Keek hier net naar de lucht , het kan echt vannacht, het ruikt ook als of het kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef Againzender het volgende:
als dit langer doorgaat gaat het echt sneeuwen....
als het nu al bewolkt is wordt het niet koud genoeg vrees ik. maar de windrichting blijft morgen redelijk gunstig.... ff afwachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keek hier net naar de lucht , het kan echt vannacht, het ruikt ook als of het kan.
zou zomaar kunnenquote:
quote:
Jullie zijn duidelijk gehersenspoelt door het een paar miljoen keer draaien door 3FM. Er was niemand echt positief over dat nummer toen het voor het eerst te horen was..quote:
Michiel haakte er mooi op in door er even een beat onder te slingeren. Klonk direct een stuk beterquote:
3 days in a row is een kut nummer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk gehersenspoelt door het een paar miljoen keer draaien door 3FM. Er was niemand echt positief over dat nummer toen het voor het eerst te horen was..
Onzinquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk gehersenspoelt door het een paar miljoen keer draaien door 3FM. Er was niemand echt positief over dat nummer toen het voor het eerst te horen was..
Dan vraag ik me af waarom jullie nu ineens zo laten merken dat jullie het een goed nummer vinden, heb ik hier nog niet gezien..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onzin. Juist over Woman was ik al vrij snel positief. Eerste keer horen was mijn reactie gematigd positief, maar na de 2e en 3e keer horen was het kwartje wel gevallen.
Je kijkt en leest vaker niet goed, hiermee genoeg gezegd ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jullie nu ineens zo laten merken dat jullie het een goed nummer vinden, heb ik hier nog niet gezien..
Toch wat beter opletten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jullie nu ineens zo laten merken dat jullie het een goed nummer vinden, heb ik hier nog niet gezien..
Idd. En juist dat ge-oeoe vind ik zo verschrikkelijk in dat nummer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt 'ie !
[ afbeelding ]
Vette remix van Sorry
De keren dat jij positief bent over een nummer is ook op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En juist dat ge-oeoe vind ik zo verschrikkelijk in dat nummer.
ik vind het juist wel een keer grappig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En juist dat ge-oeoe vind ik zo verschrikkelijk in dat nummer.
Meer dan eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
De keren dat jij positief bent over een nummer is ook op 1 hand te tellen.
Me2 en dat heeft absoluut niets met hersenspoelen te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind het juist wel een keer grappig.
Wow jij hebt een goede dag gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer dan eens.
Vanmorgen zeker vijf keer.
http://tinyurl.com/yapve2vquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
FOBO opgedate..!
Wat zingt ie nou?
dont nak it?![]()
Ja, maar die now playing ding doet ut toch nietquote:
Doe eens niet zo sukkelig man. Ik mag toch aannemen dat je niet acteert dat je een kneus bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar die now playing ding doet ut toch niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Sirolf het volgende:
http://twitter.com/FlorisD/statuses/6707858115
ROFL !quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Sirolf het volgende:
http://twitter.com/FlorisD/statuses/6707858115
Jammer dat je te voorspelbaar bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Annemieke is ziek en Michiel gaat in het GH!!
Ik krijg jullie wel een keerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat je te voorspelbaar bent
gelukkig ken jij de echte betekenis van vriendquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, ik heb lekker 65 vriende >> paar maanden terug 180 weggedaan
Dat was live zo vetquote:
Ja, hij was ineens weg en het zou kunnen zijn omdat ze hem per se willen hebben als GH liedje, maar het kan ook zijn dat het een ander nummer wordt..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:Van mij mag I Think I Like it wel weer worden opgepakt. Zou het fantastisch vinden als dat het GH liedje wordt.
Heel mooi jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Scottracy !![]()
.
Grizzly Bear - Two Weeks. Wat een track !
Ander nummer is inderdaad best mogelijk, maar het is inderdaad weer wat rustiger rond I Think I Like it.. Blijf hopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, hij was ineens weg en het zou kunnen zijn omdat ze hem per se willen hebben als GH liedje, maar het kan ook zijn dat het een ander nummer wordt..
Staat ook zeker hoog in mijn favo top 10quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heel mooi jaEén van mijn favorieten van dit jaar toch wel.
Mooi huisjequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Damn, dat ziet er mooi uit zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Leuk, wel een beetje klein lijkt mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Zit op de hoogste verdieping, want lijkt wel de zolder door de schuine kanten, wel lastig met kasten plaatsen .quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Ik maak elk jaar wel zo'n lijstje, heb van de week ook weer een poging gedaan (zie mijn sig).quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde op de weg van het werk naar huis Veenstra en Corton het hebben over de favo tracks van het jaar. Weet je hoe moeilijk het is zo`n lijstje te maken, en dan ook nog in de goede volgorde?? ik zou echt niet weten wat mijn favo nummer van het jaar is
Jullie? er zullen wel veel album tracks in mijn lijstje staan, meer dan singles
Hej hallo Timo !quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde op de weg van het werk naar huis Veenstra en Corton het hebben over de favo tracks van het jaar. Weet je hoe moeilijk het is zo`n lijstje te maken, en dan ook nog in de goede volgorde?? ik zou echt niet weten wat mijn favo nummer van het jaar is
Jullie? er zullen wel veel album tracks in mijn lijstje staan, meer dan singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |