SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ik zo buiten staan er zulke Noord-Afrikanen en die zeggen zo: hahahahaha psst pssst wat een afschuwelijke muts.
Ik zeg zo hey swa doe niet zo stoer
Hun: haha Moet je vechten Kaaskop
Ik: Nee doe rustig hou je in
Ik rende terwijl ik dat zei snel weg.
Klacht: Mensen die mij beledigen terwijl ik een wandeling maak.
Klacht2: ben nog steeds buiten adem.
Klacht3: De pindakaas was niet van Calve
[ Bericht 4% gewijzigd door Vierkantblokje op 15-12-2009 16:13:29 ]I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Noord-Afrikanen behoren ook tot het blanke ras.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je maakt hello kitty en het blanke ras ten schande!
Dat lijkt me sterk eigenlijk. De Arabieren zeer zeker niet. De Berbers volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noord-Afrikanen behoren ook tot het blanke ras.
Jawel, Berbers en Arabieren horen tot het blanke ras.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk eigenlijk. De Arabieren zeer zeker niet. De Berbers volgens mij ook niet.
Hoe dan ook, een schande
* Beelzebufo laat zich groen tatoeeren en verhuist naar marsquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, Berbers en Arabieren horen tot het blanke ras.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
* Beelzebufo laat zich groen tatoeeren en verhuist naar mars
Dat dat kan in Nederland!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo lelijk als deze mutsen, waar al die paupers mee lopen hier ........ we zitten hier godverdomme niet in Rusland!
Zijn wel lekker warm.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo lelijk als deze mutsen, waar al die paupers mee lopen hier ........ we zitten hier godverdomme niet in Rusland!
Als je er als enige mee liep wel ja. Maar de halve stad loopt met die kankermuts op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel lekker warm.
Fuck wat de menigte zegt! durf anders te zijn, bitch!
Kankermutsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als je er als enige mee liep wel ja. Maar de halve stad loopt met die kankermuts op.
Bron?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, Berbers en Arabieren horen tot het blanke ras.
Dat komt omdat je in een incestdorp woontquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kankermuts![]()
Als dat zo is, tja. Ik zie ze hier bijna niet eigenlijk.
Alleen maar unox mutsen
Dorp? Flikker op man, treurigequote:Op woensdag 16 december 2009 09:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in een incestdorp woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |