Als ik mijn fiets terug krijg, inclusief rente, ... dat maakt dus een BMW M3, dan lullen we nergens meer overquote:
Voor fietsen en BMW's moet u bij een andere afdeling zijn meneer, en ongeveer 340 dezelfde formuliertjes invullen. Daarna zult u waarschijnlijk nog 2 maanden moeten wachten waarna u een paar van de formuliertjes terug gestuurd krijgt omdat er onduidelijk op is geschreven of er een puntje, haakje of kruisje ontbreekt. Als u daarna de verplichte 23 telefoontjes, 3 brieven en 32 faxen hebt gestuurd ga ik er van uit dat u zo snel mogelijk de in te vullen coupon thuis gestuurd krijgt waarmee u een aanvraag kan doenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets terug krijg, inclusief rente, ... dat maakt dus een BMW M3, dan lullen we nergens meer over
O ja, en met sneeuwkettingen![]()
Ah jammer, ik dacht dat je oprecht lol had om je enorm gezochte woordspeling.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ging serieus per ongeluk_!
Ha, dat kan sneller, ik heb connecties binnen de Whermacht, ik ken Gertquote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor fietsen en BMW's moet u bij een andere afdeling zijn meneer, en ongeveer 340 dezelfde formuliertjes invullen. Daarna zult u waarschijnlijk nog 2 maanden moeten wachten waarna u een paar van de formuliertjes terug gestuurd krijgt omdat er onduidelijk op is geschreven of er een puntje, haakje of kruisje ontbreekt. Als u daarna de verplichte 23 telefoontjes, 3 brieven en 32 faxen hebt gestuurd ga ik er van uit dat u zo snel mogelijk de in te vullen coupon thuis gestuurd krijgt waarmee u een aanvraag kan doen
Bedankt weer, Fred.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
De ochtendspits wordt donderdag erg zwaar. Dat zeggen de VerkeersInformatieDienst en de ANWB. Aanvankelijk werd voor woensdag een drukke avondspits verwacht omdat het voor de spits zou gaan sneeuwen.
Nu blijkt dat de sneeuw wat later valt. Donderdag heeft normaal al de drukste ochtendspits van de week met 250 tot driehonderd kilometer file. Nu wordt meer dan vierhonderd kilometer verwacht. De ANWB verwacht vooral in het midden van Nederland veel drukte. In een strook over Noord-Brabant, de Veluwe en richting Groningen wordt vijf tot vijftien centimeter sneeuw verwacht.
that's me, altijd in de weer voor anderen, ik hoef zelf maar een kilometer of 3 naar m'n werk, maar mijn gedachten zijn bij degenen die morgen in de file staan, brood mee morgen jungsquote:
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
that's me, altijd in de weer voor anderen, ik hoef zelf maar een kilometer of 3 naar m'n werk, maar mijn gedachten zijn bij degenen die morgen in de file staan, brood mee morgen jungs
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekjequote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee precies, af en toe gooi je er wat nieuws in. Keep up the good work, Fred!
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Klootzakken hier. 'Ik begrijp je gevoel, maaaaar ... en dan volgt er weer zo'n niksverhaal dat tijdens de cursus managementgesprekken voor dummies is geleerd.
Storm, zwaar weer, op koers, winnen ... maar communiceren? Ho, maar. Gelukkig kan ik dat wel met mijn collega's, maar zelfs dat is niet goed. Want -jawel - ik kies de collega's waar ik leuk mee omga op de 'klik' die ik heb en niet op hetgeen ze evt voor me kunnen betekenen. Met andere woorden: krijg het vooral meer achter de ellebogen!
/spui waar voor jullie waarschijnlijk geen touw aan is vast te knopen.
hèhèhèquote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
echtwel, klinkt alsof je het over het kantoor hier hebt.
Als ik het zou kunnen dan zou ik dat enorm doen natuurlijk maar jammer en helaas, ik bezit de gave niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit me toch niet stiekem te prikken hè, Noekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |