* Ofyles2 een dwangbuis voor dat joch verlangt.quote:
Tja, je bent een cijferfreak of niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat je dat weetKheb geen idee wat mijn record is
Misschien wij beiden pingpongen aanstaande zondag?quote:
en dat de hele dag door. wanneer de hell eet je dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt mee toch bijna iedere minuut 1 post
Ik zou eerder uitgaan van 15-30 seconden per post.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt mee toch bijna iedere minuut 1 post
Misschien eet RoelJewel heel weinig, uit solidariteit met de drie dj's.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dat de hele dag door. wanneer de hell eet je dan?om over naar de plee gaan nog maar te zwijgen
paar post per minuut om een pauze te kunnen houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder uitgaan van 15-30 seconden per post.
denk dat ik einde van het jaar op 70k ga zitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien eet RoelJewel heel weinig, uit solidariteit met de drie dj's.
Ik zou het ook heel wat vinden: 1000 berichten versturen. Zondag is voor mij de enige kans en mocht ik het laten liggen dan heb ik na Kerst nog een aantal dagen de tijd.
Ik zou nu op 25k posts moeten zitten, maar door omstandigheden hik ik tegen de 45k aan.
Ik denk erover na om zondag twee radio's aan te houden.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
paar post per minuut om een pauze te kunnen houden
sterktequote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk erover na om zondag twee radio's aan te houden.
De wekkerradio voor Groningen, de MP3-radio voor Langs de Lijn.
Ik zet gewoon de radio aan en Eredivisie Live opquote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk erover na om zondag twee radio's aan te houden.
De wekkerradio voor Groningen, de MP3-radio voor Langs de Lijn.
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de radio aan en Eredivisie Live op
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef borisz het volgende:
Nog even en ik had op de lijst van D66 velsen gestaan![]()
. Ben helaas te kort lid, al was het voor de onverkiesbare plaatsen, maar goed
.
Wolken? Ja, dat nummer viel me al op bij de eerste luisterbeurt van het album. Blijft erg goedquote:Op woensdag 16 december 2009 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Echt hey
![]()
deze komt toch in m`n lijstje van favoriete 15 tracks van het jaar. Het duurde heel lang voor dat kwartje viel, maar toen ie eenmaal viel, viel ie ook keihard![]()
Onze lijst is te kort tov andere partijen, en om wat meer mensen op de lijst te zetten zijn er nu de oudjes die de lijst aan gaan vullen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]! Bij ons ben ik ook één van de weinige jonge leden, dus ik heb het daar toen ook met een bestuurslid over gehad. Maar ik denk dat ik ook te kort lid zou zijn
kan je nagaan Boris als lijstduwerquote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef borisz het volgende:
Nog even en ik had op de lijst van D66 velsen gestaan![]()
. Ben helaas te kort lid, al was het voor de onverkiesbare plaatsen, maar goed
.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wolken? Ja, dat nummer viel me al op bij de eerste luisterbeurt van het album. Blijft erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |