Dus over 5 min niet meer posten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:15 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Hoe kut, zit je lekker te computeren... raken de batterijen van je toetsenbord leeg![]()
![]()
![]()
En dan ook zulks van die kleintjes die je weer net niet op voorraad hebt.![]()
Klacht: lege batterijen.![]()
Antiklacht: draadloos
Heb inmiddels een bedraad toetsenbord aangesloten, dus vrees niet dat ik je alleen laat.quote:
Buttplug met batterijen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Joe-Momma het volgende:
Je moet die batterijen s'nachts ook niet voor je buttplug gebruiken..
Klacht onterecht!! Ts gebruikt de batterijen voor zijn buttplug..
Dat heb ik nu ook. Mijn E,R,S en D moet ik 3 keer indrukken voordat ie ze paktquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Heb inmiddels een bedraad toetsenbord aangesloten, dus vrees niet dat ik je alleen laat.![]()
Alleen faalt dit toetsenbord.
+1 scherpquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Buttplug met batterijen?
Ga jij nou maar naar de ontknaapservice.
Ervaring mee ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Buttplug met batterijen?
Ja! En dan druk je zo op je spatiebalk en heb je opeens tientallen spatiesquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Mijn E,R,S en D moet ik 3 keer indrukken voordat ie ze pakt
Dat is de TAB-knopquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ja! En dan druk je zo op je spatiebalk en heb je opeens tientallen spaties.
Sorry je hebt gelijk... Jou buttplug heeft geen batterijen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Buttplug met batterijen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:16 schreef zomaareennaam het volgende:
draadloos keyboard - ik ben nog niet echt in een situatie geweest dat ik het echt nodig had..
Zo'n debiel die denkt dat hij komisch isquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef Joe-Momma het volgende:
Je moet die batterijen s'nachts ook niet voor je buttplug gebruiken..
Klacht onterecht!! Ts gebruikt de batterijen voor zijn buttplug..
"Jou" is in de opbouw van de zin bezittelijk dus is het "Jouw buttplug...."quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk... Jou buttplug heeft geen batterijen...
Jou buttplug werkt op ouderwetse handkracht...
Toch is je klacht niet terecht...
Omdat je een buttplug hebt..
Bedankt taalnazi!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef Kevincy het volgende:
[..]
"Jou" is in de opbouw van de zin bezittelijk dus is het "Jouw buttplug...."
dat weet ik al, heb nl de buttplug van je moeder geleend en ik de reet van je vader getrapt... En raad eens hij vond het nog lekker ook...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo'n debiel die denkt dat hij komisch is
Vraag de buttplug van je mams en je weet of er wel of geen batterijen in hoeven
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
dat weet ik al, heb nl de buttplug van je moeder geleend en ik de reet van je vader getrapt... En raad eens hij vond het nog lekker ook...
Kein problem mein herr.quote:
Werkt die telefoon niet op batterijen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:39 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Kein problem mein herr.
[ afbeelding ]
Compleet zinloos idd. Ik heb zelfs mijn netwerk nog ouderwets bedraad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:16 schreef zomaareennaam het volgende:
draadloos keyboard - ik ben nog niet echt in een situatie geweest dat ik het echt nodig had..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |