Hoe beroep ik me daarop? Brief schrijven?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef Yreal het volgende:
Hun klante service bellen
Sowieso proberen te achterhalen van welk bedrijf die knakker kwam(meestal emolife, directforce, pepperminds) en daar ook klagen, dat persoon in kwestie liegt, kunnen ze nagaan op basis van dat nummer.
en je hebt ook nog bedenktijd vanwege colportage
Kwam je daar nu pas achter? Waarom denk je dat Foster Parents Plan al jaren niet meer zo heet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, maar ik verrek het om de vakantie van de directeur te betalen.
Plan Nederlandquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kwam je daar nu pas achter? Waarom denk je dat Foster Parents Plan al jaren niet meer zo heet?
Colportagewet is vanaf 34 euroquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef Yreal het volgende:
Oh nee joh, klanteservice fixt het wel voor je
en het bedrijf achterhalen als je die tjap wilt naaien
Doe eens een andere UI.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kwam je daar nu pas achter? Waarom denk je dat Foster Parents Plan al jaren niet meer zo heet?
Na donatie een gratis beurt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef Quir het volgende:
Zusters zonder grenzen is eigenlijk wel een goede titel.
En daarna pakte die vrouw de dokter, gooide hem op de grond en ging op hem stampen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Remqo het volgende:
Er komt een vrouw bij de dokter.
Zegt ze: Dokter, ik heb zo'n last van keelpijn.
Zegt de dokter: kleed je maar uit!
Ze vind het vreemd maar doet het toch.
Daarna begint de dokter haar te betasten
Roept de vrouw: Wat heeft dit met keelpijn te maken, dit kan echt niet!
Zegt de dokter: Maar ik ben van Artsen zonder Grenzen![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna pakte die dokter de vrouw weer beet en veegde haar onderuit met een fraaie lowkick.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
En daarna pakte die vrouw de dokter, gooide hem op de grond en ging op hem stampen.
De dokter riep: 'Mijn dokter, wat doe je'
Zegt de vrouw: 'Nou, ik ben van Patiënten zonder Grenzen
Toen pakte de vrouw de dokter en stampte hem kapot.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
En daarna pakte die dokter de vrouw weer beet en veegde haar onderuit met een fraaie lowkick.
De vrouw riep: "Mijn dokter, wat doe je"
Zegt de dokter: "Nou, ik ben van Martial Artsen zonder grenzen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |