abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_253681
Een uur geleden keek ik voor het laatst. Geen streams!! Nu 00.26 Kijk ik en wat zien ik, weer niks, nakko, nada.

Vamos!!

Of zou dat met morgen te maken hebben???
Omdat ze het z.g. live willen laten lijken.

pi_253682
02.15

Nog steeds NIETS

Ik ga maar beter slapen.

pi_253683
Me to, zelfde tijd ongeveer en niets te zien. Eerlijk gezegd had ik het wel verwacht. Waarom zou je anders melden dat het maandag live te zien zou zijn? Ongetwijfeld is er een of andere watcher daar in Almaar die nu een verslag heeft uitgebracht en heeft gemeld dat Aziz eruit ligt. Fijn voor hem (kan die z'n zoon zien) nog fijner voor ons. Toch? Vind ik wel dus
Er zijn hier een boel fijne mensen, maar waar...

pi_253684
12:50 Ik heb streams, chat is net voorbij. Jop en Antonette zijn in de slaapvertrekken.
Jop gaat naar de wc.
Es gaat zich omkleden.

12:55 In de bus is het rustig
Tis zelfs doodstil...
Jop komt van de wc vandaan en wast zn handen. De rest is volgens mij buiten. Jop zoekt zn shag.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253685
13:05 Ze zitten buiten in het zonnetje.

Es:"Als je de ogen dicht doet en je hoort de meeuwen, is net alsof je op het strand zit"

Ant is blij dat Aziz zijn zoontje mag zien.

13:10 Aziz wil het dagboek gaan schrijven. Es gaat T zetten.
Ant en Aziz praten een beetje over het zoontje van Aziz.

13:15 Antonette zegt dat het wegstemmen steeds moeilijker wordt, omdat de groep kleiner wordt.

13:20 Tis saai

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 20 maart 2000 @ 13:55:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253686
13.36

Gejoel en gejuich rondom de bus van kinderen.

Ze hebben target 2 gehaald vandaag.
Het werk was , volgens Iwan zwaar.
Willeke zegt dat ze heel wat ramen hebben gehad.
Volgens Tessa waren er weinig byzonderheden bij het chatten vanmiddag.
Iemand schreef aan Jop dat zij/hij zelf ook een spraakgebrek had, maar dat zij/hij dankzij Jop wat meer zelfvertrouwen heeft gekregen.

De boodschappen zijn ook al gedaan.
Tessa en Aziz zitten buiten aardappelen te schillen.

Tessa vind het wel grappig dat ze elke week ergens anders heen gaan en dat ze ook in die 16 weken, 16 soorten verschillende banen hebben gehad.

Aziz woont samen met zijn zus, hij staat wel ingeschreven voor een eigen woning.
Aangezien zijn zus een kind heeft, voelt hij zich af en toe te veel...ze heeft een zoontje 5.

Het gesprek verloopt moeizaam.

Tessa: dus je woont samen met je zus"
Aziz:"jah, toen ik getrouwd was had ik wel een eigen woning en daarna ben ik bij m'n zus gaan wonen
"Tessa:"oh, dus je woont samen met je zus?
Äziz:"ja en ik sta al 4 maanden ingeschreven", ik voel me af en toe wat teveel, dan wil ik haar ook wat ruimte geven, en haar kindje woont er ook"
Tessa:"ow, ze heeft een kindje, woont die ook bij jullie? "
Aziz:"ja die woont bij haar"
Tessa:"is het een jongen of een meisje, en hoe oud?
Aziz:"een jongen, hij is bijna 6"
Tessa:"ow, en is het een jongen of een meisje?
Aziz: *zucht* een jongen.....

vervolgens wil ze weten of zijn zus getrouwd is geweest, Aziz wil hier niet op in gaan.

Vanavond eten ze zuurkoolstampot met worst en uitgebakken spekkies

target 2 voor 8 personen = Fl 160,-
target 1 voor 8 personen is rond de Fl 130,-

Vandaag ging men alvast uit van 8 personen i.p.v 9.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 14:10:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253687
Volgens Tessa, worden de familieleden en vrienden van de drie mensen die in de gevarenzone zitten, tussen 17.00 en 17.30 gebeld met het verzoek of ze direct naar de studio willen komen.

Büllent:"als ik er nu uit zou gaan, dan zou ik in principe, volgende week maandag weer gewoon naar m'n werk willen gaan."

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 14:29:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253688
zo, schokkend nieuws, Esmeralda trekt vanavond, speciaal voor de uitzending een rok aan.
Aziz: zooo,dus je trekt vanavond een rok aan Es???
Esmeralda:"ja een rok, een Lange rok.....
  maandag 20 maart 2000 @ 15:59:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253689
Tessa en Iwan houden elkaar al een tijdje stevig vast. Iwan wiegt de uiterlijk zeer gespannen Tessa, heen en weer.
De stemming is volgens Aziz toch een beetje gespannen...

Buiten worden televisieopnames gemaakt, en de passagiers kijken even naar buiten.

Antoinet zit achter de laptop.
Jop leest de krant.
Willeke vraagt of Esmeralda het dakluik dicht wil doen.

Iwan: "hallo buspassagiers, hoe gaat het met jullie, dit is een test, waar is iedereen, wat ben je aan het doen ???"
Iwan zegt: "er is een foutje bij mij opgetreden"

Iwan begint tegen Tessa over het praten in haar slaap en dat hij de volgende keer gaat proberen om het te verstaan en om een geprek te voeren
Tessa:'waar heb je het over"
Iwan begint maar ergens anders over vanwege de indringende blik waarmee Tessa hem aankijkt.
Tessa vraagt of Iwan haar truitje met streepjes wil pakken.
Iwan:"je weet het he,je bent zelf verantwoordelijk voor de spullen uit je kluisje".
Iwan staat op en helpt Tessa ergens mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 16:20:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253690
Jop&Esmeralda&Aziz schommelen

Esmeralda verteld (lachend) over een vriend van haar die haar continu ranzige plaatjes en flimpjes bleef sturen per e-mail, o.a. een kind op een fietsje die tegen een rijdende trein knalde, neukende smurfen, e.d.Ze zegt lachend dat ze daar absoluut niet van houd

* Quenda® denkt, waarom bekijkt ze die e-mail van die betreffende "vriend" als je al van te voren weet dat het ranzig zou kunnen zijn?.


Er volgens wat vage gesprekken over Films.

Jop:'strax ff lekker eten, en opruimen, en dan gaat iedereen zich weer opmaken natuurlijk"
Esmeralda: "Ja".

Esmeralda is geen Eddy Murphy fan, ze werkt ook in een videotheek, verteld ze aan Jop.
VAn Horror houd ze ook niet.

Ze verteld nu over een film
Esmeralda:"het begint met een jongen die zich staat af te trekken, plots plegen er mensen zelfmoord, een bay-watch ster verkracht dan opeens een meisje"ïk kan daar echt niet naar kijken hoor"
Aziz en Jop beginnen meteen over Hellraiser en alle detaills.
Esmeralda word al bang van de Candyman.
Ze verteld over een jongen op school die zei dat hij geesten kon oproepen, en dat hij haar vertelde dat ze de dag erna dood zou gaan, ze was helemaal overstuur.
Volgens haar was er ook een wijk met allemaal rare dingen, stofzuigers die uitzichzelf aangingen etc, ze zegt dat het kwam omdat ze te dicht bij een electriciteitsimpulscentrum woonde, en dat er telkens teveel impulsen uit het stopcontact kwamen (???)

Toen ze 16 was had ze een film gezien waarin een jongen werd aangereden, ze vond het er erg ranzig uitzien allemaal, z'n hersenen hingen er half uit.
Esmeralda lag later te slapen, en zag continu beelden voor zich, ze was zo bang, dat ze een week bij haar moeder in bed heeft geslapen.

16.15

ze zingen nu een liedje uit de nightmare on elmstreet serie.

Esmeralda was met een vriendin en 3 vrienden naar Scream2 geweest. Een vriend wilde even naar het toilet, maar toen was er net de scene dat "die jongen met z'n oor tegen de deur stond in het toilet en er een mes door z'n oor heen ging", die vriend wilde plots niet meer naar de wc.

Diverse horror films worden nu besproken.

Volgens Esmeralda zijn alle meisjes uit Poltergeist allemaal dood.
Volgens Jop"alleen dat blonde meisje, die werd gek en is doorgedraaid en ging later dood"

Esmeralda heeft samen met een vriend en een vriendin geprobeerd een horrorfilm te maken, die vriend was seriemoordenaar en had een heel groot mes,"ze hadden nepbloed, haar vriendin rende door het bos...etc etc,

Jop heeft het nu over Cult Films

Jop vond de Matrix heel goed.

Ondertussen is Antoinet bij de wasmachine bezig met de was.Vervolgens hangt ze de was over de stoeltjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 16:57:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253691
16.35
Jop word door Antoinet naar binnen geroepen omdat er volgens haar vrienden of familie buiten het hek te zien zijn.
Jop ziet zijn zus.
Tessa:"er staat iemand een interview af te geven"
Jop gaat weer zitten:"ik kom pas omhoog als m'n moeder erbij staat"
"ik heb het al gevraagd aan de redactie, als m'n moeder erstaat of ik ff omhoog mag komen, en ze zeiden"dat regelen we wel later".
Iwan:"doe maar komt toch niet he???"
Jop:"wel snert hoor om je zus zo te zien , echt wel snert hoor, he kijk, ze hebben een T-shirt voor het raam hangen, ze komen nog een keer terug om te toeteren"
Antoinet:"ze stopt hé, anders doe je je handen uit het dakraam"
Jop;"neej, dat ken je nie maken, dankjewel dat je muh hebt gewaarscuwd, als ze nou een beetje slim is , muh zus, dan haalt ze muh moeder ff, dan rijd ze nu naar huis en haalt ze muh ouders ff"
Antoinet:"ja maar je zus ziet je nu ook al niet"
Tessa:"er worden allemaal interviews afgegeven nu, er staan gozers met een camera
Ïwan:"lijkt wel all you need i love, met die caravan"

Jop denkt dat het de publieke omroep is, van Alkmaar ofzo.
(hij bedoelt regionale omroep)

Antoinet begint voor de 3e keer aan haar mailtje.

De camera draait eventjes rond, over het terrein buiten de bus, er staan veel mensen, vooral kinderen.

16.42

De sfeer in de bus is gespannen.
In de bus word amper gesproken...Büllent en Willeke liggen in de slaapkamer .

Iwan gaat maar even naar buiten.
Emsmeralda nodigt Jop uit om een keertje bij haar thuis films op DVD te kijken.

Buiten de hekken gillen de mensen/kinderen alsof er een of andere popster aanwezig is.

Jop zou het een stunt vinden als vanavond Andre Hazes zou komen.

Ze beginnen weer te zingen


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 17:22:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253692
Het is inmiddels al 17.00 geweest.

Seki vroeg net wanneer men nu eindelijk eens ging beginnen met koken.

Jop "interviewt" esmeralda en aziz.

Emseralda speelt de internetprostituee (woord verzonnen door Jop)

en Aziz word ondervraagd over zijn bezoekjes aan de bananenbar.

Inmiddels is het al kwart over 5 .(Volgens de site van sbs zouden ze om 17.00 beginnen met de nominaties, alleen zijn ze kennelijk vergeten de passagiers over dit tijdstip in te lichten)

Esmeralda verteld aan Aziz dat schommelen voor haar "echt een herrinnering is"(?)
ze viel vaak, bij/in het tuinhuisje in slaap op de schommelbank.

* Quenda® gaat shoppen.

  maandag 20 maart 2000 @ 18:32:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253693
Aziz zit achter de laptop.

Verder is men druk bezig met de zuurkool.

Büllent heeft voor het eerst in z'n leven zuurkool geproefd, en vond het niet echt lekker.

Aziz is klaar met het dagboek. Willeke duikt meteen achter de laptop.
(terwijl de rest nog zit te eten)

Iwan is ondertussen bezig met het vlees.

Inmiddels is het bijna 18.00

Esmeralda eet weer eens niet mee.

Het schommelbankje staat alvast keurig opgesteld in de hoek, i.v.m de uitzending.
(Aziz had het al over "het verrassingsbankje")

Büllent gaat buiten , met zijn slaapzak en kussen, op het schommelbankje liggen.

Antoinet vraagt in het algemeen waarom Esmeralda eigenlijk in bed ligt. Niemand geeft antwoord.

Om 18.05 zijn ze klaar met het eten, Aziz en Seki gaan naar buiten om te roken.
Vanbuiten de omheining word vooral Büllent's naam geroepen.
Büllent ligt met zijn ogen dicht, onder het dekbedje, zachtjes te schommelen.

Seki wil de was buiten opruimne, omdat hij het "geen porum vind dat wasgoed, vooral het ondergoed "

Büllent geeft aan dat ie niet geduwt wenst te worden door Seki ömdat hij inmiddels weet" wat de consequenties daarvan kunnen zijn"


Volgens Büllent word de klok morgen een uur teruggedraaid, de 21e...Ook Seki denkt dat, Aziz zegt dat het ook in de weekend editie van de krant stond. (???nieuwe joke??)


Jop vind het relaxed van de redactie dat hij mag zwaaien als z'n ouders er zijn.

(Ondertussen staat Willeke, driftig in de bus, voor het raam te waaien, zogenaamd naar Büllent)

Jop houd zich netjes aan de regeltjes en zwaait niet.(zwaaien volgens afspraak )

Tessa zit nu achter de laptop

Iwan is ff buiten aan het afkoelen, omdat, zegt hij, hij de hele tijd boven de pannen heeft gehangen.

Büllent en Iwan, zouden best naar boven willen, in de toren, waar ze nu gezamelijk naar staren.

Van de redactie:Zoals jullie weten..is er vanavond een live uitzending...i.v.m die live uitzending volgen hier nog wat instructies en regels:
geen uitpuilende vuilniszakken(uit de kliko)
wasgoed opruimen
rommel in de bus opruimen

Ook word er verteld datze zich vanavond keurig aan de regels moeten houden omdat het nomineren live zal worden uitgezonden.
Mocht iemand aangeven eruit te willen, dan gaat ie er daadwerkelijk uit....

Bij een gelijk aantal stemmen, krijgen de passagiers alsnog, 10 minuten de tijd, om democratisch, één persoon weg te stemmen.

Verder word er gezegd dat ze ruimschoots de tijd hebben om afscheid te nemen van de gekozen persoon.

dit bericht kwam binnen via de laptop.

* Quenda® gaat nu eten.


pi_253694
18:30 Antonette vouwt wat was op, Tessa zit achter de laptop. Willeke gaat erbij zitten en leest mee. Jop en Aziz doen de afwas.
Iwan zit een sinaasappel te pellen.

18:35 Iedereen zit aan het toetje.
Ze geinen een beetje wat ze zullen ze doen als ze nu weer terug zijn. Er is wel een spanning te voelen voor vanavond

18:45 Tis een ijzige stilte.

18:50 De spanning is gewoon te snijden. Een beetje zenuwachtig gefluit, geen echte gesprekken meer.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253695
19:00 Seki leest een boek. Aziz zet koffie.

19:10 Niet veel verandert op de stream. Wat een stilte....

19:15 Nog steeds een stilte. De roepende kinderen maken het meeste geluid. Bullent zit aan tafel en leest de krant.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253696
19:25 Seki drinkt wat, Bullent leest de krant en Aziz zit op de bank. Iedreen kijkt maar een beetje voor zich uit. Wat een spanning zeg.

19:35 Nog bijna geen worrd gewissled. Seki vraagt hoe laat het is en het is weer stil. Aziz blijft maar voor zich uit staren.
Seki gaat naar buiten en neuriet een Joegoslavisch nummer.

19:40 Willeke zit achter de laptop. Waar de rest is, is mij een raadsel op het moment.
En net als ik me dat afvraag zie ik ze allemaal in de slaapvertrekken liggen. Ze hebben het over het wegstemmen. Iwan en Tessa liggen clos. Tessa voelde zich iet happy vandaag.

19:45 Sylvana praat even met de passagiers om ze geluk te wensen en te zeggen dat ze mekaar dadelijk sprken.

Sylvana is terug en praat weer omdat ze de technische boel moeten regelen. Even een zogenaamd gezellig gesprekje.

19:50 Het geluid is niet optimaal. Jop en Antonette liggen net als Tessa en Iwan intiem bij elkaar.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253697
20.09 uur

Geluiden uit de bus maar ik zie een totaal onbekende man op het schommelbankje zitten.

Nu hoor ik alleen een paar kindjes Antonette roepen en zie ik een leeg bankje.

Kortom, hele interessante streams nu

pi_253698
20:00 Tessa en Iwan stoeien wat.
Ehhhm dr zit een man met een kale kop op de schommelbank. Nu weer anderen. Oefening voor dalijk?
Geluid valt weg.

Geluid is weer terug, alleen geschreeuw van omstanders.

20:10 In de bus zwaait iedereen even.
Iwan, Willeke, Tessa en Bullent zitten te Mens Erger je Niet-en. Antonette zit achter de laptop.
Boring....

20:20 Es en Aziz plaatsen wat. Het gaat over het wegstemmen. Es heeft er moeite mee met iemand wegstemmen nu.

20:25 Az:"Verwacht je dat je erbij zit?"
Es:"Ik verwacht altijd van alles. Dan kan het alleen maar meevallen"
Aziz gaat ervan uit dat hij er wel tussen zit.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_253699

23.32
Hooglopende ruzie tussen Seki en Esmaralda!!
Hij is zeer agressief!!
Ik ga luisteren ik kan zo snel niet typen
  maandag 20 maart 2000 @ 22:39:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253700
Büllent vind dat iedereen die een probleem met Seki heeft, het rechtstreeks tegen Seki moet gaan zeggen, en niet continu achter iemands rug gaat lopen roddelen.
Tessa zegt dat ze al weken problemen heeft met Seki.
Büllent blijft bij zijn standpunt, dat als zij problemen heeft, en zich dus bij elke stap die Seki zet zich gaat lopen ergeren, dat ze niet moet gaan lopen roddelen achter iedereens rug om, maar de dingen of moet laten voor wat ze zijn, of haar mond direct open moet trekken.
Esmeralda kruipt bij Tessa op schoot en begint haar te "troosten".

Büllent vraagt in het algemeen of hij in die 5 weken is veranderd
Men zegt dat het wel meevalt.
Hij zegt dat hij nooit bezig is geweest met dingen te calculeren, niet na gaat denken door wat voor reden hij de ene week hoog staat en de week erna niet meer.
Hij vind het onzinnig als je je daar mee bezig moet gaan houden, want je weet nooit meer precies wat je die week zou hebben gedaan waardoor je populairiteit zo hoog scoort bij het publiek.

Tessa houd zich vreselijk bezig met de manier waarop de camera's vaak de hele dag op haar inzoomen.
Tessa:"je hele gezicht, je hele lichaam, alles kunnen ze zien".

Jop komt ff de bus in en spreekt de groep aan op het feit dat hij nu niet wil dat er 2 kampen zijn, waardoor er weer een groot roddelcircus ontstaat.

Ondertussen staan Esmeralda en Seki buiten "gezellig"te discussieren over eerlijkheid en roddelen. Esmeralda zegt dat Seki heeft lopen stoken, i.v.m met het wegnomineren van Aziz, Zij had van Aziz begrepen dat hij met zieltjes winnen op Seki doelde, ze zegt tot 2 keer toe dat zij dacht dat Aziz op Seki doelde.
Aziz: ja maar ik heb geen namen genoemd
Seki: o , dus jij gaat er maar gewoon vanuit dat ik dat dan ben"
Esmerlada:'dus jij voelt je nu aangesproken???waarom voel jij je nu aangesproken Seki??
Seki:"omdat jij er meteen vanuit gaat dat ik diegene ben waar hij het over had..

Seki spuugt op de grond en begint in het joegoslavies te vloeken.
Esmeralda:"o, en nu spuug je maar in m'n gezicht?"
Seki:"neej , ik spuug op de grond.

Seki :"je schuift nu al drie dingen naarmij toe, terwijl het enige wat ik ooit heb gezegd, was in Pieterburen, dat ik achter je rug je een huppelmutsje heb genoemd, daar hebben we het toen direct over gehad....dat was uitgesproken

Esmeralda is boos, en loopt achter Seki aan, Seki wil er nix van weten, en zegt dat ze niet achter hem aan moet gaan huppelen, hij heeft hier geen zin meer in....
Esmeralda zegt dat ze dingen heeft van "horen zeggen"
Seki vind dat ze namen moet noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Maart 2000).]

pi_253701
Jezus Quenda hoe doe je dat zo snel??
Het geluid van de streams is nu weggedraaid.
Te heftig misschien????
  maandag 20 maart 2000 @ 22:47:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253702
22.37
De hele ploeg staat inmiddels buiten.
Geluid van de streams is plots weg
  maandag 20 maart 2000 @ 23:04:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253703
Jop: sommige mensen veranderen...
Iwan:'je leeft in zo'n kleine ruimte, dat doorzie je zo"
Aziz wil ff onderbreken.
Aziz:'jop, mag ik ook ff wat zeggen...

geluid wederom weg

aziz:"ik vind het jammer dat jij me er nu op aanspreekt, terwijl jij, jij in de slaapkamer....
Seki;'je ken wel lachen Iwan.....
Iwan irriteerd zich ook zegt hij
Iwan vind dat Seki mensen beoordeelt.
Seki vind dat geen oordeel, maar een mening hebben.
Büllent heeft het over het slaapkamergeroddel en dat hij al een paar keer heeft gezegd:"dat moeten we niet doen"
Seki: ten 1 leg ik niet in die slaapkamer, ik lig op de bank"

Over en sluiten vind Jop, iedereen heeft zijn zeggie gedaan, vind hij.

Büllent heeft het nu over de werkploeg van morgen
Jop wil naar binnen, "boven is lekker koffie, het is lekker warm"
Seki: ik vind het hier lekker fris...

Iwan:"maar Jop, je probeert altijd alles wel goed te praten, en aanelkaar te praten"
Jop:"is dat een slechte eigenschap dan'???
Iwan:"neej, dat is een goede eigenschap, maar het gaat niet altijd".
---------
stukje gemist, telefoontje tussendoor
--------
Iwan:"als je m'n mailtjes nu leest, m'n vrienden schrijven dat ze nu de echte Iwan zien"

Seki;"weet je wat ik niet snap? dat ze de simpelste dingen niet snappen, en zich druk maken om de moeilijke dingen, laten we elkaar geen mietje noemen, er word hier vreselijk geroddeld, dat is mij inmiddels goed duidelijk
Büllent:'jah dat is mij inmiddels ook wel goed duidelijk, maar je kunt het ook anders brendegn, doe het niet lief, doe het niet hard, maar wees duidelijk.
Seki: met lieve woordjes zeker??? dat is nix voor mij, ik ben duidelijk geweest, en dat hun de simpelste dingen niet willen begrijpen, en dat geroddel onder die dekens,ik heb het direct tegen Tessa gezegd, en dat lulverhaal....
Seki:"Iwan, ik begrijp het heus wel dat jij Tessa meer verdedigt dan de anderen....
--------

weer telefoon
----------
Iwan zegt dat hij ook met Jop anders omgaat als met Aziz.....hij werkt vaker samen met Jop, praat meer met Jop, onder andere over de werkzaamheden in de horeca...
Seki:"jop en aziz zijn 2 handen op 1 buik, waar jop is is aziz
Ïwan: dat is dan jou mening, ik ervaar dat anders...
___
telefoongesprek afhandelen
-----

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]

  maandag 20 maart 2000 @ 23:38:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253704
Woensdag krijgen ze te horen wie de uitbraak heeft.

Het sfeertje is de bus is eng gezellig
de vader van Seki heet moestafa
de vader van Iwan heet Jan-Willem
en de vader van Jop heet Jan

Niveau van het geprek:
Jop: muh vader ging vroeger altijd dansen vertelde ie muh, en hij zei dat de meiden helemaal gek van hem waren, tijdens dat dansen.
"wat denk je, hij deed dan een appel in z'n broekzak waardoor de meiden tijdens het dansen dachten dat hij een enorme stijve grote l*l had en g**l van hen werden"

* Quenda® gaat koffie zetten.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Maart 2000).]

  dinsdag 21 maart 2000 @ 00:19:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253705
Antoinet zegt zuchtend tegen Iwan dat ze hoopt dat het niet elke keer zo blijft gaan, omdat ze er niet meer tegen kan.
Iwan:"reken maar van yes, dit blijf je houden rondom het nomineren, de mensen hebben dan door dat ze meer in de picture staan vanwege de live uitzending, dus kunnen ze iets meer opvallen.....
Antoinet en Iwan zeggen ook dat ze beiden nix tegen Seki hebben.
Antoinet:"alleen ik snap hem af en toe totaal niet hoor, ik kan soms best goed met hem praten, maar af en toe snap ik nix van hem"
Iwan zegt nogmaals dat het toch zo zal blijven, en dat het hem niet meer kan boeien, en dat het waarschijnlijk gewoon alles te maken heeft met de spanningen rondom het nomineren en de live uitzending.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')