Sinds wanneer zit m'n vriendin ook op Fok!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Misschien moet je beter je best doen, Lars.
Sinds net denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit m'n vriendin ook op Fok!?!
Sinds nu, lieverd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit m'n vriendin ook op Fok!?!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sinds nu, lieverd.![]()
Wil je me de volgende keer weer gewoon in mijn kutje doen? Ik kan nu al 3 dagen niet zitten.
Albert, niet trollen hiero!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sinds nu, lieverd.![]()
Wil je me de volgende keer weer gewoon in mijn kutje doen? Ik kan nu al 3 dagen niet zitten.
Moet ik Hans Klok bellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Nee, maar het bestaat niet. Het is een illusie. Leg je er bij neer.
nee, hij vind dit juist NIET leuk, dus moet ie geen mac nemen, dan heb je altijd dit soort gekut...quote:
Hans Klok belt jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet ik Hans Klok bellen?!
Hmm met m'n iPhone ben ik toch echt een stuk meer content dan elke Windows Mobile telefoon die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij vind dit juist NIET leuk, dus moet ie geen mac nemen, dan heb je altijd dit soort gekut...
Ik ook, maar ik werk met Mac's, en die krengen hebben altijd echt de debielste foutmeldingen, er zit een mega bug in OSX 10.6 waardoor je geen bestaande bestanden kan opslaan etc...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm met m'n iPhone ben ik toch echt een stuk meer content dan elke Windows Mobile telefoon die ik ooit gehad heb
Nee een Mac is voor domme mensen die niks van computers snappen en dus heb je dit soort problemen ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, hij vind dit juist NIET leuk, dus moet ie geen mac nemen, dan heb je altijd dit soort gekut...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |