SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Brrrr..[@Last.fm |
Ik zou een hond kopen, om die hond haar niet te doenquote:
toch ben ik het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Idd. En dan wel een kort geding aanspannen omdat Maurice de Hond in een reclame meedoet, maar die Brabantse volksmongool mag wel promoten. Belachelijk
Er zitten dagelijks tientallen debielen rond de buis.
"Nou! Fransie heeft zijn stroom van de NEM! Moeten wij ook doen! Want als Frans het doet, is het goed!"
Wat een onzin, ik denk eerder een paar centimeters. Het is geeneens mogelijk om je ogen 2 kilometer van elkaar af te hebben, ga dan niet zomaar wat idiote dingen beweren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef J.Herrer het volgende:
haar ogen staan echt 2 kilometer van elkaar af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik denk eerder een paar centimeters. Het is geeneens mogelijk om je ogen 2 kilometer van elkaar af te hebben, ga dan niet zomaar wat idiote dingen beweren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
Hey, de dochter van:quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef Kevincy het volgende:
Afmetingen van haar hoofd kloppen echt niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |