Sinds wanneer zit m'n vriendin ook op Fok!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Misschien moet je beter je best doen, Lars.
Sinds net denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit m'n vriendin ook op Fok!?!
Sinds nu, lieverd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit m'n vriendin ook op Fok!?!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sinds nu, lieverd.![]()
Wil je me de volgende keer weer gewoon in mijn kutje doen? Ik kan nu al 3 dagen niet zitten.
Albert, niet trollen hiero!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sinds nu, lieverd.![]()
Wil je me de volgende keer weer gewoon in mijn kutje doen? Ik kan nu al 3 dagen niet zitten.
Moet ik Hans Klok bellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Nee, maar het bestaat niet. Het is een illusie. Leg je er bij neer.
nee, hij vind dit juist NIET leuk, dus moet ie geen mac nemen, dan heb je altijd dit soort gekut...quote:
Hans Klok belt jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet ik Hans Klok bellen?!
Hmm met m'n iPhone ben ik toch echt een stuk meer content dan elke Windows Mobile telefoon die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij vind dit juist NIET leuk, dus moet ie geen mac nemen, dan heb je altijd dit soort gekut...
Ik ook, maar ik werk met Mac's, en die krengen hebben altijd echt de debielste foutmeldingen, er zit een mega bug in OSX 10.6 waardoor je geen bestaande bestanden kan opslaan etc...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm met m'n iPhone ben ik toch echt een stuk meer content dan elke Windows Mobile telefoon die ik ooit gehad heb
Nee een Mac is voor domme mensen die niks van computers snappen en dus heb je dit soort problemen ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij vind dit juist NIET leuk, dus moet ie geen mac nemen, dan heb je altijd dit soort gekut...
Dat kan niet. Iedere Mac fanboy op FOK! zweert bij Mac en OSX. Fouten en virussen zitten er niet in, dat is voor Windows. Alles wat Apple maakt werk intuïtief en er is niks op aan de merken (of überhaupt in te stellen). Dat en het design verantwoorden namelijk de meerprijs. Als dat al niet zo goed werkt, blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik werk met Mac's, en die krengen hebben altijd echt de debielste foutmeldingen, er zit een mega bug in OSX 10.6 waardoor je geen bestaande bestanden kan opslaan etc...
Het meest storende aan de mac zijn nog wel de updates van enkele honderden MB's voor de meest simpele dingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik werk met Mac's, en die krengen hebben altijd echt de debielste foutmeldingen, er zit een mega bug in OSX 10.6 waardoor je geen bestaande bestanden kan opslaan etc...
Daarom reageerde ik dus zo op die gast, macs zijn best ok hoor, maar ab-so-luut niet foutloos.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat kan niet. Iedere Mac fanboy op FOK! zweert bij Mac en OSX. Fouten en virussen zitten er niet in, dat is voor Windows. Alles wat Apple maakt et werk intuïtief en er is niks op aan de merken (of überhaupt in te stellen). Dat en het design verantwoorden namelijk de meerprijs. Als dat al niet zo goed werkt, blijft er weinig over.
Heb het al bijna een maand, in die tijd is m'n computer elke dag wel opnieuw opgestart hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef JamFlava het volgende:
Ff opnieuw opstarten en dan is het misschien weg
Ja en als ik op een plaatje klik krijg ik zo'n foutmeldingquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef longinus het volgende:
iemand een plaatje van je desktop gemaakt en die als bureauachterblad neergezet ?
Ja, want als je op je desktop drukt en daarna op delete dan kun je je desktop verwijderen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef longinus het volgende:
iemand een plaatje van je desktop gemaakt en die als bureauachterblad neergezet ?
Hernoemen en verplaatsen werkt niet, krijg ik precies dezelfde melding weerquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef timbob het volgende:
Probeer 'm eens te verplaatsen of te hernoemen..
je weet 't niet...
of een bestand met dezelfde naam naar die map kopieeren en dan overschrijven.
en anders in dos.
dan een diskcheck laten uitvoeren bij de volgende keer herstarten, je filsysteem is in de war, dit is al een bekende vanaf 95quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb het al bijna een maand, in die tijd is m'n computer elke dag wel opnieuw opgestart hoor
Echt wel. Ik heb er toch zelf ook één en die loopt nooit vast terwijl mijn computer met Windows wel altijd vast loopt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik dus zo op die gast, macs zijn best ok hoor, maar ab-so-luut niet foutloos.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb er toch zelf ook één en die loopt nooit vast terwijl mijn computer met Windows wel altijd vast loopt.
Dan moet je hem eens gaan gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb er toch zelf ook één en die loopt nooit vast terwijl mijn computer met Windows wel altijd vast loopt.
Ook al geprobeerd, dan blijft hij ook gewoon staanquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef Ireyon het volgende:
Ik zou je desktop even Refreshen als ik jou was..
Checkdiskje uitvoeren idd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, dan blijft hij ook gewoon staan
Dit heeft gewerktquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:11 schreef Arn0 het volgende:
Start>Uitvoeren>cmd
DEL C:\Users\Lars\Desktop\A1.* /F
Je kan altijd proberen
Bij mijn opleiding heeft ongeveer een derde een Mac, nooit problemen. De rest met Windows zit altijd te zeiken dat het weer niet goed werkt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je hem eens gaan gebruiken.
Tis echt klinkklare onzin, macs hebben net zoveel/weinig problemen als Windows PC's, mijn W7 bak loopt ook nooit vast hoor, maar er zijn wel eens van dit soort dingetjes meer. Bij ons staat de supportlijst vol met Apple problemen.
jehova's opleiding?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij mijn opleiding heeft ongeveer een derde een Mac, nooit problemen. De rest met Windows zit altijd te zeiken dat het weer niet goed werkt.
Dat bedoelde ik dus, maar geen zin om het helemaal uit te typen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:11 schreef Arn0 het volgende:
Start>Uitvoeren>cmd
DEL C:\Users\Lars\Desktop\A1.* /F
Je kan altijd proberen
Dan hebben ze allemaal een bekrompen geest. Dan is de Mac inderdaad een goeie oplossing. De driewieler voor incompetenten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij mijn opleiding heeft ongeveer een derde een Mac, nooit problemen. De rest met Windows zit altijd te zeiken dat het weer niet goed werkt.
Dat ligt dan meer aan jouw klas dan aan Windowsquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar de mensen met een Windows pc hebben ook lagere cijfers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft het deel van je klas wat windows 7 gebruikt toevallig ook de laagste cijfers?
Nja, het kunnen ook de macfag's zijn, dat is een OS waar je zelf niet voor hoeft na te denken
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar de mensen met een Windows pc hebben ook lagere cijfers.
Mac is gewoon zo goed het maakt bijna je huiswerk.
het is vast een troll, maar veel maccers denken echt zo... tis echt eng dat blinde volggedrag, een zelfmoordmmoslim is minder overtuigd van zijn geloofquote:
I know! Ik ken zequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vast een troll, maar veel maccers denken echt zo... tis echt eng dat blinde volggedrag, een zelfmoordmmoslim is minder overtuigd van zijn geloof.
Ik heb dat nou eenmaal niet met computers etc.
Druk eens op F5 in dit topic?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef switchboy het volgende:
Druk eens op F5 op je desktop? Staat het bestand er nog?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef switchboy het volgende:
Druk eens op F5 op je desktop? Staat het bestand er nog?
quote:
Ik heb er 2 thuisquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens, jullie hebben zelf waarschijnlijk nooit een Mac gehad. Wel jammer dat jullie zo in de verdediging schieten.
Of je leest even. Daarbij zou ik nooit mijn oordeel kaar hebben over iets waar ik geen ervaring mee heb.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Jahr00n het volgende:
Jongens, jullie hebben zelf waarschijnlijk nooit een Mac gehad. Wel jammer dat jullie zo in de verdediging schieten.
Penisbaard heeft een Macquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kutadviesdaarop heb ik ook last van dit soort schijt
Lees het topic godverdomme.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Flitskikker het volgende:
Het bestand is dan al verwijderd. Even op F5 rammen dus.
Ik heb er ontzettend veel mee gewerkt op mijn werk. Toch prefereer ik een pc in verband met de 3d rendering applicaties die ik gebruik. Daarbij heb ik geen enkele reden om een mac te kopen, ik zou dat zien als pure geldverspilling. Ik heb er helemaal niets op tegen, maar alle mensen die in elk pc-topic; "koop een mac" gaan roepen zijn zo bekrompen en weten vaak echt geen reet van pc's en mac's uberhaupt de hardware af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:31 schreef Jahr00n het volgende:
Dus: beschadigd. Wel nog aanwezig in de bestandstabel maar bij elke bewerkende actie geen allocatie te vinden. You're fucked. Nou moet je je hele pc opnieuw installeren, extra bijbetalen aan microsoft en preventief je pron collectie deleten. Anders zou het zomaar opnieuw kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is zo ver wel het domste wat ik ben tegen gekomen op OS gebied...
Ik heb een bestandje op mijn bureaublad staan, maar ik kan het niet verwijderen: omdat het simpelweg niet bestaat"
[ afbeelding ]
Klacht: Windows 7 doet debiel
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:02 schreef Catch22- het volgende:
noem hem bla.txt, open hem in kladblok, ram er tekst in en probeer het nogmaals.
Daarbij is het al opgelost.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hernoemen en verplaatsen werkt niet, krijg ik precies dezelfde melding weer
failquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is zo ver wel het domste wat ik ben tegen gekomen op OS gebied...
Ik heb een bestandje op mijn bureaublad staan, maar ik kan het niet verwijderen: omdat het simpelweg niet bestaat"
[ afbeelding ]
Klacht: Windows 7 doet debiel
"noem hem bla.txt" is niet hernoemen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef Catch22- het volgende:
ik zeg toch niet hernoemen en verplaatsen, maar er ff content in rammen
Daar werkt erase of del gewoon. En rd voor mappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef slindenau het volgende:
rm -f filename
werkt altijd, mits root in linux. Maarja, windows hè
F5 dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Tacobell het volgende:
Waarschijnlijk bestaat het bestand echt niet meer en moet je gewoon even je bureaublad verversen.
Rechtermuisknop op je desktop -> beeld -> bureaublad vernieuwen geloof ik.
Blijkbaar niet, zie OP.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Daar werkt erase of del gewoon. En rd voor mappen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef slindenau het volgende:
rm -f filename
werkt altijd, mits root in linux. Maarja, windows hè
slotje dan maarquote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
DEL command werkte gewoon voor de TS
Maar TS was gewoon een huilnoob die nog nooit in de commandprompt van windows was geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
DEL command werkte gewoon voor de TS
Nooit van de tab toets gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, maar geen zin om het helemaal uit te typen.
Het is wel weg maar windows 'lagt' gewoon. Straks is ie Ploof! weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hernoemen en verplaatsen werkt niet, krijg ik precies dezelfde melding weer
Het overschrijven ga ik even proberen!
Jawel, maar ook daar had ik geen zin in. Daarbij doe jij DEL *.* en is dus alles van je desktop af.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar TS was gewoon een huilnoob die nog nooit in de commandprompt van windows was geweest.
Bewijs hier:
[..]
Nooit van de tab toets gehoord?
c:\ > cd U [tab] \ L [tab] \ D [tab]
del *.*![]()
Werkt dat ook op het Bureaublad?quote:
Een lagspike van 1 maand langquote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het is wel weg maar windows 'lagt' gewoon. Straks is ie Ploof! weg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Werkt dat ook op het Bureaublad?
Godverdomme.
Dat ik daar met m'n stomme kop nooit eerder aan gedacht heb.![]()
![]()
![]()
Daarom juistquote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij doe jij DEL *.* en is dus alles van je desktop af.![]()
Ruimt wel lekker op, dat dan weer wel.
Staat misschien wel leuk bij de boekenkast Lars?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lars is een toffe naam
Er is alleen ook een stoel van de IKEA die Lars heet, waardoor ik ook wel eens stoel genoemd word
Ik kwam laatst twee Zweden tegen. De een heette Lars en de ander extra Larsquote:Op woensdag 16 december 2009 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lars is een toffe naam
Er is alleen ook een stoel van de IKEA die Lars heet, waardoor ik ook wel eens stoel genoemd word
Ik zou vrienden met een beter gevoel voor humor zoekenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lars is een toffe naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |