abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75655364
hallo,

Ik heb een vraagje.
Ik werk bij de McDonald's en ik wou vragen of ze je altijd in mogen roosteren in de vakantie als je niet heb vrij gevraagt?

ik werk nooit op zondag(voetballen) en nu roosteren ze mij opeens zondag in en andere dagen waarneer ik normaal nooit werk.
moeten ze niet eerst vragen of ik wel op zondag wil werken?

groetjes,

Stefan Kamphorst
pi_75655419
Heb jij aangegeven niet te kunnen werken op zondag? Hoeveel uur moet je volgens je contract per week werken? En wat zegt je CAO hierover?
  Donald Duck held dinsdag 15 december 2009 @ 16:48:18 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_75655613
Ga er niet te moeilijk over doen, je verpest anders je hele toekomstige carrière daar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_75655617
ja ik heb gezegt dat ik nooit meer op zondag wil werken want ik moet dan voetballen
maar ik ben nu eigenlijks van voetbal af.. maar dat maakt niet uit dan toch? ik wil gewoon zondag vrij zijn

en bij de CAO ? hoe kan je dat vragen?

en volgens mij heb ik 4 uren contract en die week moet ik 16,5 uur werken en mag je 8,5 uur werken met half uurtje pauze?
pi_75655735
Dus je wilt niet op zondag werken omdat je voetbalt, maar dan ben je eigenlijk al mee gestopt. Wat is dan het probleem om een paar zondagjes uit te helpen?
pi_75655769
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef shabalala het volgende:
ja ik heb gezegt dat ik nooit meer op zondag wil werken want ik moet dan voetballen
maar ik ben nu eigenlijks van voetbal af.. maar dat maakt niet uit dan toch? ik wil gewoon zondag vrij zijn

en bij de CAO ? hoe kan je dat vragen?

en volgens mij heb ik 4 uren contract en die week moet ik 16,5 uur werken en mag je 8,5 uur werken met half uurtje pauze?
Als jij hebt aangegeven niet op te zondag te kunnen moeten ze dat wel even met je overleggen. En aangezien je meer dan je contracturen werkt kan je dat ook nog eens als argument gebruiken.
pi_75655794
Jezus........dit hoort thuis in PUB.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_75655895
big mac
pi_75657084
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga er niet te moeilijk over doen, je verpest anders je hele toekomstige carrière daar.
Joh nog 30 jaar, en dan mag jij mensen inroosteren.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75669451
nee kunnen ze niet doen. ik werk er zelf ook (ja ik ben pauper maar als je als starter op de markt komt en er slaat crisis toe piep je anders) maar ze proberen het altijd als ze te weinig mensen hebben. Gewoon bellen en het is opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')