Is dit een doodwens?quote:
Ja!quote:
BANquote:
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?quote:
Is het weer niet goed genoeg voor je?!quote:
Ik vind het een doodwens heurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het weer niet goed genoeg voor je?!Krijg je godverdomme een keer aandacht van me en dan is het weer niet goed?!
JOOOOO!!!!!! PTsh
hallo ik ben fosfolipide en ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen en dus meer reclameinkomsten dus geef mij aub wat meer respect want ik laat me niet als stront behandelen ok thxquote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij nog iets toevoegen op korte termijn?
Dit topic in niet lockbaar.. daar ben ik te aardig voorquote:
Heul nie!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel: slaap zacht.. dat zeg je tegen iemand die je net gaat vermoorden.
quote:
Met een bijl, en een vleesmes om de darmen eruit te snijden..quote:
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel: slaap zacht.. dat zeg je tegen iemand die je net gaat vermoorden.
Whut?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
hallo ik ben fosfolipide en ik heb lang geleden de frontpage gehaald waardoor fok heel veel views heeft gekregen en dus meer reclameinkomsten dus geef mij aub wat meer respect want ik laat me niet als stront behandelen ok thx
Wie is Erwina?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Lonker het volgende:
MAG DIT WEL OPENBLIJVEN ?
BELACHELIJK !!
ZOALS ERWINA ZOU ZEGGEN : RIDUCULIOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nou kusje op je voorhoofd en niet gaan huilen, zo erg bedoelde ik het ook weer nietquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een bijl, en een vleesmes om de darmen eruit te snijden..
Slaap zacht
Nog een doodwensquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan in welk context je het past. Ik kan ook op dezelfde manier toedeledokie zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |