quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik weinig tot geen tv kijk: de hoeveelheid reclames
Kun je geen TV betalen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb geen last van reclame
Dit maakt mij dan ook beter dan TS
[ afbeelding ]
Publieke zenders hebben tegenwoordig ook reclame als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef AdBlocker het volgende:
Kijk dan naar publieke zenders of betaalzenders.
nee...de feestdagen komen eraan. Kopenkopenkopen!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef Kevincy het volgende:
Zal wel met de winterprogrammering te maken.
Mensen zijn meer thuis dus kijken ze meer TV
ja dat doen ze tegenwoordig bij elk filmpje super irritant! En bij uitzendinggemist en rtlgemist enz ook al. Bleh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had net serieus zelfs tijdens een youtube filmpje een reclame voor afdat had ik ook nog nooit eerder gezien...
quote:RTL Nieuws
'Te veel reclame werkt averechts'
TV-kijkers krijgen zoveel reclame voor hun kiezen, dat de boodschap soms amper nog overkomt. Dat moet anders, zegt brancheorganisatie VEA in de kranten van de GPD.
Het gaat van kwaad tot erger, zegt een expert. Mensen zappen steeds vaker weg bij reclame. Maar omdat de spots door een bepaald aantal mensen gezien moeten worden, zijn er meer herhalingen, met nog meer ergernis tot gevolg.
Ik heb die van 100 miljoen miljard gekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |