Gepwned door omaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Seksgod het volgende:
Vandaag toen ik vanuit mijn kantoor mijn filiaal inkeek om te zien of alles in de haak is viel mij op dat een oude vrouw een van onze nieuwe sani koelsystemen bekritiseerde alsof zij een expert was. Ik bedacht mij geen moment en sprak haar vriendelijk aan en vroeg wat haar probleem was met ons product, waarop zij begon te vloeken en te tieren dat ze geen zin heeft om verklaringen af te leggen aan "zo'n patser", vervolgens verlaat ze mijn winkel terwijl mijn arbeiders beduusd staan te kijken.
Waarom kunnen oude mensen niet normaal doen? En waarom komen ze in mijn winkel zonder intentie iets aan te schaffen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef tennisracket het volgende:
Seksgod.
Man van het slaan van zijn werknemers.
Man zonder gezag.
Man zonder verkoop.
slap aftreksel van tong80quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
hahaha TS is winkel eigenaar
[ afbeelding ]
Blokker Paramaribo jwz...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef Aethereal het volgende:
Welke blokker werk je nou eigenlijk TS, dan kom ik eens langs.
HET WAS JE OMA TS! HET WAS JE OMA!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Seksgod het volgende:
Vandaag toen ik vanuit mijn kantoor mijn filiaal inkeek om te zien of alles in de haak is viel mij op dat een oude vrouw een van onze nieuwe sani koelsystemen bekritiseerde alsof zij een expert was. Ik bedacht mij geen moment en sprak haar vriendelijk aan en vroeg wat haar probleem was met ons product, waarop zij begon te vloeken en te tieren dat ze geen zin heeft om verklaringen af te leggen aan "zo'n patser", vervolgens verlaat ze mijn winkel terwijl mijn arbeiders beduusd staan te kijken.
Waarom kunnen oude mensen niet normaal doen? En waarom komen ze in mijn winkel zonder intentie iets aan te schaffen?
quote:
Als dat zo is dan is dat echt jammer, dat is hij diegene die de hele tijd hard staat te lachen en niet wij! Hoe zit dit TS? Hou je ons voor het lapje?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef TheFrankey het volgende:
ts is vast een kloon die een soort nieuwe rage wil uitvinden hier. En ik vind het best garpig
Wie kan de meeste backfiretopics aanmaken kloon.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef TheFrankey het volgende:
ts is vast een kloon die een soort nieuwe rage wil uitvinden hier. En ik vind het best garpig
Ik hou helemaal niemand voor de gekquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat echt jammer, dat is hij diegene die de hele tijd hard staat te lachen en niet wij! Hoe zit dit TS? Hou je ons voor het lapje?
Okee, maar bij welke Blokker werk je in Breda?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niemand voor de gekde enige die voor de gek gehouden wordt ben ik, achter mijn rug
. Deze mevrouw leek een beetje verwilderd dus ik denk dat het zo'n seniele enge vrouw is. Maar ik hou er niet van als mijn producten voor de ogen van mijn arbeiders en klanten afgezeken worden, simpelweg omdat ik volledig sta achter wat ik verkoop.
Die zijn ook nog belangrijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
TS doet net alsof hij belangrijk is.
In werkelijkheid is hij chef vleeswaren in de supermarkt.
Nee, hij is bevestigd als chef verkoop bij de Blokker.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
TS doet net alsof hij belangrijk is.
In werkelijkheid is hij chef vleeswaren in de supermarkt.
die hebben ook een verantwoordelijke nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die zijn ook nog belangrijk
TS is chef van de afdeling sokophouders en andere voorwerpen van vóór 1900.
Nee, maar welk filiaal geef ik liever niet vrij in het openbaar, misschien later als mensen mij beter kennen en aardig doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, maar bij welke Blokker werk je in Breda?
En je bent verder heel sociaal vaardig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niemand voor de gekde enige die voor de gek gehouden wordt ben ik, achter mijn rug
. Deze mevrouw leek een beetje verwilderd dus ik denk dat het zo'n seniele enge vrouw is. Maar ik hou er niet van als mijn producten voor de ogen van mijn arbeiders en klanten afgezeken worden, simpelweg omdat ik volledig sta achter wat ik verkoop.
jouw arbeiders, nicequote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:30 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee, maar welk filiaal geef ik liever niet vrij in het openbaar, misschien later als mensen mij beter kennen en aardig doen.
De keren dat er klachten zijn gekomen over mij zijn op één hand te tellen, afgezien van enige onenigheid met mijn arbeiders maar dat komt soms voor als de werkdruk ze te hoog wordt, ik verwacht alleen maar het uiterste omdat bij ons wel gewerkt wordt aan een hoge standaard.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:30 schreef DaanA het volgende:
[..]
En je bent verder heel sociaal vaardig.
Begrijpelijk, wat vind je overigens van mijn wetsvoorstel om dat aardig doen te bespoedigen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:30 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee, maar welk filiaal geef ik liever niet vrij in het openbaar, misschien later als mensen mij beter kennen en aardig doen.
quote:Ik heb de minister van justitie een wetsvoorstel toegestuurd om bij wet vast te leggen dat eenieder die jouw grootsheid niet erkent door geen buiging voor je te maken bestraft wordt met ontvangen van een klap tegen diens oog van jou èn je een boete van 40 euro moet betalen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
Jaja, je bent een patserprutser.. Nu weten we het wel..
Ik baseer me alleen op wat je op FOK! schrijft en het spijt me, maar daaruit blijkt toch wel een gebrek aan tact.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:33 schreef Seksgod het volgende:
[..]
De keren dat er klachten zijn gekomen over mij zijn op één hand te tellen, afgezien van enige onenigheid met mijn arbeiders maar dat komt soms voor als de werkdruk ze te hoog wordt, ik verwacht alleen maar het uiterste omdat bij ons wel gewerkt wordt aan een hoge standaard.
Serieusquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, hij is bevestigd als chef verkoop bij de Blokker.
in het kader van met een rot begin van het jaar kan het alleen nog maar beter worden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus
Ach er zijn ook mensen die dat moeten doen he
Blokker is nl. zulks een kutwinkel.
Hey ik ben met nieuwjaar in Breda... misschien kan ik TS opzoeken?
Hij is zo'n narcistisch klein kind die het liever 'uitperskrachten' noemt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:37 schreef Misan het volgende:
btw noem je jouw arbeiders altijd jouw arbeiders en besef je wel dat je zelf ook een arbeider bent? een loonslaaf?
Ik ben ook leidinggevende. Water of electriciteit, dat hangt ervan af.quote:
Want je wilt Breda ook eens een kut begin van het nieuwe jaar geven?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hey ik ben met nieuwjaar in Breda... misschien kan ik TS opzoeken?
Hoeveel hebben we er eigenlijk? Ik weet er maar 2 te vinden namelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:25 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga binnenkort bij elke Blokker in Breda binnenlopen en keihard roepen:
"IK ZOEK EEN SEKSGOD!!! "
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef tennisracket het volgende:
Seksgod.
Man van het slaan van zijn werknemers.
Man zonder gezag.
Man zonder verkoop.
Dat doe ik wel eens maar soms wil ik ook gewoon ff lekker af kunnen reagerenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
Altijd vriendelijk blijven, dan irriteer je ze nog meer mee
Dan koop je maar een dagboek!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Dat doe ik wel eens maar soms wil ik ook gewoon ff lekker af kunnen reageren
Ja, die zal wel even met jou bezig zijn...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:49 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Of ik bel je moeder ff op, alleen dat geeft zo'n troep.
wehehehehehehequote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef switchboy het volgende:
Ik ga je Blokker inlopen en dan koop ik een servies, waar ik vervolgens keihard op begin te stampen. Dan kom jij naar buiten en roept: "mijn servies, wat doe je?!" En dan zeg ik "Maar ik heb het toch gekocht! wehehe"
Natuurlijk heeft persoon in kwestie zelf geen foboquote:
Sterk punt, echtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |