabus TKR klaart ZR1
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 16 december 2009 @ 07:01:01 #23
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_75676230
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:58 schreef Geqxon het volgende:
De jappen weten meer dan 400PK uit een 2.0 liter 4-cilinder te trekken. Fabrieksaf.
ben benieuwd welk blok je bedoelt
  woensdag 16 december 2009 @ 07:06:13 #24
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_75676249
quote:
Op woensdag 16 december 2009 02:08 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Totaal irrelevant. Amerikaanse motoren hadden een gigantisch koppel tegenover een laag vermogen en daarbij een lange levensduur.

het is gewoon een andere filosofie.
klopt daar zit het verschil.
peut kostte geen drol in de US. en het is een heeeeel ander land dan NL. daar heb je lange grote uitgestrekte stukken. dat vereist gewoon een andere aanpak bij het bouwen van een auto.

hoewel ze wel íets meer hun best hadden mogen doen.
  woensdag 16 december 2009 @ 08:36:30 #25
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75677004
TVP voor mooie Amerikanen (Damn ik wist ook echt niets beters te verzinnen... )
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')