abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76477365
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:08 schreef LenmB het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de spelers bij de Mets halen Pujols en Holliday vaak 150+ games en zijn ze nooit voor langere tijd geblesseerd.
Dat klopt helemaal. Ik bedoelde ermee te zeggen dat het probleem met de Mets imo was dat ze teveel uitgaven aan een stuk of 4 spelers. Dat maakt het team nooit beter.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:46:12 #52
254894 LenmB
Put it on the board... YES!
pi_76477787
De Red Sox hebben deze offseason veel kleine deals gemaakt. Beltre, Scutaro, Cameron.. Misschien Kotchman naar Seattle en misschien Castillo naar Boston.

Bay is natuurlijk vertrokken en Lackey is er bij.

Gaan ze het beter doen dan vorig jaar?
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:31:47 #53
254894 LenmB
pi_76498361
Alleen Andre Dawson naar de HOF.. Blyleven komt 5 stemmen te kort..

Volgend jaar dus?
Schrijft nieuwsberichten, voorbeschouwingen en analyses op SportAmerika over Baseball en soms andere Amerikaanse sporten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:58:10 #54
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76499764
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef LenmB het volgende:
Alleen Andre Dawson naar de HOF.. Blyleven komt 5 stemmen te kort..

Volgend jaar dus?
Lekker zuur weer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:56 #55
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76499850
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef LenmB het volgende:
De Red Sox hebben deze offseason veel kleine deals gemaakt. Beltre, Scutaro, Cameron.. Misschien Kotchman naar Seattle en misschien Castillo naar Boston.

Bay is natuurlijk vertrokken en Lackey is er bij.

Gaan ze het beter doen dan vorig jaar?
1B: Youkilis
2B: Pedroia
3B: Beltre
SS: Scutaro
LF: Cameron
CF: Ellsbury
RF: Drew
DH: Ortiz

SP: Beckett
SP: Lackey
SP: Lester
SP: Matsuzaka

CL: Papelbon

Ziet er op papier niet slecht uit.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:52:59 #56
254894 LenmB
pi_76502475
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef mitt het volgende:

[..]

1B: Youkilis
2B: Pedroia
3B: Beltre
SS: Scutaro
LF: Cameron
CF: Ellsbury
RF: Drew
DH: Ortiz

SP: Beckett
SP: Lackey
SP: Lester
SP: Matsuzaka

CL: Papelbon

Ziet er op papier niet slecht uit.
Het is wel grappig om te zien dat de Red Sox tegen de traditie in vooral pitching-heavy is.

De Red Sox hebben vandaag ook bekend gemaakt dat Ellsbury naar LF gaat en Cameron de nieuwe CF is. Detail, maar het was hier even toepasselijk.
pi_76507513
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 07:49 schreef Valandil het volgende:

[..]

Er staat iets op MLB.com over een mogelijke Lowell-Castillo trade.
Bij de Sox overwegen ze Pedroia naar SS te schuiven, dan zou Castillo kunnen passen.
Lowell dan op 1B bij de Mets, of zou het een 3way trade worden waarbij de Mets misschien een SP proberen binnen te halen.
Ik zou het voor beide teams een vreemde move vinden. Castillo brengt gewoon veels te weinig qua contract en als je zijn cijfers met Scutaro vergelijkt dan doet Scutaro niet onder. En Scutaro is op meerdere posities inzetbaar. En Lowell...tja, als hij fit is dan is hij een erg nuttige speler. Maar hij is nu eenmaal blessure gevoelig. Dan zou ik als BoSox zelfs liever Orlando Hudson hebben.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:30:40 #58
254894 LenmB
pi_76518448
De Red Sox ontvangen waarschijnlijk Bill Hall in de ruil met Seattle voor Kotchman. Lijkt mij een goede zaak voor beide teams. Kotchman is een goede verdediger en heeft zijn vader in Seattle.

Bill Hall zal dan de Utility man worden voor de Red Sox. Hij kan 2B, SS, 3B en OF, dus hij is breed inzetbaar. In 2006 had hij een superjaar waarin hij 36 homeruns sloeg. Normaal slaat hij er ongeveer 15.

Dan hebben ze Castillo al helemaal niet meer nodig.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:05:57 #59
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76579143
Kotchman

AL West haalt alle ex-Angels maar binnen om nog een kans te maken op de playoffs

Guerrero naar Texas?
pi_76586579
Het zou een flinke stunt zijn:
quote:
Mark McGwire is returning to baseball this season as the St. Louis Cardinals' hitting coach. Could he also be making a cameo as a player, too?

In an interview with the Contra Costa Times, Cardinals manager Tony La Russa mentioned the possibility of putting McGwire on the team's active roster on Aug. 31 so he'd be eligible to play in the postseason, if the Cardinals are still in the race.

"If we're in contention, we'll put him on the roster Aug. 31. It's a nice little dream," La Russa told the newspaper.

However unlikely the scenario might be, La Russa said it's not impossible.

"Is it likely? Probably not. I don't think it's a zero possibility. The point is, you'll see him in spring training. He won't be leaning on the batting cage chatting it up. He'll work his [butt] off, and hitters will be thrilled he's there helping them," La Russa told the newspaper
.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 06:42:28 #61
67174 Dos37
Come on Twente
pi_76590765
Zou het wel gaaf vinden, leeftijd is natuurlijk ook nooit zo'n probleem in Honkbal. Die bal hard raken kun je volgens mij op je 50ste ook nog
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 06:48:02 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76590775
[quote]Op zaterdag 9 januari 2010 06:42 schreef Dos37 het volgende:
Zou het wel gaaf vinden, leeftijd is natuurlijk ook nooit zo'n probleem in Honkbal. Die bal hard raken kun je volgens mij op je 50ste ook nog
[/quote

Zo simpel is het nu ook niet, er komt wat meer bij kijken. Noem eens even een 50+ , of beter, 40+, die dat nog doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:27:07 #63
254894 LenmB
pi_76595111
Een stunt nog zacht uitgedrukt. Zou dat ook betekenen dat zijn Hall of Fame periode weer zeven jaar opschuift? Dat kan interessant zijn, omdat mensen dat zijn steroid periode meer vergeten zijn en puur naar de getallen kijken.

[ Bericht 44% gewijzigd door LenmB op 09-01-2010 12:42:16 ]
pi_76613550
Cardinals het toch voor elkaar gekregen om Holliday te contracteren. Wel veel geld en voor een lange periode, ben benieuwd wat ze Pujols nu moeten gaan geven om in St. Louis te blijven. Beetje vreemd natuurlijk dat de beste hitter in de game nu minder verdiend dan zijn teamgenoot.
......
  zondag 10 januari 2010 @ 21:33:15 #65
30919 mitt
Michael Corleone
pi_76654050
Guerrero echt naar Texas dus

en Chapman naar de Reds, dat is ook opvallend.
pi_76655807
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef mitt het volgende:
Guerrero echt naar Texas dus
Jammer, kan echt niet meer voor hem juichen als ie een Rangers uniform aanheeft
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:22:46 #67
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_76657474
sinds wanneer juich jij voor Vladdie?

Chapman naar de Reds is wel opvallend. 5 jaar, 30 miljoen. Dat is wel veel geld voor een Cubaan die het nog waar moet maken op het hoogste niveau.
  zondag 10 januari 2010 @ 23:18:16 #68
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_76660881
Ik zocht wat informatie over commentator Dick Enberg voor het NFL topic. Zie ik dat hij voor komend seizoen de play-by-play commentator wordt voor de Padres komend seizoen. Enberg is 74. Vin Scully doet het nog steeds bij de Dodgers. Hij is 82. Ik vind het geweldig
  maandag 11 januari 2010 @ 12:11:31 #69
254894 LenmB
pi_76673072
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:

Chapman naar de Reds is wel opvallend. 5 jaar, 30 miljoen. Dat is wel veel geld voor een Cubaan die het nog waar moet maken op het hoogste niveau.
Met 102 mph op je 22e heb je natuurlijk wel een mooie toekomst. Maar zo te zien wilden de Yankees, Red Sox, Blue Jays en Angels niet tot het gaatje gaan.

Hopelijk voor de Reds is het een succesvolle move.
pi_76674302
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef LenmB het volgende:

[..]

Met 102 mph op je 22e heb je natuurlijk wel een mooie toekomst. Maar zo te zien wilden de Yankees, Red Sox, Blue Jays en Angels niet tot het gaatje gaan.

Hopelijk voor de Reds is het een succesvolle move.
Ze zien in hem een nieuwe Randy Johnson. Ook een lefty met een fastball hoger dan 100 mph.. Reds krijgen zo wel een prima rotation met Chapman, Volquez en Cueto.
pi_76674375
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef Terreros85 het volgende:
sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.
Zal wel te maken hebben met mijn natuurlijke afkeer van zo'n beetje alles wat uit Texas komt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:19:12 #72
254894 LenmB
pi_76680223
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef Guard het volgende:

[..]

sommige spelers waardeer ik gewoon, ongeacht voor welk team ze spelen, maar bij de Rangers verandert plots.
Zal wel te maken hebben met mijn natuurlijke afkeer van zo'n beetje alles wat uit Texas komt
Als je naar zijn stats in Rangers Ballpark kijkt gaat hij het goed doen bij de Rangers.

Hoezo de afkeer voor Texas?
pi_76686956
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ze zien in hem een nieuwe Randy Johnson. Ook een lefty met een fastball hoger dan 100 mph.. Reds krijgen zo wel een prima rotation met Chapman, Volquez en Cueto.
Hij moet nog hard aan z'n controle werken maar hij is nog jong (zie Volquez). Sommige teams zien in hem ook meer een relief pitcher en geen starter. Ik ben dan ook benieuwd wat de Reds met hem gaan doen. Het blift veel geld voor iemand die nog weinig gepresteerd heeft.

En speaking of the Giants:
quote:
SAN FRANCISCO (AP)—The San Francisco Giants and first baseman Aubrey Huff agreed to a one-year contract pending a physical, a person with knowledge of the negotiations told The Associated Press on Sunday night.

The person spoke on condition of anonymity because the team hasn’t made a formal announcement, which might not come until later in the week once all the details are finalized. Huff and the Giants reached their preliminary agreement sometime during the weekend.

Acquiring a reliable left-handed bat with power was one of Giants general manager Brian Sabean’s top priorities this offseason leading into the start of spring training next month in Scottsdale, Ariz.—and one of the final things still on his winter to-do list.
pi_76707751
Tja...niet echt verrassend:
quote:
NEW YORK (AP)—Mark McGwire finally came clean, admitting he used steroids when he broke baseball’s home run record in 1998.

McGwire said in a statement sent to The Associated Press on Monday that he used steroids on and off for nearly a decade. During a 20-minute telephone interview shortly afterward, his voice repeatedly cracked.

“It’s very emotional, it’s telling family members, friends and coaches, you know, it’s former teammates to try to get a hold of, you know, that I’m coming clean and being honest,” he said. “It’s the first time they’ve ever heard me, you know, talk about this. I hid it from everybody.”

McGwire said he also used human growth hormone, and he didn’t know if his use of performance-enhancing drugs contributed to some of the injuries that led to his retirement, at age 38, in 2001.

“That’s a good question,” he said.

He repeatedly expressed regret for his decision to use steroids, which he said was “foolish” and caused by his desire to overcome injuries, get back on the field and prove he was worth his multimillion salary.

“You don’t know that you’ll ever have to talk about the skeleton in your closet on a national level,” he said. “I did this for health purposes. There’s no way I did this for any type of strength use.”

McGwire hit a then-record 70 homers in 1998 during a compelling race with Sammy Sosa, who finished with 66. More than anything else, the home-run spree revitalized baseball following the crippling strike that wiped out the 1994 World Series.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 02:40:01 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76708218
Ach, zo tot 2002 was het ook gewoon semi-legaal om steroids te gebruiken in de MLB.... ik kijk er mensen niet zo meer op aan, ik durf te wedden dat minstens een KWART van alle MLB spelers in de jaren 90 wel eens een na 2002 verboden middel gebruikt heeft.

Mijn mening in het kort:

1) Steroids
2) Laten we het verleden rusten, het heeft niet zoveel zin records af te gaan nemen uit een tijd dat het eigenlijk nog legaal was.
3) Pas in het seizoen 2002 zijn ze echt begonnen met testen. Als men daarna heeft gebruikt, mag een record van mij afgenomen worden, maar alles daarvoor gewoon laten rusten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')