Omdat in Nederland veel mensen wel vinden dat je van andermans spullen af moet blijven als hun eigen fiets gestolen is, maar niet als ze zelf een fiets nodig hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:38 schreef Joel-Smeets het volgende:
Beste medefokkers! Tis ju Boy Joel hier.
Wat me vandaag toch is overkomen...
TS zijn fiets is kapot en heeft daarom een andere tijdelijke fiets met een lager zadel en remmen die het niet doen,en moest deze avond werken bij de AH.Ik loop na diensttijd naar buiten,kijk om de hoek,en ziek niks waar normaal gezien een fiets had horen te staan,die is er nu dus jammer genoeg niet,waarom kunnen sommige paupergasten niet gewoon van andermans spullen afblijven,moet ik zometeen ook nog een slot zetten op mijn tuinkabouter...
Klacht:Fiets gejat
Pokke-eind kunnen lopen
Anti-klacht:Morgen met een normale fiets weer naar school
Dat dacht ik ook,maar in de wijde omgeving stond er geen fiets+ik heb daar niet de ballen voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:41 schreef DaanA het volgende:
[..]
Omdat in Nederland veel mensen wel vinden dat je van andermans spullen af moet blijven als hun eigen fiets gestolen is, maar niet als ze zelf een fiets nodig hebben.
Zeg maar de gedachte: Godverdomme, kunnen ze niet met hun poten van me spullen afblijven? Vieze aso's!Nou, dan jat ik er gewoon een terug hoor!
![]()
En dat dus denken binnen één minuut.![]()
tuurlijk want als je hem niet op slot zet mag je hem zomaar meenemen , hij is toch niet op slotquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:42 schreef Koenani het volgende:
Had je hem maar (fatsoenlijk) op slot moeten zetten
Ja, nou, dan pakken ze in ieder geval niet die van jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:44 schreef denkjedat het volgende:
[..]
tuurlijk want als je hem niet op slot zet mag je hem zomaar meenemen , hij is toch niet op slot
Pauperquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:46 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ja, nou, dan pakken ze in ieder geval niet die van jou. Maar zo heb ik al een stuk of 7 fietsen geleend
. Eentje gebruik ik nog
Pauper is dan ook 16... Bewijzingsdrang..quote:
Sorry, maar dan verdien je het niet om 'ju Boy' genoemt te worden, TOT ZIENSquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:43 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook,maar in de wijde omgeving stond er geen fiets+ik heb daar niet de ballen voor
De leeftijd is slechts om jullie op een dwaalspoor te zettenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:50 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Pauper is dan ook 16... Bewijzingsdrang..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |