Ik heb geen tijd om het op te halenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef dotKoen het volgende:
En morgen mijn kerstpakket maar eens ophalen. Hoorde dat het veel en Italiaans was?
Volgens de TT en OP niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef Repeat het volgende:
Gelukkig ben ik een baas met winterbanden
Eerste onderkoeling al weer gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 11:39 schreef fusionfake het volgende:
Wie doet zijn co's op de SEH en wilt ons up-to-date houden met valpartijen e.d.?
Dan ga je toch niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef Pluizel het volgende:
jemig, staan we tot onze knieën in de sneeuw en nóg hebben we geen sneeuwvrij. de letterenfaculteit en de bedrijfskunde faculteit zijn wel dicht.
Geen idee, ik iig niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Asgard het volgende:
Zijn er echt mensen in deze topic die naar elke college gaan?
Ik ging eigenlijk altijd wel ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Asgard het volgende:
het probleem met mijn jaar is dat ál het onderwijs verplicht is. we moeten ook handtekeningen verzamelen enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Asgard het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Pluizel het volgende:
[..]
het probleem met mijn jaar is dat ál het onderwijs verplicht is. we moeten ook handtekeningen verzamelen enzo.
Al het onderwijs?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Pluizel het volgende:
[..]
het probleem met mijn jaar is dat ál het onderwijs verplicht is. we moeten ook handtekeningen verzamelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |