quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:14 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ts verwart motor met vespa
stevig doorrijden + gladheid =quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop dat je uitglijdt als je met je motor weer eens stevig doorrijdt.
Als ik harder rijd dan zit ik netto korter in de kou. 30 rijden helpt dus niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoax, op de motor krijg je het niet warmer van harder rijden! Ga 30 rijden.
Snel rijden is wat anders dan gevaarlijk rijden. Mijn streven is om levend thuis te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef SimonBalk het volgende:
dus jij bent zo'n motor idioot die elke motorrijder een slechte naam geeft? Als je het koud hebt in winter moet je niet met de motor gaan.
Als ik harder rijd dan zit ik netto korter in de kou. 30 rijden helpt dus niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef Catch22- het volgende:
je gaat met -2 hard rijden...
verstandig jochie, verstandig
Lutser!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als ik harder rijd dan zit ik netto korter in de kou. 30 rijden helpt dus niet.
gaat om je veiligheid vriend, niet om de kouquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Als ik harder rijd dan zit ik netto korter in de kou. 30 rijden helpt dus niet.
idem hier, maar na 4 uur had ik wel sneeuwballen hoor..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Zondag zo'n 250 km op de motor gedaan, goed te doen, hoewel iets dikker aankleden geen overbodige luxe is
En nee, harder rijden krijg je het niet warmer van, gewoon rustig rijden en dik genoeg aankleden om op temperatuur te blijven, dan maakt het niet uit hoe lang je onderweg bent.
Nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[Algemene Oproep]
Wil iedereen met commentaar op mijn manier van motorrijden zich NU naar de afdeling [PTA] begeven en daar zélf een topic openen?
[/Algemene Oproep]
Nee,quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[Algemene Oproep]
Wil iedereen met commentaar op mijn manier van motorrijden zich NU naar de afdeling [PTA] begeven en daar zélf een topic openen?
[/Algemene Oproep]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[Algemene Oproep]
[/Algemene Oproep]
4..quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef rashudo het volgende:
Je had moeten checken of er 3 mensen in zaten.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
Nee.
Ga hier gerust verder. TS kan niet met kritiek omgaan. Faler.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee,
Egoïst, harder gaan rijden is niet alleen risicovol voor jezelf, maar ook voor andere weggebruikers.
Weet je wat? Ik geef jullie állemaal gelijk. Een soort van 'preventief ruimen' van besmet vee.quote:
Dank je, we hebben ook gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weet je wat? Ik geef jullie állemaal gelijk. Een sorot van 'preventief ruimen' van besmet vee.
Ik wil gewoon lekker klagen, daar is het [KLB] voor!
Elke verdere serieuze reactie in dit topic zal ik aangeven bij de moderators.
Ongeveer 25x15 cm, helder acryl.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dank je, we hebben ook gewoon gelijk.
Harder rijden als het koud is..... hoe groot is die plank voor je kop dan wel niet?
Plank zei ik, niet visier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:29 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ongeveer 25x15 cm, helder acryl.
Het enige wat ik hierop kan zeggen is:quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:26 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weet je wat? Ik geef jullie állemaal gelijk. Een soort van 'preventief ruimen' van besmet vee.
Ik wil gewoon lekker klagen, daar is het [KLB] voor!
Elke verdere serieuze reactie in dit topic zal ik aangeven bij de moderators.
Ik dacht eigenlijk dat je iets over de gevoelstemperatuur zou zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef Catch22- het volgende:
je gaat met -2 hard rijden...
verstandig jochie, verstandig
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Plank zei ik, niet visier!
Motorrij tuig!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je iets over de gevoelstemperatuur zou zeggen![]()
Want bij harder rijden genereer je meer wind wat op z'n beurt voor meer afkoeling zorgt....
en TS begrijpt dat gewoon niet.
Kijk. Een zinville kans tot wending van het topic in mijn voordeel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Met zulke kou toch op je motor rijden, koop toch een buskaart sloeber!
Duh... Ik woon in een wijk waar 75% van de 80.000 inwoners woont. Toeval dus, kende de persoon niet en hij leek verder ook geen interesse voor me te hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Opzet__ het volgende:
En wie waren het dan in die Volvo toen je uiteindelijk op je bestemming kwam, TS?
Vind je het niet vreemd dat iemand je achtervolgt tot aan je huis toe?
Voor jou niet. Als je dadelijk van je werk naar huis gaat moet je niet vergeten even langs de Mediamarkt te rijden voor een nieuwe TV, DVD-speler, laptop etc.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Duh... Ik woon in een wijk waar 75% van de 80.000 inwoners woont. Toeval dus, kende de persoon niet en hij leek verder ook geen interesse voor me te hebben.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Duh... Ik woon in een wijk waar 75% van de 80.000 inwoners woont. Toeval dus, kende de persoon niet en hij leek verder ook geen interesse voor me te hebben.
Dat kan maar ze kunnen ook in een volgauto zitten. Maar je hebt waarschijnlijk gelijk ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef Tism het volgende:
[..]
4..![]()
Of ben jij er zo één die denkt dat de cameraman in z'n eentje een camera van +/- 60 kilo op z'n schouder mee sleept + ook nog eens een microphone op een 2 meter lange (uitschuifbare) hengel met de benodigde randapparatuur wat daarbij nodig is, om de opgevangen trillingen van de staande gehouden weggebruiker om te zetten in digitaal geluid?..
TS in z'n leren pakje werd tot z'n huis achtervolgd door een eenzame man ... Dat worden warme nachten voor TSquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Opzet__ het volgende:
Vind je het niet vreemd dat iemand je achtervolgt tot aan je huis toe?
75% van de inwoners woont. En de overige 25% van de inwoners? Die woont niet of zo?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Duh... Ik woon in een wijk waar 75% van de 80.000 inwoners woont.
'quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
75% van de inwoners woont. En de overige 25% van de inwoners? Die woont niet of zo?!
Hmmm... kijk eens een jaar of twee terug, toen heb ik onder een van mijn vorige incarnaties inderdáád een 'ik-ben-op-mijn-bek-gegaan' topic geopend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Gotrick het volgende:
Ik zal morgen even terug kijken in KLB voor het ik-ben-op-mijn-bek-gegaan topic van je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |