Nope en nope. Ben vorige week blijkbaar heel duidelijk geweestquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je Glas ? , Norah al gehoord ?
Dubbel genietenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Trek nog even een biertje open. Zometeen Blik op de weg.
Nope, NOS/NOC*NSF Sportgala 2009quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Trek nog even een biertje open. Zometeen Blik op de weg.
De sporters wel ja, waaronder Anky van Grunsven.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor een onzin?! Balen!!! Naja, dan maar extra genieten van het biertje.. Gooi er wel een film in, ofzo ietsquote:
Ik mis de woede, het protest in deze uitvoering. Akoestisch werkt niet bij dit nummer imho. Als ik dan toch een coverversie wil horen, zet ik wel de Dropkick Murphys op.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
And now for something completely different:
Als ik 'Maria Mena' hoor, denk ik tegenwoordig steeds 'Maria Mahna Mahna' (van de Muppets) te horen...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
And now for something completely different:
Als ik 'Maria Mena' hoor, denk ik tegenwoordig steeds 'Maria Mahna Mahna' (van de Muppets) te horen...
Ja, en?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
Morgen _sneeuw_ Neeeeeeeee![]()
![]()
Temp duikt tijdens SR fors onder 0... shit.
De strooiwagens reden nu al langsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
![]()
En hier blijft het morgen rond de 5 graden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
![]()
Dj's inderdaad wel. Althans, dat is natuurlijk wel te hopen voor zequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, en?De DJ's zullen er heus wel warmpjes bij zitten hoor
Weet je het zeker als je afhankelijk bent van het openbaar vervoerquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En hier blijft het morgen rond de 5 graden.
En ik heb dan weer liever sneeuw dan regen...
uuhhm, gaat nu dus echt beginnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
De strooiwagens reden nu al langs
Anders trekken ze maar een jas aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dj's inderdaad wel. Althans, dat is natuurlijk wel te hopen voor ze
5 graden?! Tropische temperaturenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En hier blijft het morgen rond de 5 graden.
En ik heb dan weer liever sneeuw dan regen...
Zou dat even mooi zijn, heeft ze mexicaantje overnomen van Veenemaquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke nog steeds ziek? Dan kan Venema mooi als vervanger het huis in.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de terugweg vind ik het niet zo heel erg. Als ik niet via Hoofddorp naar huis kan, dan ga ik wel via Haarlem of desnoods met de bus. Ik heb tig verschillende reismogelijkheden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet je het zeker als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer
Niet echt het meeste geschikte moment.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig trouwens, als je nu ziek bent... Dan komt zo'n weekje SR zeer gelegen om weer aan te sterken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Michiel: "dan ga ik nu een kerstplaat draaien" Vervolgens RATM - Killing in the name of draaien![]()
Gaarnequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen slechte kerstplaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Michiel: "dan ga ik nu een kerstplaat draaien" Vervolgens RATM - Killing in the name of draaien![]()
Rare mensen die Venema'squote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:. Sommigen denken zo over het vredige kerstfeest
Ga dan nu maar even niet 3FM luisteren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef TheArt het volgende:
Ze pesten ons gewoon dood met Bulletproof. Ik schakel net even in bij Jeder Rappen zählt en welke plaat werd daar op dat moment gedraaid, juist ja
Succes ermeequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Goed moment om richting woonkamer te verkassen om aldaar m'n cd-kasten te gaan inruimen. Op autobiografische volgorde uiteraard.
Dat je het niet sorteert op jaar van eerste uitgave is mij nog een wonder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Goed moment om richting woonkamer te verkassen om aldaar m'n cd-kasten te gaan inruimen. Op autobiografische volgorde uiteraard.
Ik heb een mooie versie van een cd'tje die bij uncut zat, die wel nice, die live versie is een beetje livequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mis de woede, het protest in deze uitvoering. Akoestisch werkt niet bij dit nummer imho. Als ik dan toch een coverversie wil horen, zet ik wel de Dropkick Murphys op.
Of op volgorde van aantal single releases per CD.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je het niet sorteert op jaar van eerste uitgave is mij nog een wonder.
Leuk klusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Artiestnaam dan Titelquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk klusje. Ik heb ze braaf op alfabetische volgorde staan
.
Iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Fijn zo'n niet werkende now playing informatie..
Wordt een drama bij Corton, daar spiek ik vaak om even de kuiken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Fijn zo'n niet werkende now playing informatie..
BodW ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
BodW was zo te lezen toch een herhaling geweest. Geldt ook voor volgende week. Hoef ik dat ook niet meer te Twitteren
.
oh zoquote:
Die afleveringen zijn tog allemaal uit 2001?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
BodW was zo te lezen toch een herhaling geweest. Geldt ook voor volgende week. Hoef ik dat ook niet meer te Twitteren
.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb jij die dan niet?![]()
Panic at the disco![]()
Nee, Paniek bij de disco..quote:
Zijn nieuwe afleveringen, maar de uitzending die voor vandaag stond gepland was wel een herhaling en idem dus voor volgende weekquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn tog allemaal uit 2001?
edit: bommenverzameling?
Keek hier net naar de lucht , het kan echt vannacht, het ruikt ook als of het kan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef Againzender het volgende:
als dit langer doorgaat gaat het echt sneeuwen....
als het nu al bewolkt is wordt het niet koud genoeg vrees ik. maar de windrichting blijft morgen redelijk gunstig.... ff afwachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keek hier net naar de lucht , het kan echt vannacht, het ruikt ook als of het kan.
zou zomaar kunnenquote:
quote:
Jullie zijn duidelijk gehersenspoelt door het een paar miljoen keer draaien door 3FM. Er was niemand echt positief over dat nummer toen het voor het eerst te horen was..quote:
Michiel haakte er mooi op in door er even een beat onder te slingeren. Klonk direct een stuk beterquote:
3 days in a row is een kut nummer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk gehersenspoelt door het een paar miljoen keer draaien door 3FM. Er was niemand echt positief over dat nummer toen het voor het eerst te horen was..
Onzinquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn duidelijk gehersenspoelt door het een paar miljoen keer draaien door 3FM. Er was niemand echt positief over dat nummer toen het voor het eerst te horen was..
Dan vraag ik me af waarom jullie nu ineens zo laten merken dat jullie het een goed nummer vinden, heb ik hier nog niet gezien..quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onzin. Juist over Woman was ik al vrij snel positief. Eerste keer horen was mijn reactie gematigd positief, maar na de 2e en 3e keer horen was het kwartje wel gevallen.
Je kijkt en leest vaker niet goed, hiermee genoeg gezegd ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jullie nu ineens zo laten merken dat jullie het een goed nummer vinden, heb ik hier nog niet gezien..
Toch wat beter opletten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jullie nu ineens zo laten merken dat jullie het een goed nummer vinden, heb ik hier nog niet gezien..
Idd. En juist dat ge-oeoe vind ik zo verschrikkelijk in dat nummer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt 'ie !
[ afbeelding ]
Vette remix van Sorry
De keren dat jij positief bent over een nummer is ook op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En juist dat ge-oeoe vind ik zo verschrikkelijk in dat nummer.
ik vind het juist wel een keer grappig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En juist dat ge-oeoe vind ik zo verschrikkelijk in dat nummer.
Meer dan eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
De keren dat jij positief bent over een nummer is ook op 1 hand te tellen.
Me2 en dat heeft absoluut niets met hersenspoelen te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind het juist wel een keer grappig.
Wow jij hebt een goede dag gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer dan eens.
Vanmorgen zeker vijf keer.
http://tinyurl.com/yapve2vquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
FOBO opgedate..!
Wat zingt ie nou?
dont nak it?![]()
Ja, maar die now playing ding doet ut toch nietquote:
Doe eens niet zo sukkelig man. Ik mag toch aannemen dat je niet acteert dat je een kneus bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar die now playing ding doet ut toch niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Sirolf het volgende:
http://twitter.com/FlorisD/statuses/6707858115
ROFL !quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:10 schreef Sirolf het volgende:
http://twitter.com/FlorisD/statuses/6707858115
Jammer dat je te voorspelbaar bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Annemieke is ziek en Michiel gaat in het GH!!
Ik krijg jullie wel een keerquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat je te voorspelbaar bent
gelukkig ken jij de echte betekenis van vriendquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, ik heb lekker 65 vriende >> paar maanden terug 180 weggedaan
Dat was live zo vetquote:
Ja, hij was ineens weg en het zou kunnen zijn omdat ze hem per se willen hebben als GH liedje, maar het kan ook zijn dat het een ander nummer wordt..quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:Van mij mag I Think I Like it wel weer worden opgepakt. Zou het fantastisch vinden als dat het GH liedje wordt.
Heel mooi jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Scottracy !![]()
.
Grizzly Bear - Two Weeks. Wat een track !
Ander nummer is inderdaad best mogelijk, maar het is inderdaad weer wat rustiger rond I Think I Like it.. Blijf hopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, hij was ineens weg en het zou kunnen zijn omdat ze hem per se willen hebben als GH liedje, maar het kan ook zijn dat het een ander nummer wordt..
Staat ook zeker hoog in mijn favo top 10quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heel mooi jaEén van mijn favorieten van dit jaar toch wel.
Mooi huisjequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Damn, dat ziet er mooi uit zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Leuk, wel een beetje klein lijkt mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Zit op de hoogste verdieping, want lijkt wel de zolder door de schuine kanten, wel lastig met kasten plaatsen .quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Ik maak elk jaar wel zo'n lijstje, heb van de week ook weer een poging gedaan (zie mijn sig).quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde op de weg van het werk naar huis Veenstra en Corton het hebben over de favo tracks van het jaar. Weet je hoe moeilijk het is zo`n lijstje te maken, en dan ook nog in de goede volgorde?? ik zou echt niet weten wat mijn favo nummer van het jaar is
Jullie? er zullen wel veel album tracks in mijn lijstje staan, meer dan singles
Hej hallo Timo !quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Hoorde op de weg van het werk naar huis Veenstra en Corton het hebben over de favo tracks van het jaar. Weet je hoe moeilijk het is zo`n lijstje te maken, en dan ook nog in de goede volgorde?? ik zou echt niet weten wat mijn favo nummer van het jaar is
Jullie? er zullen wel veel album tracks in mijn lijstje staan, meer dan singles
Is wel wat leuks van te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
keukentje:
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
woonkamer
[ afbeelding ]
Schuine hoeken maakt het wel spannender , maar tevens ook moeilijker.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is wel wat leuks van te maken.
Wel erg klein voor 2 personen en een stel ratten (quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is wel wat leuks van te maken.
Dacht dat Death van White Lies al van vorig jaar was??quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik maak elk jaar wel zo'n lijstje, heb van de week ook weer een poging gedaan (zie mijn sig).
Albums is makkelijk: Backspacer van Pearl Jam is voor mij absoluut de beste plaat van het jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej hallo Timo !. Moet ook nog even gaan nadenken over mijn lijstje
Daar heb ik in een ander topic ook al een discussie over gevoerd, maar ik heb 'em pas in 2009 ontdektquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat Death van White Lies al van vorig jaar was??
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Daar heb ik in een ander topic ook al een discussie over gevoerd, maar ik heb 'em pas in 2009 ontdekt
oh ja k*tquote:Overigens zet je nu zelf die plaat van de Kings of Leon in je lijstje, maar die is ook uit 2008![]()
Puik lijstje ! White Lies - Death is van begin dit jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat Death van White Lies al van vorig jaar was??
[..]
Albums is makkelijk: Backspacer van Pearl Jam is voor mij absoluut de beste plaat van het jaar.
Ook nog in het lijstje:
Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures
Editors - In This Light and On This Evening
The Death Weather - Horehound
Athlete - Black Swan
Janis Joplin - the Ultimate Collection
Janis Joplin - Woodstock Experience
De Staat - Wait For Evolution
Bruce Springsteen - Working on a Dream
Florence & The Machine - Lungs
Kings of Leon - Only by the Night
Little Boots - Hands
Porcupine Tree - The Incident
Dat ze in psychiatrische inrichtingen tegenwoordig ook al webcams hebbenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat ze in psychiatrische inrichtingen tegenwoordig ook al webcams hebben
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat ze in psychiatrische inrichtingen tegenwoordig ook al webcams hebben
Freaky shitquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans we hebben vorige weekvrijdag een anagram op cijfergebied gemaakt
Top 100 van vrijdag 11 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 274 -Hans-
002. 247 morpheus_at_work
21 DEC 2008:quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaky shit
Krijgen we straks weer vreselijks stats te zien tijdens SR.. Geloof dat ik een keer 800 had, maar Roel was de echte topper met 1200+ ? reacties. Zal dit jaar voor mij wel wat minder worden
.
Fuck, dat zijn er echt heeeeeeeeel veelquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
21 DEC 2008:
001. 1212 Roel_Jewel
Goed onthouden![]()
Op 1 fucking dag ?!?! de tering...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
21 DEC 2008:
001. 1212 Roel_Jewel
Goed onthouden![]()
het gebeurd vanzelf je kan nog zo hard posten als je wilt , er zit gewoon een limiet in wat leuk is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Freaky shit
Krijgen we straks weer vreselijks stats te zien tijdens SR.. Geloof dat ik een keer 800 had, maar Roel was de echte topper met 1200+ ? reacties. Zal dit jaar voor mij wel wat minder worden
.
record op fok staat op 2113 posts op 1 dag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op 1 fucking dag ?!?! de tering...
Daar kan ik alleen van dromen. Mijn highscore staat op 341, heel makkelijk te halen als de Champions League gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
21 DEC 2008:
001. 1212 Roel_Jewel
Goed onthouden![]()
Dat je dat weetquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen van dromen. Mijn highscore staat op 341, heel makkelijk te halen als de Champions League gespeeld wordt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
record op fok staat op 2113 posts op 1 dag.
Ik zie een uitdagingquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
record op fok staat op 2113 posts op 1 dag.
* Ofyles2 een dwangbuis voor dat joch verlangt.quote:
Tja, je bent een cijferfreak of niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat je dat weetKheb geen idee wat mijn record is
Misschien wij beiden pingpongen aanstaande zondag?quote:
en dat de hele dag door. wanneer de hell eet je dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt mee toch bijna iedere minuut 1 post
Ik zou eerder uitgaan van 15-30 seconden per post.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt mee toch bijna iedere minuut 1 post
Misschien eet RoelJewel heel weinig, uit solidariteit met de drie dj's.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dat de hele dag door. wanneer de hell eet je dan?om over naar de plee gaan nog maar te zwijgen
paar post per minuut om een pauze te kunnen houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder uitgaan van 15-30 seconden per post.
denk dat ik einde van het jaar op 70k ga zitten.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien eet RoelJewel heel weinig, uit solidariteit met de drie dj's.
Ik zou het ook heel wat vinden: 1000 berichten versturen. Zondag is voor mij de enige kans en mocht ik het laten liggen dan heb ik na Kerst nog een aantal dagen de tijd.
Ik zou nu op 25k posts moeten zitten, maar door omstandigheden hik ik tegen de 45k aan.
Ik denk erover na om zondag twee radio's aan te houden.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
paar post per minuut om een pauze te kunnen houden
sterktequote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk erover na om zondag twee radio's aan te houden.
De wekkerradio voor Groningen, de MP3-radio voor Langs de Lijn.
Ik zet gewoon de radio aan en Eredivisie Live opquote:Op woensdag 16 december 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk erover na om zondag twee radio's aan te houden.
De wekkerradio voor Groningen, de MP3-radio voor Langs de Lijn.
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de radio aan en Eredivisie Live op
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef borisz het volgende:
Nog even en ik had op de lijst van D66 velsen gestaan![]()
. Ben helaas te kort lid, al was het voor de onverkiesbare plaatsen, maar goed
.
Wolken? Ja, dat nummer viel me al op bij de eerste luisterbeurt van het album. Blijft erg goedquote:Op woensdag 16 december 2009 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Echt hey
![]()
deze komt toch in m`n lijstje van favoriete 15 tracks van het jaar. Het duurde heel lang voor dat kwartje viel, maar toen ie eenmaal viel, viel ie ook keihard![]()
Onze lijst is te kort tov andere partijen, en om wat meer mensen op de lijst te zetten zijn er nu de oudjes die de lijst aan gaan vullen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]! Bij ons ben ik ook één van de weinige jonge leden, dus ik heb het daar toen ook met een bestuurslid over gehad. Maar ik denk dat ik ook te kort lid zou zijn
kan je nagaan Boris als lijstduwerquote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef borisz het volgende:
Nog even en ik had op de lijst van D66 velsen gestaan![]()
. Ben helaas te kort lid, al was het voor de onverkiesbare plaatsen, maar goed
.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wolken? Ja, dat nummer viel me al op bij de eerste luisterbeurt van het album. Blijft erg goed
Gezelligquote:Op woensdag 16 december 2009 08:12 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer schuift weer es aan met een verse bak thee....
In 1 woord: zielig...quote:@3FMFan: De 2009-editie van SR is nog niet eens begonnen en de steden vallen al over elkaar voor 2010, waaronder Leiden, Amersfoort en Haarlem.
Meestal is het een andere stream-URL, dus het is daar nog even op wachten.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:17 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Het bloed begint nu toch wel sneller te stromen, nog maar een paar daagjes
. Sirolf, de webcam die ze gaan gebruiken, heeft gewoon dezelfde url als de webcam van 3FM? En voor de rest is het gewoon 3FMFan.nl voor het gebeurtenissen log-boek etc?
Idd.quote:
Prutsers, Maastricht heeft zulke mooie pleinen en gezelligheidquote:Op woensdag 16 december 2009 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En Maastricht heeft zelfs een persbericht doen uitgaan dat er met zekerheid géén Glazen Huis in 2010 en nabije toekomst komt.
Andree Rieu kan wel een jaartje overslaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
En Maastricht heeft zelfs een persbericht doen uitgaan dat er met zekerheid géén Glazen Huis in 2010 en nabije toekomst komt.
Yup, maar ook evenementen (weekmarkt op Markt; zou dan 3 weken moeten worden verplaatst; en Winterland op Vrijthof). Dat laatste vind ik sws al een kutevenement (nepkerstmarkt) maar zou prima gecombineerd kunnen worden als ze daar in de opzet rekening mee zouden houden. Maar blijkbaar willen ze dat dus niet. Het mooie Onze Lieve Vrouwe Plein zal te klein zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prutsers, Maastricht heeft zulke mooie pleinen en gezelligheid
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Andree Rieu kan wel een jaartje overslaan.
Eens, de sfeer bij Rieu is altijd, aankleding, showquote:Op woensdag 16 december 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dan moet 't Glazen Huis in juli komen
. Komend jaar acht concerten achter elkaar op het Vrijthof
. Die muziek.. mwah, maar het podium, de hele show, alles eromheen:
![]()
.
Sanne ziek? Optreden? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef henkde_j het volgende:
Yay, Sanne is ziek![]()
Geen optreden dus bij het glazenhuis?
"Wat een kutnummer"quote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef Piles het volgende:
@Roel: m'n collega reageerde iets anders
Giel zei net dat ze ziek was.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sanne ziek? Optreden? Wat heb ik gemist?
Dat laatste danquote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je zit hier op kantoor, of je gokt goed
Kijk eens achter je.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je zit hier op kantoor, of je gokt goed
quote:
Ik voel een mexicaantje aankomen, Roel. Je begint al aardig te ijlen.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een mexicaantje aankomen, Roel. Je begint al aardig te ijlen.
Bij Hans ook geloof ik:quote:Op woensdag 16 december 2009 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik voel een mexicaantje aankomen, Roel. Je begint al aardig te ijlen.
quote:
quote:
Hij kan beter zijn stem sparen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Ligt het aan mij of loopt Ekdom de laatste week nog meer te ouwehoeren dan normaal>
Volgens mij heeft hij zin in SR
ziet er wel aardig uit, maar heb geen idee wie ze is of hoe ze klinktquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat vinden jullie van haar?
[ afbeelding ]
Hanneke Eilander, die het tijdslot van Kristel van Eyk in de nacht gaat overnemen en Uruzgan FM gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ziet er wel aardig uit, maar heb geen idee wie ze is of hoe ze klinkt
Mwah.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke dame om te zien, ze komt uit Utrechtquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat uit Utrecht komt is lekker?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke dame om te zien, ze komt uit Utrecht
Wel heel erg vaakquote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Alles wat uit Utrecht komt is lekker?
http://buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De lucht boven utrecht begint wel grijzer te worden, laat maar komen
Nou, dank je wel. Hoeft niet gelijk te scheldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nou, dank je wel. Hoeft niet gelijk te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wie is deze mevrouw?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Je nieuwe liefde in de nacht, ze neemt de huidige rol over van Kristel, Kristel schuift door naar de 4-6 uren.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedemorgen![]()
![]()
Gisteravond de dubbel cd van Flinke Namen gekuikt: Superstuntwerk. Mijn God, wat is die lekker![]()
![]()
Had ik niet verwacht. Heerlijke beats die je niet meer uit je hoofd krijgt en een goede mix van toffe en mooie lyrics.
Een absolute aanrader![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
het wordt een sneeuwstorm hans! net als in 1979, het glazen huis zal verdwijnen in de sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef -Hans- het volgende:
grijze lucht buiten. Ziet er niet best uit...
Ik zou haar best lustenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je nieuwe liefde in de nacht, ze neemt de huidige rol over van Kristel, Kristel schuift door naar de 4-6 uren.
Wel mee eens op zich, maar ik vind het ook wel best een wisselvallig album. Zo komt het prachtige Wolken na het verschrikkelijke Hoeren en na het saaie Kijk ze Gaan komt het schitterende Goed.. en zo heb ik meer van dat soort momenten tijdens het luisteren.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:19 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond de dubbel cd van Flinke Namen gekuikt: Superstuntwerk. Mijn God, wat is die lekker![]()
![]()
Had ik niet verwacht. Heerlijke beats die je niet meer uit je hoofd krijgt en een goede mix van toffe en mooie lyrics.
Een absolute aanrader![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pallets!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Mdrop het volgende:
De cola voor giel komt ook binnen....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Mdrop het volgende:
De cola voor giel komt ook binnen....
[ afbeelding ]
We kunnen beginnenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat klaar aldaar in Grunn!
Ik denk dat het hoog tijd is om een krabber voor m'n auto te gaan kopenquote:
Donald duck pas?! Whahaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat het hoog tijd is om een krabber voor m'n auto te gaan kopenKan m vanmiddag nog wel eens nodig hebben
Al ging het vorig jaar met mn Donald Duck-pas ook prima![]()
Iemand enig idee welk programma ze daar gebruiken voor het afspelen van de muziekquote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles staat klaar aldaar in Grunn!
[ afbeelding ]
Goede muziek keuze!
Alle foto's via @kleinevis die in een wel erg grote vissekom leeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |