Hanneke Eilander, die het tijdslot van Kristel van Eyk in de nacht gaat overnemen en Uruzgan FM gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ziet er wel aardig uit, maar heb geen idee wie ze is of hoe ze klinkt
Mwah.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat vinden jullie van haar?
[ afbeelding ]
Leuke dame om te zien, ze komt uit Utrechtquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat uit Utrecht komt is lekker?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke dame om te zien, ze komt uit Utrecht
Wel heel erg vaakquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Alles wat uit Utrecht komt is lekker?
http://buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De lucht boven utrecht begint wel grijzer te worden, laat maar komen
Nou, dank je wel. Hoeft niet gelijk te scheldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Hoeft niet gelijk te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wie is deze mevrouw?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Je nieuwe liefde in de nacht, ze neemt de huidige rol over van Kristel, Kristel schuift door naar de 4-6 uren.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedemorgen![]()
![]()
Gisteravond de dubbel cd van Flinke Namen gekuikt: Superstuntwerk. Mijn God, wat is die lekker![]()
![]()
Had ik niet verwacht. Heerlijke beats die je niet meer uit je hoofd krijgt en een goede mix van toffe en mooie lyrics.
Een absolute aanrader![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
het wordt een sneeuwstorm hans! net als in 1979, het glazen huis zal verdwijnen in de sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef -Hans- het volgende:
grijze lucht buiten. Ziet er niet best uit...
Ik zou haar best lustenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je nieuwe liefde in de nacht, ze neemt de huidige rol over van Kristel, Kristel schuift door naar de 4-6 uren.
Wel mee eens op zich, maar ik vind het ook wel best een wisselvallig album. Zo komt het prachtige Wolken na het verschrikkelijke Hoeren en na het saaie Kijk ze Gaan komt het schitterende Goed.. en zo heb ik meer van dat soort momenten tijdens het luisteren.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond de dubbel cd van Flinke Namen gekuikt: Superstuntwerk. Mijn God, wat is die lekker![]()
![]()
Had ik niet verwacht. Heerlijke beats die je niet meer uit je hoofd krijgt en een goede mix van toffe en mooie lyrics.
Een absolute aanrader![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pallets!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Mdrop het volgende:
De cola voor giel komt ook binnen....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Mdrop het volgende:
De cola voor giel komt ook binnen....
[ afbeelding ]
We kunnen beginnenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat klaar aldaar in Grunn!
Ik denk dat het hoog tijd is om een krabber voor m'n auto te gaan kopenquote:
Donald duck pas?! Whahaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat het hoog tijd is om een krabber voor m'n auto te gaan kopenKan m vanmiddag nog wel eens nodig hebben
Al ging het vorig jaar met mn Donald Duck-pas ook prima![]()
Iemand enig idee welk programma ze daar gebruiken voor het afspelen van de muziekquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat klaar aldaar in Grunn!
[ afbeelding ]
Goede muziek keuze!
Alle foto's via @kleinevis die in een wel erg grote vissekom leeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |