Lief dagboek,
Wat míj gisteren nou weer is overkomen... Ik was op de motor op weg naar huis en omdat ik het koud had (het vroor twee graden) reed ik, om het voorzichtig uit te drukken, nogal stevig door. Omdat het overige verkeer niet doorreed moest ik hier en daar wat mensen inhalen. In mijn spiegel zag ik een witte auto óók steeds inhalen en steeds weer achter me gaan rijden. Toen ik wat beter keek zag ik dat het om een Volvo ging, en toen ik nóg wat beter keek zag ik een donker iets onder de binnenspiegel van deze auto zitten.
Mijn eerste gedachten: een 'VROS' ('Blik op de weg auto'), rustig aan maar even en kijken wat er komen gaat. Helaas blééf de auto achter me zitten, ook toen ik opzettelijk wat snelheid terugnam om een inhaalactie uit te lokken. En zo ging het dus zeker een half uur door... Toen ik bijna thuis was kwam de auto naast me staan bij het stoplicht en kon ik naar binnen kijken. Wat is voor een 'camera' aangezien had bleken twee enorme pluchen dobbelstenen te zijn die aan de spiegel hingen...
Klacht: dat dus. Ik had een kwartier eerder thuis kunnen zijn als ik me niet zo lafbekkerig gedragen had.
Liefs van Motorbufo.
Een
Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.