Zo klopt het beter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik hoef je niet te vertellen dat je bijna zeker weet dat dit topic op slot gaat he?
Wat heb je er voor over om dit topic open te houden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Ochtendjas het volgende:
Ik hoef je niet te vertellen dat je bijna zeker weet dat dit topic op slot gaat he?
misschien welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
Fipo
Niet eens met de klacht het zou de wereld alleen maar leuker maken
[ afbeelding ]
yes Sir Mister Snakey Sir!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef Snakey het volgende:
Ik ben al bijna president. Pak je spullen maar vast.![]()
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over om dit topic open te houden?
Dat is toch een man ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef apenkutkop het volgende:
jezus, wat een sneltrein is die swarmahoer, ik geef haar de bijnaam quikie
ik dacht dat shoarma een man wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef apenkutkop het volgende:
jezus, wat een sneltrein is die swarmahoer, ik geef haar de bijnaam quikie
dan wordt je op je gezicht gepoftquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef ASroma het volgende:
)moet je nagaan als zo iemand ooit president wordt
Alleen nu faalt hijquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef Lariekoek het volgende:
Swarma zet slotjes sneller dan zijn schaduw!
weet ik veel, dan moet hij zichzelf een gigolo noemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dat is toch een man ?![]()
Tering, van iedereen waarvan ik verwachte dat het een man was , blijkt opeens een vrouw te zijn
Exact, dan wordt het een derde wereldoorlog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef ASroma het volgende:
Modjes die niet kunnen dealen met hun macht op een onlineforummoet je nagaan als zo iemand ooit president wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |