abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 februari 2010 @ 17:54:39 #251
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78311539
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Prima jongen, je bent gewoon nog ziek van het missen van de punten.
Gelukkig heb ik andere, objectieve signalen gehoord van Feyenoorders die ik ken en er bij aanwezig waren.
Hoezo 'ziek'? Jullie strijden tegen degradatie (altijd degradatie ontlopen), voor ons zijn de punten welkom maar niet persee nodig. We staan 10 punten los van onze concurrenten en we staan op onze doelstelling.

Die 94e minuut was inderdaad extreem zuur, komt er nog een oude mafkees naar buiten bij de business seats met een Ado muts op. Heeft 'ie geweten ook

Zorg nou maar dat je in de Eredevisie blijft, anders verlies je weer 75% van je aanhang aan Ajax. Nep-publiek.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78311557
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is ongetwijfeld die lawine pijl geweest die jullie half doof hebben gemaakt want het was alles behalve stil. Wij begonnen uit ons eigen maar met het 'Haags-kwartiertje' want van jullie vak kwam niks. Er kwam van alles voorbij vanuit onze vak 'You only sing when you are winning' en 'het is stil aan de overkant' was ook meerdere malen voorbij gekomen.

Zoals ik zei, ik heb jullie alleen gehoord bij de 1-0 en de 2-2.
Hahahahahahaha zat je in het kindervak bij 'de kameraadjes'?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 22 februari 2010 @ 17:56:59 #253
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78311620
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:55 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Hahahahahahaha zat je in het kindervak bij 'de kameraadjes'?
Ja, het kindervak is tegenover Y.

Verlies je gelijk al je 'geloofwaardigheid' wat betreft het bezoeken van Feyenoord-wedstrijden.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78311635
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Hoezo 'ziek'? Jullie strijden tegen degradatie (altijd degradatie ontlopen), voor ons zijn de punten welkom maar niet persee nodig. We staan 10 punten los van onze concurrenten en we staan op onze doelstelling.

Die 94e minuut was inderdaad extreem zuur, komt er nog een oude mafkees naar buiten bij de business seats met een Ado muts op. Heeft 'ie geweten ook

Zorg nou maar dat je in de Eredevisie blijft, anders verlies je weer 75% van je aanhang aan Ajax. Nep-publiek.
Ik vraag mij af wat er bij jullie zou gebeuren als jullie zouden degraderen, hoeveel mensen er dan nog komen bij ons zal het ongetwijfeld wat minder worden, maar met je 75% neemt je wel een erg groot aantal herinner me gewoon nog Eerste divisie wedstrijden waar het vol zat, zowel in het Zuiderpark als Forepark .
[14.gif]
  maandag 22 februari 2010 @ 18:00:31 #255
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78311735
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Hoezo 'ziek'? Jullie strijden tegen degradatie (altijd degradatie ontlopen), voor ons zijn de punten welkom maar niet persee nodig. We staan 10 punten los van onze concurrenten en we staan op onze doelstelling.

Die 94e minuut was inderdaad extreem zuur, komt er nog een oude mafkees naar buiten bij de business seats met een Ado muts op. Heeft 'ie geweten ook

Zorg nou maar dat je in de Eredevisie blijft, anders verlies je weer 75% van je aanhang aan Ajax. Nep-publiek.
Heerlijk die emotionele reacties
  maandag 22 februari 2010 @ 18:01:45 #256
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78311778
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef Chen het volgende:

[..]

Ik vraag mij af wat er bij jullie zou gebeuren als jullie zouden degraderen, hoeveel mensen er dan nog komen bij ons zal het ongetwijfeld wat minder worden, maar met je 75% neemt je wel een erg groot aantal herinner me gewoon nog Eerste divisie wedstrijden waar het vol zat, zowel in het Zuiderpark als Forepark .
Laten we ons slechtste seizoen erbij pakken. Vorig jaar, wekelijks een uitverkochte Kuip terwijl we 13e stonden. Wees maar niet bang voor ons, want de liefde voor de club is bij ons onvoorwaardelijk. Of we nou 1e, 10e of 18e staan.

Toen wij ongelukkig op 0-1 achterstand kwamen tegen Ado, hielden wij toen op met zingen zoals jullie deden bij de 1-1 en 2-1? Nee, hand-in-hand werd nog harder ingezet. En zo hoort het ook

De Ado hang is voor een groot deel gewoon afgegleden ajax-publiek. Ik ken zat hagenezen die vroeger 'die-hard' neuzen waren, de grootste die je kon tegenkomen en toen Ado een jaar of 4/5/6 geleden promoveerde was alles in één keer Den Haag. Om misselijk van te worden

Heb ook een afkeer tegen de Ado en de reden daarvoor is het bovenstaande.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78311792
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, het kindervak is tegenover Y.

Verlies je gelijk al je 'geloofwaardigheid' wat betreft het bezoeken van Feyenoord-wedstrijden.
Ik kom er alleen als De Graafschap er speelt, ik weet alleen dat er een kindervak is, niet waar die is, dus wat nou 'geloofwaardigheid'? Mafketel.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 22 februari 2010 @ 18:02:39 #258
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_78311847
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Laten we ons slechtste seizoen erbij pakken. Vorig jaar, wekelijks een uitverkochte Kuip terwijl we 13e stonden. Wees maar niet bang voor ons, want de liefde voor de club is bij ons onvoorwaardelijk. Of we nou 1e, 10e of 18e staan.

Toen wij ongelukkig op 0-1 achterstand kwamen tegen Ado, hielden wij toen op met zingen zoals jullie deden bij de 1-1 en 2-1? Nee, hand-in-hand werd nog harder ingezet. En zo hoort het ook

De Ado hang is voor een groot deel gewoon afgegleden ajax-publiek. Ik ken zat hagenezen die vroeger 'die-hard' neuzen waren, de grootste die je kon tegenkomen en toen Ado een jaar of 4/5/6 geleden promoveerde was alles in één keer Den Haag. Om misselijk van te worden

Heb ook een afkeer tegen de Ado en de reden daarvoor is het bovenstaande.
Ah gossie, gelukkig heeft Feyenoord geen enkele provinciale supporters die ook nooit ineens weer naar RKC gaan ofzo als zij promoveren
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_78311852
Waarom elkaar afzeiken op een forum. De ADO-Fans vinden dat ze een leuke sfeer hebben gemaakt gisteren de Feyenoord-fans idem dito. Waar maken we ons dan druk om. Ik heb gisteren momenten best genoten van de ADo-aanhang omdat ze gewoon net als ons extreem fanatiek zijn ook in slechte tijden. En dat zie ik bij Twente, AZ etc. niet gebeuren. Geweldig toch 1200 Hagenezen in de Kuip ? 2 Fanatieken supporterskernen in het mooiste stadion van Nederland. Ik heb van beide kampen genoten. (uitgesloten van het vuurwerk incident) Dit zijn toch de wedstrijden dat je echt geniet van het voetbal-fanatisme. We moeten genieten van deze wedstrijd inplaats van elkaar naderhand een beetje gaan vertellen wie er meer sfeer maakte etc. Ik heb in elk geval genoten, inderdad jammer dat we de puntjes nog weggaven but that's Football. ADO succes met het behouden van jullie Eredivisie-plek dan zien we jullie volgend jaar gewoon weer.
pi_78311883
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom elkaar afzeiken op een forum. De ADO-Fans vinden dat ze een leuke sfeer hebben gemaakt gisteren de Feyenoord-fans idem dito. Waar maken we ons dan druk om. Ik heb gisteren momenten best genoten van de ADo-aanhang omdat ze gewoon net als ons extreem fanatiek zijn ook in slechte tijden. En dat zie ik bij Twente, AZ etc. niet gebeuren. Geweldig toch 1200 Hagenezen in de Kuip ? 2 Fanatieken supporterskernen in het mooiste stadion van Nederland. Ik heb van beide kampen genoten. (uitgesloten van het vuurwerk incident) Dit zijn toch de wedstrijden dat je echt geniet van het voetbal-fanatisme. We moeten genieten van deze wedstrijd inplaats van elkaar naderhand een beetje gaan vertellen wie er meer sfeer maakte etc. Ik heb in elk geval genoten, inderdad jammer dat we de puntjes nog weggaven but that's Football. ADO succes met het behouden van jullie Eredivisie-plek dan zien we jullie volgend jaar gewoon weer.
En zo hoort het
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_78311907
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Laten we ons slechtste seizoen erbij pakken. Vorig jaar, wekelijks een uitverkochte Kuip terwijl we 13e stonden. Wees maar niet bang voor ons, want de liefde voor de club is bij ons onvoorwaardelijk. Of we nou 1e, 10e of 18e staan.

Toen wij ongelukkig op 0-1 achterstand kwamen tegen Ado, hielden wij toen op met zingen zoals jullie deden bij de 1-1 en 2-1? Nee, hand-in-hand werd nog harder ingezet. En zo hoort het ook

De Ado hang is voor een groot deel gewoon afgegleden ajax-publiek. Ik ken zat hagenezen die vroeger 'die-hard' neuzen waren, de grootste die je kon tegenkomen en toen Ado een jaar of 4/5/6 geleden promoveerde was alles in één keer Den Haag. Om misselijk van te worden

Heb ook een afkeer tegen de Ado en de reden daarvoor is het bovenstaande.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Ah gossie, gelukkig heeft Feyenoord geen enkele provinciale supporters die ook nooit ineens weer naar RKC gaan ofzo als zij promoveren
Mag ik ook nog even meldden dat wat je zegt over het ''niet zingen'' bij achterstand volkomen bullshit is. Wellicht valt het inderdaad wat minder op in een goed gevulde zingende kuip, maar er zal altijd blijven gezongen worden bij Den Haag. Dat gebeurt ook altijd.
[14.gif]
pi_78311927
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom elkaar afzeiken op een forum. De ADO-Fans vinden dat ze een leuke sfeer hebben gemaakt gisteren de Feyenoord-fans idem dito. Waar maken we ons dan druk om. Ik heb gisteren momenten best genoten van de ADo-aanhang omdat ze gewoon net als ons extreem fanatiek zijn ook in slechte tijden. En dat zie ik bij Twente, AZ etc. niet gebeuren. Geweldig toch 1200 Hagenezen in de Kuip ? 2 Fanatieken supporterskernen in het mooiste stadion van Nederland. Ik heb van beide kampen genoten. (uitgesloten van het vuurwerk incident) Dit zijn toch de wedstrijden dat je echt geniet van het voetbal-fanatisme. We moeten genieten van deze wedstrijd inplaats van elkaar naderhand een beetje gaan vertellen wie er meer sfeer maakte etc. Ik heb in elk geval genoten, inderdad jammer dat we de puntjes nog weggaven but that's Football. ADO succes met het behouden van jullie Eredivisie-plek dan zien we jullie volgend jaar gewoon weer.
[14.gif]
  maandag 22 februari 2010 @ 18:34:59 #264
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78312835
Die jonge die gisteren gewond raakte wordt waarschijnlijk morgen aan z'n trommelvlies geopereerd, hoorde ik van z'n vader. Hoop voor m dat ie hersteld en dat ze de dader pakken. Wat een mongool zeg.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:42:43 #265
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78313096
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom elkaar afzeiken op een forum. De ADO-Fans vinden dat ze een leuke sfeer hebben gemaakt gisteren de Feyenoord-fans idem dito. Waar maken we ons dan druk om. Ik heb gisteren momenten best genoten van de ADo-aanhang omdat ze gewoon net als ons extreem fanatiek zijn ook in slechte tijden. En dat zie ik bij Twente, AZ etc. niet gebeuren. Geweldig toch 1200 Hagenezen in de Kuip ? 2 Fanatieken supporterskernen in het mooiste stadion van Nederland. Ik heb van beide kampen genoten. (uitgesloten van het vuurwerk incident) Dit zijn toch de wedstrijden dat je echt geniet van het voetbal-fanatisme. We moeten genieten van deze wedstrijd inplaats van elkaar naderhand een beetje gaan vertellen wie er meer sfeer maakte etc. Ik heb in elk geval genoten, inderdad jammer dat we de puntjes nog weggaven but that's Football. ADO succes met het behouden van jullie Eredivisie-plek dan zien we jullie volgend jaar gewoon weer.
Elkaar een beetje stangen hoort er toch een beetje bij. We moeten niet te lief voor elkaar worden
Voor de rest eensch met jouw mening.
pi_78313184
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:42 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Elkaar een beetje stangen hoort er toch een beetje bij. We moeten niet te lief voor elkaar worden
Voor de rest eensch met jouw mening.
Ja dat zeg ik, ik ben groot fan van elkaar stangen met ludieke dingen zoals wij gisteren met die ooievaars, en jullie wel vaker met mega-doeken met Haagse-Harry en tegen elkaar opzingen daar gaat het om en daar maak je de dienst uit. Niet anoniem op een forum.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:52:35 #267
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78313422
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Ik kom er alleen als De Graafschap er speelt, ik weet alleen dat er een kindervak is, niet waar die is, dus wat nou 'geloofwaardigheid'? Mafketel.
Praat dan ook niet zo mee als je niet weet waar je over lult. Tegenover Y is X

En ik ben gewoon een fanatieke supporter, in het stadion, erbuiten en ook op forums met discussies. Na de wedstrijd bleven we ook nog wachten op de Ado supporters maar dat duurde ons te lang. Toen gingen we naar Utrecht Centraal om vervolgens allemaal ajacieden te treffen. Altijd gezellig, niet uit de hand gelopen maar was weer ouderwets gezellig met de boefjes
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78315246
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:52 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Praat dan ook niet zo mee als je niet weet waar je over lult. Tegenover Y is X

En ik ben gewoon een fanatieke supporter, in het stadion, erbuiten en ook op forums met discussies. Na de wedstrijd bleven we ook nog wachten op de Ado supporters maar dat duurde ons te lang. Toen gingen we naar Utrecht Centraal om vervolgens allemaal ajacieden te treffen. Altijd gezellig, niet uit de hand gelopen maar was weer ouderwets gezellig met de boefjes
nee man, je komt over als een gefrustreerde dorpsidioot die geen enkel idee heeft hoe de verhoudingen liggen. maar je bent wel grappig, vooral na zo'n apotheose zoals gister. Aan je berichten te lezen stel ik me jou voor als zo'n pikkie wat helemaal druk staat te doen en op het moment dat je "you'll never walk alone" begon te zingen den haag de winnende, eh....gelijkmaker erin prikte en je all alone de trap afwalkte onder ons heerlijke begeleidende gezang
deze pot benaderde enigszins het gevoel wat ik had toen we in de arena in de blessuretijd 2 goals wisten te maken en zo gelijk kwamen tegen die joden. ik dacht toen echt dat er wat adertjes in me kop sprongen....jezus wat was dat gaaf. gister weer zo'n soort gevoel.

verder helemaal eens met die andere feyenerd hierboven, weinig supportersgroepen zijn zo fanatiek en leven mee zoals feyenoord en den haag.
kijk nu al uit naar den haag - ajax
pi_78315837
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nee man, je komt over als een gefrustreerde dorpsidioot die geen enkel idee heeft hoe de verhoudingen liggen. maar je bent wel grappig, vooral na zo'n apotheose zoals gister. Aan je berichten te lezen stel ik me jou voor als zo'n pikkie wat helemaal druk staat te doen en op het moment dat je "you'll never walk alone" begon te zingen den haag de winnende, eh....gelijkmaker erin prikte en je all alone de trap afwalkte onder ons heerlijke begeleidende gezang
deze pot benaderde enigszins het gevoel wat ik had toen we in de arena in de blessuretijd 2 goals wisten te maken en zo gelijk kwamen tegen die joden. ik dacht toen echt dat er wat adertjes in me kop sprongen....jezus wat was dat gaaf. gister weer zo'n soort gevoel.

verder helemaal eens met die andere feyenerd hierboven, weinig supportersgroepen zijn zo fanatiek en leven mee zoals feyenoord en den haag.
kijk nu al uit naar den haag - ajax
Die gast komt op mij over alsof ie voor het eerst in een voetbalstadion heeft gezeten
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 22 februari 2010 @ 19:50:30 #270
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_78315845
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nee man, je komt over als een gefrustreerde dorpsidioot die geen enkel idee heeft hoe de verhoudingen liggen. maar je bent wel grappig, vooral na zo'n apotheose zoals gister. Aan je berichten te lezen stel ik me jou voor als zo'n pikkie wat helemaal druk staat te doen en op het moment dat je "you'll never walk alone" begon te zingen den haag de winnende, eh....gelijkmaker erin prikte en je all alone de trap afwalkte onder ons heerlijke begeleidende gezang
deze pot benaderde enigszins het gevoel wat ik had toen we in de arena in de blessuretijd 2 goals wisten te maken en zo gelijk kwamen tegen die joden. ik dacht toen echt dat er wat adertjes in me kop sprongen....jezus wat was dat gaaf. gister weer zo'n soort gevoel.

verder helemaal eens met die andere feyenerd hierboven, weinig supportersgroepen zijn zo fanatiek en leven mee zoals feyenoord en den haag.
kijk nu al uit naar den haag - ajax
Welk gezang?

En jullie zijn inderdaad geholpen door Bossen de ooienvaar, 2 punten dichter bij degradatie.
quote:
Die gast komt op mij over alsof ie voor het eerst in een voetbalstadion heeft gezeten
Gelukkig maak jij wel een goede indruk met je kindervak gelul.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_78316092
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:50 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Welk gezang?

En jullie zijn inderdaad geholpen door Bossen de ooienvaar, 2 punten dichter bij degradatie.
[..]

Gelukkig maak jij wel een goede indruk met je kindervak gelul.
"Het is stil aan de overkant" wordt toch niet gezongen door de harde kern mag ik hopen
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_78318917
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:52 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Praat dan ook niet zo mee als je niet weet waar je over lult. Tegenover Y is X

En ik ben gewoon een fanatieke supporter, in het stadion, erbuiten en ook op forums met discussies. Na de wedstrijd bleven we ook nog wachten op de Ado supporters maar dat duurde ons te lang. Toen gingen we naar Utrecht Centraal om vervolgens allemaal ajacieden te treffen. Altijd gezellig, niet uit de hand gelopen maar was weer ouderwets gezellig met de boefjes
Stoer
[14.gif]
  maandag 22 februari 2010 @ 21:01:06 #273
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_78319487
Wat een kansloos gemekker zeg.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_78329031
Dit topic loopt storm zeg
Sjongejonge Sinnie waarom ga je zo tekeer het is nergens voor nodig? Je zet jezelf alleen maar te kijk je gedraagt je als een kind van 12 dat rellen 'stoer' vindt.
pi_78329099
Huiliehuilie, als wij gingen mekkeren bij elk twijfelgeval van de scheids wat niet goed uitpakt voor ons zijn we ook nog wel even bezig hoor Komop zeg zoals jij je nu gedraagt wordt je uitgelachen door je eigen supporters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')