Gezelligquote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer schuift weer es aan met een verse bak thee....
In 1 woord: zielig...quote:@3FMFan: De 2009-editie van SR is nog niet eens begonnen en de steden vallen al over elkaar voor 2010, waaronder Leiden, Amersfoort en Haarlem.
Meestal is het een andere stream-URL, dus het is daar nog even op wachten.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:17 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Het bloed begint nu toch wel sneller te stromen, nog maar een paar daagjes
. Sirolf, de webcam die ze gaan gebruiken, heeft gewoon dezelfde url als de webcam van 3FM? En voor de rest is het gewoon 3FMFan.nl voor het gebeurtenissen log-boek etc?
Idd.quote:
Prutsers, Maastricht heeft zulke mooie pleinen en gezelligheidquote:Op woensdag 16 december 2009 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En Maastricht heeft zelfs een persbericht doen uitgaan dat er met zekerheid géén Glazen Huis in 2010 en nabije toekomst komt.
Andree Rieu kan wel een jaartje overslaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En Maastricht heeft zelfs een persbericht doen uitgaan dat er met zekerheid géén Glazen Huis in 2010 en nabije toekomst komt.
Yup, maar ook evenementen (weekmarkt op Markt; zou dan 3 weken moeten worden verplaatst; en Winterland op Vrijthof). Dat laatste vind ik sws al een kutevenement (nepkerstmarkt) maar zou prima gecombineerd kunnen worden als ze daar in de opzet rekening mee zouden houden. Maar blijkbaar willen ze dat dus niet. Het mooie Onze Lieve Vrouwe Plein zal te klein zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prutsers, Maastricht heeft zulke mooie pleinen en gezelligheid
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Andree Rieu kan wel een jaartje overslaan.
Eens, de sfeer bij Rieu is altijd, aankleding, showquote:Op woensdag 16 december 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan moet 't Glazen Huis in juli komen
. Komend jaar acht concerten achter elkaar op het Vrijthof
. Die muziek.. mwah, maar het podium, de hele show, alles eromheen:
![]()
.
Sanne ziek? Optreden? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef henkde_j het volgende:
Yay, Sanne is ziek![]()
Geen optreden dus bij het glazenhuis?
"Wat een kutnummer"quote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef Piles het volgende:
@Roel: m'n collega reageerde iets anders
Giel zei net dat ze ziek was.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sanne ziek? Optreden? Wat heb ik gemist?
Dat laatste danquote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je zit hier op kantoor, of je gokt goed
Kijk eens achter je.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je zit hier op kantoor, of je gokt goed
quote:
Ik voel een mexicaantje aankomen, Roel. Je begint al aardig te ijlen.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een mexicaantje aankomen, Roel. Je begint al aardig te ijlen.
Bij Hans ook geloof ik:quote:Op woensdag 16 december 2009 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik voel een mexicaantje aankomen, Roel. Je begint al aardig te ijlen.
quote:
quote:
Hij kan beter zijn stem sparen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Ligt het aan mij of loopt Ekdom de laatste week nog meer te ouwehoeren dan normaal>
Volgens mij heeft hij zin in SR
ziet er wel aardig uit, maar heb geen idee wie ze is of hoe ze klinktquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat vinden jullie van haar?
[ afbeelding ]
Hanneke Eilander, die het tijdslot van Kristel van Eyk in de nacht gaat overnemen en Uruzgan FM gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ziet er wel aardig uit, maar heb geen idee wie ze is of hoe ze klinkt
Mwah.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke dame om te zien, ze komt uit Utrechtquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat uit Utrecht komt is lekker?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke dame om te zien, ze komt uit Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |