ik weet niet precies hoe ik die moet invullen.. als ik die met de juiste gegevens invul (denk ik) komt er toch iets anders uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef roelofjan het volgende:
http://www.raet.nl/proforma/proflite.asp
Heb je die al geprobeerd?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Wow, je bent 46 en verdient 2500? Dat is niet veel, maar dat terzijde.
Wat klopt er verder niet aan als ik vragen mag? Het ziet er voor mij prima uit zo 123.
Ligt totaal aan het type bedrijfspensioenplan , niet zo heel erg gek voor een 46 jarige.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Fokski het volgende:
[..]
Voor 2500 hoef je je niet te schamen. Iets boven modaal. Nee, het is geen vetpot maar het kan stukken slechter. Ik vind de 200EUR aan ouderdomspensioen wel wat veel.
Je hoeft je ook niet te schamen, maar ik schrik er serieus een beetje van. Ik had niet verwacht dat je op die leeftijd dat zou verdienen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Fokski het volgende:
[..]
Voor 2500 hoef je je niet te schamen. Iets boven modaal. Nee, het is geen vetpot maar het kan stukken slechter. Ik vind de 200EUR aan ouderdomspensioen wel wat veel.
Er zijn er heel veel die 46 zijn en nog geen 1600 verdienen. De salaristopics trekken ook lieden aan die graag pronken met de centen die men verdient en zelfs dan is het aantal die 4000+ verdienen beperkt. Ook is er een verschil tussen een HBO/WO-topic en een MBO-topic.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te schamen, maar ik schrik er serieus een beetje van. Ik had niet verwacht dat je op die leeftijd dat zou verdienen...Als je de andere salaris topics op Fok! volgt dan zit iedereen 4000+ op zijn 20e lijkt het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |