de kinders moesten ook even 2 minuten wachten hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:01 schreef Juup© het volgende:
Zo eindelijk, wilde net zelf een topic aanmaken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kinders moesten ook even 2 minuten wachten hoor!!!
Vond het best moeilijk, dat wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG we hebben allemaal lolbroekers aan vandaag!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:02 schreef amaranta het volgende:
Nou, er hangt wel een goede radiator, maar die hangt zeg maar best wel van de muur af. Dus als je op de (ontzettend smeteloze schone) plee zit, dan zit je dus steeds tegen de radiator aan. Dat is wel lekker warm endezo, maar niet fijn.
En ik maakte maar een garpje
had de stopwatch erbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kun jij niet zeker weten want FOK! geeft geen seconden weer
Ik doe niet huillie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!
hier, voor jou:
[ afbeelding ]
En nu niet meer huilie doen
ja en dat wachten enzo. Maar ga je me nog bedanken voor het warme vuur? Anders blaas ik het weer uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik doe niet huillie.
Ik heb het alleen koud.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dat wachten enzo. Maar ga je me nog bedanken voor het warme vuur? Anders blaas ik het weer uit
Die wil ik er ook eentje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke van de kou is dat ik nu weer onbeschaamd met mijn muts met oorflappen en vlechten rond kan fietsen
pics.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke van de kou is dat ik nu weer onbeschaamd met mijn muts met oorflappen en vlechten rond kan fietsen
Oeh, choco!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lieve, lieve, lieve SQ! Bedankt voor het warme vuurtje. Ik ben bijna opgewarmt.
Ik blief er overigens nog wel een warme choco incl. slagroom bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |