Gepwned door omaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Seksgod het volgende:
Vandaag toen ik vanuit mijn kantoor mijn filiaal inkeek om te zien of alles in de haak is viel mij op dat een oude vrouw een van onze nieuwe sani koelsystemen bekritiseerde alsof zij een expert was. Ik bedacht mij geen moment en sprak haar vriendelijk aan en vroeg wat haar probleem was met ons product, waarop zij begon te vloeken en te tieren dat ze geen zin heeft om verklaringen af te leggen aan "zo'n patser", vervolgens verlaat ze mijn winkel terwijl mijn arbeiders beduusd staan te kijken.
Waarom kunnen oude mensen niet normaal doen? En waarom komen ze in mijn winkel zonder intentie iets aan te schaffen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef tennisracket het volgende:
Seksgod.
Man van het slaan van zijn werknemers.
Man zonder gezag.
Man zonder verkoop.
slap aftreksel van tong80quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
hahaha TS is winkel eigenaar
[ afbeelding ]
Blokker Paramaribo jwz...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef Aethereal het volgende:
Welke blokker werk je nou eigenlijk TS, dan kom ik eens langs.
HET WAS JE OMA TS! HET WAS JE OMA!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Seksgod het volgende:
Vandaag toen ik vanuit mijn kantoor mijn filiaal inkeek om te zien of alles in de haak is viel mij op dat een oude vrouw een van onze nieuwe sani koelsystemen bekritiseerde alsof zij een expert was. Ik bedacht mij geen moment en sprak haar vriendelijk aan en vroeg wat haar probleem was met ons product, waarop zij begon te vloeken en te tieren dat ze geen zin heeft om verklaringen af te leggen aan "zo'n patser", vervolgens verlaat ze mijn winkel terwijl mijn arbeiders beduusd staan te kijken.
Waarom kunnen oude mensen niet normaal doen? En waarom komen ze in mijn winkel zonder intentie iets aan te schaffen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |